• Hi, ik heb dus een idee om een 'promoot-story' te schrijven, zegmaar dat ik jou story promoot, haha. Vul dit lijstje in en STUUR HEM NAAR MIJ IN PB!, en je komt in mijn promoot-story. Ik zal hem vanavond na middernacht activeren!

    Naam story:

    Schrijver:

    Co-auter(s):

    Gerne(s):

    Over(Bieber story, HP, story, 1D story, ect.):

    Aantal hoofdstukken geactiveerd:

    Aantal abo's:


    XOXO

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 16:14 ]


    Justin Bieber thinks I'm flawless, BEAT THAT.

    Naam story: The more i see you, the more i want you

    Schrijver:LOVESxLIRRY

    Gerne(s): FanFiction

    Over(Bieber story, HP, story, 1D story, ect.): 1D

    Aantal hoofdstukken geactiveerd: 59

    Aantal abo's: 80


    Proloog

    ‘‘Hallo dames en heren, ik wil graag vragen of jullie jullie gordels om willen doen en het afval in de afvalzakjes aan de zijkant van de stoel wil deponeren.’’ Het was zo ver, Kiki en ik gingen EINDELIJK op zomerkamp. We hadden er zo lang naar uitgekeken! Lekker naar zuid Frankrijk met allemaal jongeren. Hoe leuk kan het zijn, toch?!.


    Ik keek om me heen maar ik kon Kiki en Harry nergens vinden.
    ''Waar zijn Kiki en Harry?'' vroeg ik aan Liam. ''Ssht zachtjes!'' zei hij.
    ''Dat was geen antwoord op mijn vraag!'' zei ik zo eigenwijs mogelijk.
    "Die zitten vast ergens hierachter ofzo!'' zei Liam. Hij keek me heel doordringend aan.
    ''Nee even serieus Liam, ik moet ze echt vinden!'' zei ik bezorgd.
    ''Eva, alles komt goed als de leiding dadelijk weg is dan komen ze vast weer te voorschijn
    en dan merk je dat er helemaal niks aan de hand was.’’ Zei Liam om me gerust te stellen.
    ‘’Maar wat als er dadelijk wel iets is?!’’ Ik probeerde op de staan maar Liam hield me tegen.
    ‘’Eva doe nou rustig, dat je ze zo snel niet hebt gezien betekent echt niet dat ze er niet zijn.’’
    Plots zagen we lichten onze kant op schijnen. ‘’Shit’’ zei ik zo zachtjes mogelijk.
    Ik hoorde wat gerommel. Ik schoof helemaal tegen Liam aan om zo klein mogelijk te worden
    zodat ze ons niet zouden zien. We hielden onze adem in.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 23:00 ]

    Purple Grave • Seth C.


    ~~~~~~~~~~~~~~~~xXx~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Last night, I have seen a purple grave in my dreams. It was a grave of glass, and the body in it toke my attention. Her body was lying among atumn leaves. The color of the moon was like the color of her skin, snow white. In a second my whole body was drowning of love, for that girl in the purple grave. And only with the silence of her heart she broke me.

    ~~~~~~~~~~~~~~~~xXx~~~~~~~~~~~~~~~~~~


    'Wake me up when the Cullens arrive.'
    'Yes madame.'



    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.