• 2 meisjes van op mijn school,
    het begon dus vorige week woensdag, de dag er na hadden we examens dus ik was aan het leren.
    opeens belt een meisje van in mijn klas en ik nam dus op.
    ze zei gewoon "ja me nina gy hed al sex gehad k haat u !"
    ik schrok echt, want het is helemaal niet waar!
    en als het zo toch was vind ik niet dat het een rede is om iemand te haten,
    en ze praat zelf de hele tijd over haar "lief" die haar naaktfotos doorstuurt. en op msn zit zij en haar vriendin die dan ook boos is de hele tijd te dreigen dat ze me gingen slaan,hebben ze ook gedaan maar het deed geen pijn. ik heb alles wat ze op msn hebben gezegd afgedrukt en afgegeven aan de mentor. Zij heeft ook met hun gepraat maar ze zijn nog altijd bezig. omdat het niet echt zo veel effect had toen ze mij sloegen,dreigen ze nu dat ze hun broer meebrengen.
    Vandaag stond ik aan de bushalte met mijn vrienden ;mijn broer van in het 4de , nog iemand van het 2de en mijn vriendin van in het 1ste. 1 van de 2 meisjes die mij ook pestte stond ook aan de bushalte. 5 minuten nadat ik in de bus was gestapt krijg ik bericht van haar: "voor wa zat gy nina te peste aan de bushalte?!" nina is dus 1 van die 2 en ze stond er niet eens omdat ze "ziek" naar huis moest tijdens de middag.
    Ik ben het echt beu dat ze zo zitten te liegen, en dan dat allemaal aan de mentor gaan vertellen.
    heeft er iemand en idee wat ik nu moet doen?

    De mentor zeggen, want advies van: zet een grote bek op, is nutteloos in jouw geval. Ik had daar op jouw leeftijd nog lang niet de ballen voor en het kostte nog jaren voor ik dat lef wel had.
    Dus gewoon de mentor inschakelen. Die klerebitches hebben niet eens 't lef om je persoonlijk aan te spreken :'] Lowest scum imaginable. After rapists,.


    No growth of the heart is ever a waste

    Negeren, blokkeren op msn, blokkeren in je mobiel en als je er écht hele erge last van krijgen kun je nog een klacht indienen bij de politie wegens stalken ofzo. c:
    Succes!


    your eyes are like stars in the night.

    C18 schreef:
    De mentor zeggen, want advies van: zet een grote bek op, is nutteloos in jouw geval. Ik had daar op jouw leeftijd nog lang niet de ballen voor en het kostte nog jaren voor ik dat lef wel had.
    Dus gewoon de mentor inschakelen. Die klerebitches hebben niet eens 't lef om je persoonlijk aan te spreken :'] Lowest scum imaginable. After rapists,.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Poseidon schreef:
    Negeren, blokkeren op msn, blokkeren in je mobiel en als je er écht hele erge last van krijgen kun je nog een klacht indienen bij de politie wegens stalken ofzo. c:
    Succes!


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Poseidon schreef:
    Negeren, blokkeren op msn, blokkeren in je mobiel en als je er écht hele erge last van krijgen kun je nog een klacht indienen bij de politie wegens stalken ofzo. c:
    Succes!


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Poseidon schreef:
    Negeren, blokkeren op msn, blokkeren in je mobiel en als je er écht hele erge last van krijgen kun je nog een klacht indienen bij de politie wegens stalken ofzo. c:
    Succes!


    Shoganai i ne~

    Poseidon schreef:
    Negeren, blokkeren op msn, blokkeren in je mobiel en als je er écht hele erge last van krijgen kun je nog een klacht indienen bij de politie wegens stalken ofzo. c:
    Succes!


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    gewoon kijhard in hun gezicht schreeuwen dat ze nu zo snel mogelijk meoten stoppen of er zwaaid wat. Naja in elk geval in hun gezicht iets schreeuwen ik durf te wedden dat ze zich rotschrikken. Want hallo noem hun maar mietjes ze bellen, schrijven dingen, slaan maar waarvoor is dit? Zinloosgeweld dus stlletje sukkels!. Sorry hier kan ik enit tegen als mensen zo gemeen zijn!

    C18 schreef:
    De mentor zeggen, want advies van: zet een grote bek op, is nutteloos in jouw geval. Ik had daar op jouw leeftijd nog lang niet de ballen voor en het kostte nog jaren voor ik dat lef wel had.
    Dus gewoon de mentor inschakelen. Die klerebitches hebben niet eens 't lef om je persoonlijk aan te spreken :'] Lowest scum imaginable. After rapists,.

    Amen


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Verwijderen van MSN. Mentor, als die echt geen moer doet, een andere leraar, als het erger word, ja ouders, rector.

    En vooral, negeren die shit. Zulke mensen zijn niet normaal laag echt, denken hoog maar leven laag echt. Gewoon negeren die hap, doorgaan met leven, en als ze iets doen wat jou pijn doet, lichamelijk dan, dus als ze je echt freekin hard gaan slaan enzo, naar je ouders.

    Geef ze een high-five. In hun reet. Met een bazooka.

    Ik snap wat je meemaakt, ik had ook van die k*tkinderen in mijn klas maar ik ben over ze heen gegroeid. Dat zij zich nou verlagen naar het niveau van een imbeciel, betekent nog niet dat jij en ik zo zijn ;)

    sterkte ermee, ga naar je mentor/mentrix! (flower)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Zeg het sowieso tegen je ouders, die kunnen je helpen en/of advies geven en die kunnen aan je metorix (vrouwelijke mentor) vragen hoe het nou zit met dat gesprek. Want meestal komt er wat vaart bij als je ouders vragen gaan stellen of naar school komen om te vragen hoe het zit

    En ze hebben niet het lef om je gewoon recht in je gezicht te bedreigen dus ze zijn gewoon zielig en volgens mij kun je ze zelfs aangeven voor bedreiging bij de politie, als je ze dat vertelt durven ze dat waarschijnlijk niet meer


    Physics is awesome

    Vraag je moeder om advies? & ja, trek je gewoon niks aan van hen, je staat ver boven hen, zeker als ze zo kinderachtig doen. (: & als zij blijven dreigen met hun broer, kan jij nog altijd dreigen met een heel quizlet-leger. xd


    Save me from myself.

    Compleet negeren. Gewoon boven haar staan.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    mentor denk ik


    You can't not look cool with a crossbow.