• Ik dacht, omdat er ook een topic is voor Nederlands, kunnen we het voor België ook wel doen. (: Welke richting doen jullie? Ik ASO Latijn.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Latijn. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    ASO Humane Wetenschappen derde jaar. ^^


    Let the Night embrace you

    ASO Latijn/Wiskunde derde jaar (krul)


    effort never betrays you

    Dreamwalker schreef:
    ASO Latijn/Wiskunde derde jaar (krul)

    Wij kunnen in het derde nog niet kiezen. Ik doe nu dus Latijn met vijf uur Wiskunde, wat denk ik wel hetzelfde is als Latijn Wiskunde? Maar dat is omdat ik geen andere keuze heb, ik ga zo snel als ik kan Latijn Moderne Talen doen. x'D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    6 STW (TSO)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    1e jaar hoger onderwijs: sociaal werk.

    Economie-moderne talen (ASO), vijfde jaar (:


    Never run out of reasons to smile...

    ASO derdejaar Humane Wetenschappen-Talen (;


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    RESURGAM schreef:
    (...)
    Wij kunnen in het derde nog niet kiezen. Ik doe nu dus Latijn met vijf uur Wiskunde, wat denk ik wel hetzelfde is als Latijn Wiskunde? Maar dat is omdat ik geen andere keuze heb, ik ga zo snel als ik kan Latijn Moderne Talen doen. x'D

    Hé, dat is raar. Bij ons heb je Latijn A met 4 uur en Latijn B met 5 uur.
    Maar bij ons op school zijn er maar 5 leerlingen die Latijn A volgen (krul)


    effort never betrays you

    RESURGAM schreef:
    (...)
    Ik doe nu dus Latijn met vijf uur Wiskunde, wat denk ik wel hetzelfde is als Latijn Wiskunde? Maar dat is omdat ik geen andere keuze heb, ik ga zo snel als ik kan Latijn Moderne Talen doen. x'D


    Van alle natuurrampen is liefde de grootste. En de mooiste.

    Dreamwalker schreef:
    (...)
    Hé, dat is raar. Bij ons heb je Latijn A met 4 uur en Latijn B met 5 uur.
    Maar bij ons op school zijn er maar 5 leerlingen die Latijn A volgen (krul)

    Ja, mijn school doet moeilijk. ^^ Dat is blijkbaar omdat ze vinden dat als je latijn met vier uur doet en je daarna met latijn wilt stoppen je bijna geen enkele richting meer kunt doen omdat veel andere richtingen ook vijf uur wiskunde hebben.
    En omdat ze vinden dat wij vijf uur aan moeten kunnen, wat belachelijk is, want ik ben nog best goed in latijn maar in wiskunde niet!


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    1e hoger; TEW


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    RESURGAM schreef:
    (...)
    Ja, mijn school doet moeilijk. ^^ Dat is blijkbaar omdat ze vinden dat als je latijn met vier uur doet en je daarna met latijn wilt stoppen je bijna geen enkele richting meer kunt doen omdat veel andere richtingen ook vijf uur wiskunde hebben.
    En omdat ze vinden dat wij vijf uur aan moeten kunnen, wat belachelijk is, want ik ben nog best goed in latijn maar in wiskunde niet!

    Het blijft vreemd. Bij ons kan je elke richting in de A of de B versie doen ;'D


    effort never betrays you

    4 STW (TSO)

    Dreamwalker schreef:
    (...)
    Het blijft vreemd. Bij ons kan je elke richting in de A of de B versie doen ;'D
    Echt? ;o Op mijn school is bijna alles vijf uur, buiten Humane Wetenschappen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.