• Ik ben een fan van Naruto (voor mensen die het niet weten; Anime) en ik heb 3 weken zitten wachten op zo'n T-shirt.
    Krijg ik 'm eindelijk binnen, blijkt hij te groot te zijn.
    Ik stuur dus snel een mailtje terug of ik hem misschien kan ruilen voor een kleinere maat.
    Krijg ik een dag later een mailtje terug dat ik al de kleinste maat heb.

    Maar hoe in hemelsnaam is dit de kleinste maat? Ik pas er letterlijk 2 keer in! O.O

    *Diepe zucht* ik hang 'm wel op in m'n kamer of zo.

    Iemand anders ooit zoiets mee gemaakt?

    Niet dat het wel de kleinste maat is, wel dat ik om een gewone vrouwenmaat M vroeg en dat ik een soort van tent kreeg.


    I am an idiot, I move.

    Ja. Ik zag in een winkel een heel leuk hemdje bij de Lady Sting hangen, had ik maar XXS, en hij was gewoon veels te wijd..


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Qlimax schreef:
    Ja. Ik zag in een winkel een heel leuk hemdje bij de Lady Sting hangen, had ik maar XXS, en hij was gewoon veels te wijd..


    En dat heb ik ook bij de New Yorker met heel veel dingen =.=,

    Ja, ik heb een Only Seven Left shirt gekocht en hij is eigenlijk een beetje te klein ;o.
    Hij past net, zeg maar, maar ik ben bang dat ik hem volgend jaar niet meer aan kan ;(


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    xButtercup schreef:
    Ja, ik heb een Only Seven Left shirt gekocht en hij is eigenlijk een beetje te klein ;o.
    Hij past net, zeg maar, maar ik ben bang dat ik hem volgend jaar niet meer aan kan ;(


    Dat is balen ):

    Ik zocht een gymbroek ;D een dunne met geen badstof erin.
    Had ik een hele leuke gezien van Puma ;D echt vet mooi ;D[nja vind ik;P]
    XXS... DAT DING WAS NOG VEELSTE GROOT XD

    Weetje hoe balen dat is xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Bij de H&M pas ik niet in volwassen maten (baby)


    Today will be Girl's Day party with you~

    Dat had ik vroeger, toen ik nog erg dun was. Toen paste ik nooit in broek omdat die veel te wijd waren. Nu moet ik zeggen dat ik daar niet zoveel last van heb.
    Al heb ik laatst wel een broek gekocht van maat S en dat ding was gewoon mega wijd. Maar met een riem om valt het nog wel zoals het moet (dus niet dat het bij m'n billen nog heel wijd zit ofzo), alleen de benen zijn wat wijder dan gepland, maar dat maakt niet zoveel uit. Maar man, dat ding was echt voor dikke mensen gemaakt ofzo o.o


    To live would be an awfully big adventure

    Ik heb nog steeds een joggingbroek van kindermaatmaat 164 aan haha, pas gekocht :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.