• Aargh, ik heb zo'n zin om iets op papier te zetten, maar ik heb geen tijd en ik zit een beetje in de knoop met mijn story:(
    Maar ja, ik moet leren en werken en al die vervelende dingen doen waar ik geen zin in heb. Het leven is zo zwaar(cat)

    Om dit nog een beetje nuttig te houden: wie heeft daar ook last van?


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Ja, dat heb ik ook, maar bij mij zit het anders; ik heb al mijn stories af en ik wil zo graag schrijven, maar ik kan niks bedenken >.<


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    ik heb het juist andersom, ik moet nog 3 dingen schrijven (story (eigenlijk 2), wedstrijd en een werkstuk) en ik heb er even helemaal geen zin in en weet daardoor niks-.-'

    Ik. Ik moet nu leren, maar ik heb echt geen zin. Ik wil schrijven >.<. Maarja, ik ga maar gewoon vlot door en hopelijk heb ik dan nog tijd over.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    ik ben gewoon veel te lui om te schrijven, ik voer echt niks uit deze vakantie


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb vandaag vrij, omdat mijn docent ziek is.

    Ik wil gewoon lekker Quizletten.
    Ook al ben ik ziek.

    Me, ik moet continu werken voor school, en als ik daneindelijk tijd heb dan is er wel weer iemand die mijn hulp nodig heeft --'' Terwijl ik gewoon lekker wil schrijven. Anyway, ik ben dus ziek, en heb nu eindelijk tijd(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik heb lekker vakantie, dus ik hoef lekker niet te leren :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik heb dit altijd. :P
    Schrijf gewoon een stuk dat je wel al weet uit je story...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik heb ook zin om te schrijven, maar ik ben lui. Buh...


    I can't even think straight.

    Ik heb al weekend. ^^
    Dus ik heb genoeg tijd om inspiratie te krijgen! :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"