• Look too good to eat,
    I just can't believe we can't talk about nothing.
    You spend more time on your look than the rest of my girlfriends,
    There's just nothing there, you play with your hair,
    stuck in front of the mirror.

    Could've had it,
    should've had it,
    would've had it,
    if you were a little less,
    Dumb.


    Sammie en Harry waren eens een stel, dolgelukkig en smoorverliefd op elkaar. Het probleem voor Sammie was dat Harry vooral met zichzelf bezig was en over niks anders dan zichzelf kon praten. Sammie maakte het dan ook uit na een relatie van vijftien maanden met hem. Kort erna verhuisde Harry vanuit het kleine dorpje. Sammie was hem vergeten en Harry was haar vergeten, totdat ze elkaar weer tegen komen bij een concert van One Direction. Hoewel het mooi zou zijn als de oude liefde weer terug komt, blijkt dit niet zo te zijn. Harry is geen spat veranderd en Sammie daarintegen, ook niet. Achter hun rug om sluiten Niall en Zayn een weddenschap. Niall wedt ervoor, met zijn hart van goud, dat de twee nog verliefd op elkaar zijn en bij terug als een stelletje komen. Zayn gokt erop dat Harry haar jaloers zal maken en haar laat inzien dat ze de grootste womanizer heeft laten lopen. Gelukkig heeft Sammie zo haar eigen plannen.


    Rollen.
    # Twee beste vriendinnen hoofdpersoon.
    # Vriendinnetje Louis en Niall.
    # Twee goede vriendinnen van de jongens.

    Informatie.
    Rol:
    Voornaam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd en geboortedatum:
    Uiterlijk: Een bekend persoon, erbij vermelden wie het is.
    Extra: Alles wat jij nog belangrijk vindt. Van familie, hobby's tot verleden.
    Titel?
    Waarschuwen?

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 19:15 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ga er zo eentje invullen.(:


    There is nothing more badass than being yourself

    HarrysBum schreef:
    Ik ga er zo eentje invullen.(:



    Yeah thanks.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Liefst vriendinnetje van Niall. (:
    Voornaam: Scarlett
    Achternaam: Campbell.
    Volledige naam: Scarlett Isabel Campbell.
    Leeftijd en geboortedatum: Scarlett is 17 jaar oud en is geboren op 5 juni 1994.
    Uiterlijk:


    Het meisje op de foto is Lea Michele.
    Extra: Haar ouders zijn de ruige Michelle en John van 45 jaar oud, die altijd wel op zoek zijn naar avontuur. Ze vinden het vreselijk om hele dagen thuis te zitten luieren en zijn het liefst altijd buiten, zoekend naar iets spannends dat te beleven is, waardoor ze ook bijna nooit thuis zijn. Meestal gaat Scarlett met haar ouders mee, omdat ze zelf ook van avontuur houdt. Daardoor leeft ze wel altijd met een aantal littekens op haar lichaam, maar toch weerhoudt haar dat er niet van om nooit meer mee te gaan met hun.
    Scarlett had nog een jonger zusje, maar die was overleden aan een ziekte. Ze mist haar nog hartstikke erg en als je over haar begint, begint ze al meteen te huilen. Het liefst wil Scarlett niet over haar zusje praten.
    Titel? Ik wil dan eerst de verhaallijn weten (:
    Waarschuwen? Shure!

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 19:07 ]


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Ik ga zo een rolletje maken, als ik mijn film heb afgekeken, goed?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    Ik ga zo een rolletje maken, als ik mijn film heb afgekeken, goed?[/quote

    Graag, die van jou zijn altijd leuk. :9~

    Shoot de inleiding is zo nog niet volledig, klikte te vlug!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    IK VUL VRIENDIN VAN MIJN VENT IN, DUHHHH.
    Louis, dus en erna vul ik nog wel wat in ;d x


    all I want is the taste that your lips allow

    Rol: Vriendin Louis (:
    Voornaam: Penelope
    Achternaam: Garcia
    Volledige naam: Penelope Mila Garcia
    Leeftijd en geboortedatum: ]Ze is 17 en wordt 14 oktober 18. Ze kan niet wachten om 18 te worden en eindelijk kan leren rijden.
    Uiterlijk:


    Penlope haar vader is half Italiaans en dat kan je perfect aan haar uiterlijk zien. Ze is een echte latina en lijkt dan ook het hardst op haar vader. Ze heeft van haarzelf een gebruinde huid wat al vertoond dat ze van een andere afkomst is en is dan ook nog eens een donkertype. Ze heeft donkerbruine haren die altijd helemaal stijl over haar schouders hangt en een froufrou die altijd haar voorhoofd bedekt. Haar ogen zijn ook chocolade bruin en ze draagt bijna altijd zoals op de foto smokey eyes. Penelope is 1m73 en is heel slank gebouwd. Ze staat vooral gekend voor haar ellelange benen en die ze dan af en toe met hakken nog doet verlegen. Het is iets waar velen jaloers op zijn. Penelope is erg gesteld op haar uiterlijk en haar kledij. Ze draagt graag bloemenjurkjes of dingen met
    Extra: .Penelope en Louis hadden eerst een haat-liefde relatie. De twee konden elkaar geen seconde zien of ze hadden alweer ruzie. Ze vonden elkaar arrogant, verwend, maar dat waren eigenlijk excuses om hun gevoelens voor elkaar te verbergen. Ze zijn beiden een erg gesloten boek en het was niet makkelijk de gevoelens toe te geven naar elkaar toe, maar op een dag was er een feestje en Penelope zat na een uur of twee uit de bol te gewoon wat rustig buiten en Louis kwam onverwacht naast haar zitten. Ze hadden elkaar al dagen zitten negeren, maar dan gaven ze het eindelijk toe.

    Penelope is opgegroeid in een rijk gezien met haar tweelingsbroer Oliver. Zoals er al eerder stond is hun vader half italiaans op. Alessandro Figo Zora is een 43 jarige zakenman en is getrouwd met de engelse modejournaliste Ellie Jasmin Goulding. Ze twee leerden elkaar kennen op Ellie’s vakantie in Italië en Aleesandro is haar later achterna gereisd naar Engeland. De twee bouwden daar een rijk leven op en kregen de tweeling: Penelope en Oliver. De twee ouders zijn vaak weg vanhuis dus zijn de twee kinderen heel vrij opgevoed, maar toch zijn ze heel verstandig. De twee hebben een geweldige band. Ze zijn twee handen op één buik.
    Titel? Double Trouble.
    Waarschuwen? OFCOURSE.


    all I want is the taste that your lips allow

    Rol: Vriendin van Niall.;3
    Voornaam: Eleanor
    Achternaam: Low
    Volledige naam: Eleanor Julie Low
    Leeftijd en geboortedatum: Eleanor is geboren op 21 augustus 1995. Ze is zestien jaar oud.
    Uiterlijk:


    Het meisje op de foto is Tristin Mays.
    Extra: Eleanor is opgegroeid in een van de achterbuurten van Londen. Ze heeft een zusje wiens naam Madison is. Zij is twaalf jaar oud. Eleanor is de dochter van de vijftigjarige, alleenstaande moeder, Nia Low. Nia werkt als serveerster bij het plaatselijke café. Hierdoor is ze maar weinig thuis en moet Eleanor vaak voor het huishouden en Madison zorgen.
    Eleanor is over het algemeen vaker op straat te vinden, dan thuis. Ze is het type meisje dat met de verkeerde mensen omgaat en graag feest en gek doet. Ze geeft dan ook niets om school en haalt er alleen maar slechte cijfers. Verder is Eleanor's reputatie haar heilig. Ze vertrouwt ook niet gauw mensen. Vooral niet jongens. Dit komt doordat ze zelf in een one night stand is verwekt. Daardoor verafschuwt ze alle mannen. Maar als je eenmaal haar vertrouwen hebt gewonnen is ze een lieve, spontane meid. Eleanor's hobby is voetballen op straat.
    Titel? Man in the mirror; Your ego is too big for me; Me, myself and I
    Waarschuwen? Oui!

    Sorry dat de foto zo klein is.;s

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 20:52 ]


    There is nothing more badass than being yourself

    Rol: Zie maar wat je doet. (:
    Voornaam: Arlene, ondanks dat wordt deze naam nooit gebruikt. Haar vrienden noemen haar altijd Lene, zo wordt ze ook voorgesteld aan vrienden. Enkel haar ouders noemen haar Arlene.
    Achternaam: Sparks
    Volledige naam: Arlene “Lene” Lina Sparks
    Leeftijd en geboortedatum: Lene is zestien jaar oud, geboren op negenentwintig december 1994.
    Uiterlijk:


    Selena Gomez
    Extra: Lene is een leuke dame die vooral in het bijzijn van jongens verkeerd. Ze is niet echt een typisch meisje en is dol op sporten, zoals rugby bijvoorbeeld. Lene is erg streng opgevoed, haar vader is pastoor en haar moeder zit bij het kerkkoor. Lene heeft het niet zo op de bijbel en al het Christelijke wat er om heen hangt, maar ondanks dat luistert ze braaf naar haar ouders om hun te plezieren.
    Lene haar vader, Nicholas Sparks is een vijftigjarige pastoor – hij is erg streng en rechtvaardig. Hij heeft een hekel aan mensen die liegen en heeft vooral veel moeite om dingen te accepteren. Als je Nicholas goed leert kennen zie je dat het een erg vriendelijke man is, met redelijk wat humor. Zijn vrouw, de zesenveertig jarige Elena Fitch is huisvrouw, maar helpt vaak mee in de kerk. Zo zit ze bij het kerkkoor achter het orgel of de piano natuurlijk. Ze is erg gastvrij en vriendelijk, een erg goede kok en staat altijd paraat om je te helpen.
    Lene heeft een oudere broer van negentien – Sean. Ze kunnen het erg goed vinden. Sean is net zoals Lene niet helemaal gelovig en volgt liever zijn eigen regeltjes, in plaats van die uit de bijbel. Hij kan niet wachten tot hij het huis uit kan. Hij is erg beschermend tegenover zijn jongere zusje. Tevens heeft Lene nog een oudere zus van zeventien, Michelle – afgekort tot Elle.
    Lene werkt in haar vrije tijd in een plaatselijke videotheek. Het is niet dat ze het er geweldig vind, maar het verdient goed en ze mag gratis films huren. Ze neemt ze dan ook vaak mee zodat ze met haar vrienden films kan kijken. Lene zit al jaren op voetbal, ondanks dat haar ouders het niet helemaal geweldig vinden. Ze zit in een jongensteam, gewoon omdat ze dat fijner vindt en het makkelijker met hen kan vinden. Ze is spits.
    Lene wordt door haar ouders gedwongen om mee te doen in het kerkkoor, tegen haar wil in. Sinds ze er echt een vreselijke hekel aan heeft. Ze kan toch nog redelijk zingen, niet echt geweldig of zo, maar redelijk. Ze speelt gitaar en drum.
    Chad Lowe, Holly Marie Combs, Ian Harding & Lucy Hale
    Titel? Gotta be you, kijk eens hoe origineel.
    Waarschuwen? Graag zelfs.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 21:54 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Dubbelpooooooost.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 21:52 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    jeeeeuj allemaal bedankt, meerdere rollen per persoon is toegestaan. Ik heb ze hard nodig! (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Heb je nog een titel ofso nodig? Want dan zal ik wel wat proberen te bedenken, maar je bent gewaarschuwd; ik ben slecht in titels verzinnen. xd


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Sanne, welke heb je nog nodig? Want ik wil ook een rol:9~


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    ik maak er een als ik uit school kom
    het lijkt me een leuk verhaal


    Cool, neat, swell -Cry

    Eigenlijk mag je voor elke rol nog invullen, want ik kies sowieso de beste. Of je kan er gewoon boven zetten 'Kies jij maar' dan pak ik welke er het beste bij past. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking