• Eeeeeen... nerd bril. (nerd) << zoiets. :'D
    En jullie krijgen natuurlijk allemaal een foto als ik er zo ééntje heb gekregen van papa lief.
    En nee ik neem geen lenzen want die zijn irritant, en dan moet ik meer hygienisch worden.
    Dus hebben jullie een bril? Wat voor bril? Of hebben jullie een nerd bril?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik had vroeger een bril,


    Ex astris, sciencia

    Ik heb lenzen want zonder zie ik geen hol.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik heb een soort nerd bril (: Enkel een beetje rechthoekiger, in 't zwart ^^ En ik heb lenzen. Ik wissel af (:


    Live life limitless.

    Nerdbrilletje is aanwezig,


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ik heb zowel een nerdbril als lenzen, maar heb bijna altijd mijn lenzen in. Omdat ik een beugel heb en zo :'D. Ik vind de combinatie bril+beugel een no-go, sorry.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Boulevard schreef:
    Ik heb een soort nerd bril (: Enkel een beetje rechthoekiger, in 't zwart ^^ En ik heb lenzen. Ik wissel af (:


    Dat doet een vriendin van mij ook. Maar leraren lijken dat nog steeds niet door te hebben. Als ze een keer geen bril opheeft zeggen ze meteen: "Hé, hebben we een nieuw meisje in de klas?" of "Waar is Jeske gebleven?" Heb jij daar nooit last van, dan?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik noem het liever geen nerd bril, lol.


    Al draag ik die tegenwoordig alleen nog maar op school, tijdens de lessen. Maar voor de rest ga ik prima zonder :Y)

    Ja ik heb een bril ;d
    En mijn tante heeft ook zo'n nerdbril :3

    Ik heb lenzen (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Fayan schreef:
    Nope, geen bril, geen sierbril, geen lenzen :'D


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik heb een nerdbril, maar ik vertik het om dat ding op te zetten. Ik moet toch echt weer beginnen met het dragen, want anders word mijn moeder weer chagarijnig..

    Ik heb bril en lenzen, maar ik vind beiden verschrikkelijk.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Fayan schreef:
    Nope, geen bril, geen sierbril, geen lenzen :'D


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    ik heb een hele stomme bril (nerd)
    ik draag hem dus ook (bijna) nooit


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    Reseda schreef:
    Sunglasses only.(cop)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."