• Het rpg topic is hier (:



    May StarClan light your path.

    Ember Green -

    Ik loop door de deuren van het flatgebouw en ga naar de balie. ''Kan ik je helpen?'' vraagt de gene achter de balie. ''Ember Green, ik kom hier wonen.''
    ''Appartement G7 op de 4de verdieping. Je huisgenoten zijn er nog niet. Hier is je sleutel.'' zegt de gena achter de balie en geeft sleutels. Ik pak de sleutels vast en loop met mijn labrador Smikkel de lift in. Hij gaat braaf zitten en ik druk op knopje ''4''. De lift gaat omhoog en na 10 seconden gaan de deuren open. ''G1, G2, G3, G4, G5 G6...'' zeg ik terwijl ik de deuren langs loop. ''G7! hier is het!'' ik en smikkel lopen naar binnen. Ik maak zijn riem los en hij gaat rondsnuffellen. Ik kijk rond, de gang is gewoon simpel. Ik kijk alle kamers. Er is een mooie woonkamer, twee badkamers een slaapkamer met wat bedden. En een plaatje voor de huisdieren en de keuken. Ik leg mijn spullen onder mijn bed en pak een blik voer voor smikkel. Ik vul zijn etensbakje, en maak snel een broodje voor mezelf. Nadat ik die op hoor ik de deur open gaan. Eén van mijn huisgenoten!


    May StarClan light your path.

    Cindy bow -

    De lift gaat omhoog tot ik de lift deur hoor open gaan. Ik ga een paar stappen verder en kijk bij iedere deur of mijn sleutel past. Aha, dit is dus G7. Ik ga naar binnen en hoor een hond en er staat nog iemand. ''Hoi!'' zegt ze. ''Ik ben Ember, je bent de tweede hier. Dat is mijn hond smikkel.'' zegt ze. ''Bow, Cindy Bow.'' zeg ik als james bond, en aai de hond. ''Ik ga mijn spullen uitpakken laat mij even met rust'' zeg ik en loop naar de slaapkamer terwijl ik voel langs de muren. Zou ze weten dat ik blind ben?


    May StarClan light your path.

    Lilly Clavler

    Ik loop naar de lift en stap erin daarna druk ik op 4 en zet mijn koffers even neer.Als ik eenmaal op de juiste verdieping ben zoek ik deur G7.
    Na een paar deur voorbijgelopen te hebben vind ik eindelijk de juiste deur.Ik doe de deur open en kijk rond me het ziet er hier best leuk uit.
    Simpel maar leuk! Ik loop naar haar toe en stel mezelf voor"hallo ik ben Lilly"En steek voorzichtig mijn hand naar haar uit.

    (sorry dat dit kort is)


    Do what you love, love what you do

    Ember green - in het huis.

    Een ander meisje kwam binnen, en ze stelt zich voor. "Hallo ik ben Lilly" zegt ze.
    "Ik ben Ember," zeg ik en schud haar hand. Mijn hondje Smikkel, komt naast me staan. "Dit is Smikkel, mijn hond." Stel ik mijn hond voor, en hij loopt weer weg terwijl hij alles besnuffeld dat ie tegen komt. "Ben jij een van mijn nieuwe huisgenoten?" Vraag ik dan.


    May StarClan light your path.