• Plot:


    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.



    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3
    - Topic 4
    - Topic 5
    - Topic 6
    - Topic 7
    - Topic 8
    - Topic 9
    - Topic 10
    - Topic 11
    - Topic 12
    - Topic 13
    - Topic 14
    - Topic 15
    - Topic 16
    - Topic 17

    Rollen:
    Tributen: (Slachtoffers waar geen naam van een speler achter staat, mogen door iedereen gespeeld worden)
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)

    Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne

    Mensen die meewerken aan het plan van Saph & Fayan
    - Saph
    - Fayan
    - Amycus
    - Arina
    - Duardo


    And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons tweede derde vierde vijfde zesde zevende achtste negende tiende elfde twaalfde dertiende veertiende vijftiende zestiende zeventiende achttiende topic is, kun je altijd nog inspringen (: We don't bite, we just playfully nibble. :3
    Maeleena schreef:
    [Oops :'D *in love with this whole RPG and ALL the people in it* Niet mijn fout (joehoe)(wbw)]



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 21:06 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Skylar
    Ik voelde zijn erectie echt wel, en gosh. Toch grijnsde ik, en hield ik mijn hoofd wat schuin. ‘‘Do you want a hug?’’ Grinnikte ik, en beet zacht op mijn onderlip. Mijn blauwe ogen twinkelden gevaarlijk, toch ook best wel schattig.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Fayan - Stylist
    We struikelden half naar binnen en ik duwde Saph langzaam richting het bed, terwijl ik druk bezig was zijn shirt uit te krijgen, wat nogal moeilijk ging omdat ik mezelf helemaal tegen hem aangedrukt had.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Fayan schreef:
    Fayan - Stylist
    We struikelden half naar binnen en ik duwde Saph langzaam richting het bed, terwijl ik druk bezig was zijn shirt uit te krijgen, wat nogal moeilijk ging omdat ik mezelf helemaal tegen hem aangedrukt had.

    [Suffie (cat)]


    -

    Daiyh
    alle gevoelesn waren zo makkelijk te elzen in die mooie ogen. Grijnzend streek ikmet mijn duim over haar slanke vingers. ik zou neit te snel zijn ditmaal.
    'Geef je over, lieverd' fluisterde ik.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nero Oriazo
    'Niet echt,' mompelde hij, zijn stem nog steeds laag en hees. Hij liet zijn blauwgroene ogen naar de hare glijden, voelde zijn handen kriebelen om haar aan te raken terwijl het water langs hen naar beneden gleed.


    -

    [Is er trouwens nog iemand in het trainingscentrum? *vermoed van niet*]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Oké. Ik zat nog met die post van Leave in m'n hoofd toen ik die van Nero af had. Dus ik las heel even ipv 'Plaats Reactie', 'Plaats Erectie' (cat)

    -facepalm-]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2011 - 22:13 ]


    -

    [LOL!]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Amycus schreef:
    [Oké. Ik zat nog met die post van Leave in m'n hoofd toen ik die van Nero af had. Dus ik las heel even ipv 'Plaats Reactie', 'Plaats Erectie' (cat)

    -facepalm-]

    [XDDD *plat*]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Chiara Cinxia
    'Stik erin,' siste ze, en trok haar hand weg. Te langzaam natuurlijk, aangezien ze zijn vingers alweer over de hare voelde strijken.


    -

    [*ramt als een debiel op haar F5-toets*]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Saph
    Ik liep over met emoties, maar vooral met verliefdheid. Ik was zo blij dat Faan van mij was, helemaal van mij...
    Ik trok mijn mond heel even van die van hem, alleen om dat verdomde shirt van zijn lichaam te krijgen. Ik viel op het bed neer en ging door met zijn geweldige lippen te zoenen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fae schreef:
    [*ramt als een debiel op haar F5-toets*]

    [Whaha, zo zit ik dus ook de hele tijd :'D]


    -

    Daiyh
    Oh, ik mocht haar hand zelf al niet vasthouden? Best. Grijnzend liet ik mijn hand over de huid van haar arm gaan, tot ik hem uiteindelijk, heel zachtjes, tegen haar wang aan kon leggen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus schreef:
    (...)
    [Whaha, zo zit ik dus ook de hele tijd :'D]

    [^^
    Go Fayan+Saph!
    *gaat verder met F5-toets mishandelen*]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.