• Ja, echt. Ik heb net credits gekocht, worden mijn credits er niet bijgeschreven. Wil ik Rutger daarover een pb'tje sturen krijg ik deze melding: Je kunt maximaal maar 20 berichten per 5 minuten sturen!. Terwijl ik nog geen enkel bericht heb verstuurd... Iemand anders hier ook last van?

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 10:40 ]

    wat is dat toch momenteel met quizlet...:W
    rutger, doe er alsjeblieft iets aan:Y)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Quizlet flipt de laatste tijd met van alles. (no_chears)

    hm.. weird, ik zal even kijken of ik het ook heb..


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Ik kan gewoon versturen.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Dat gebeurt af en toe bij users, heb ik wel vaker wat over gehoord. Geen idee waarom het gebeurd, maar het gebeurd al sinds ik op Q zit.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Weetje, ik heb best respect voor wat Rutger doet. Hij doet het dan ook helemaal in zijn eentje. Maar dat is dus meteen waar ik persoonlijk kritiek op heb; Hij doet het in zijn eentje.
    Een goedlopende website in je eentje runnen is al niet makkelijk, laat staan meerderen. Dan juichen we ook allemaal heel vrolijk om de kleinst en (naar mijn mening) soms meest belachelijke dingen, alsof we een God op aarde verwelkomen, terwijl veel andere dingen onveranderd blijven of niet goed bijgehouden worden.
    Het is gewoon tijd dat Q weer meerdere admins krijgt, zodat alles weer een keer goed rechtgetrokken kan worden en ook zo gehouden kan worden.


    Til hug og blod.

    nog nooit gehad.

    waarom wil ik nu 20 berichten in vijf minuten sturen om te kijken of je er daarna geen versturen kunt ahahha


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Namens Alwup de opperpony quote ik mezelf even en geef zijn mening ook door.

    Gondor schreef:
    Weetje, ik heb best respect voor wat Rutger doet. Hij doet het dan ook helemaal in zijn eentje. Maar dat is dus meteen waar ik persoonlijk kritiek op heb; Hij doet het in zijn eentje.
    Een goedlopende website in je eentje runnen is al niet makkelijk, laat staan meerderen. Dan juichen we ook allemaal heel vrolijk om de kleinst en (naar mijn mening) soms meest belachelijke dingen, alsof we een God op aarde verwelkomen, terwijl veel andere dingen onveranderd blijven of niet goed bijgehouden worden.
    Het is gewoon tijd dat Q weer meerdere admins krijgt, zodat alles weer een keer goed rechtgetrokken kan worden en ook zo gehouden kan worden.


    "Ik ben het hier zo mee eens! Ik mis mijn vermogen om berichten te posten
    Sjiriki zei op 18 juli 2012 - 15:27:
    Quote het maar, met de mededeling dat de opperpony het er mee eens is maar dat hij helaas verhindert is in het posten door een stel machtsbeluste pubers en een prepuber. een forumban vanwege het belijden van mijn geloof het posten van ponies om een chagerijnig topic op te vrolijken een ander stel irritante kindertjes te irriteren. :Y)"

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 15:31 ]


    Til hug og blod.

    Gondor schreef:
    Namens Alwup de opperpony quote ik mezelf even en geef zijn mening ook door.
    (...)

    "Ik ben het hier zo mee eens! Ik mis mijn vermogen om berichten te posten
    Sjiriki zei op 18 juli 2012 - 15:27:
    Quote het maar, met de mededeling dat de opperpony het er mee eens is maar dat hij helaas verhindert is in het posten door een stel machtsbeluste pubers en een prepuber. een forumban vanwege het belijden van mijn geloof het posten van ponies om een chagerijnig topic op te vrolijken een ander stel irritante kindertjes te irriteren. :Y)"

    Volgens mij mag je niks doorgeven in de naam van iemand die een ban heeft (ookal is het een forumban). Toen iemand dat voor Gaby deed waren de mods daar niet blij over.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Volgens mij mag je niks doorgeven in de naam van iemand die een ban heeft (ookal is het een forumban). Toen iemand dat voor Gaby deed waren de mods daar niet blij over.


    Nee, dat risico begrijp ik ook wel. Maar het is weer de zoveelste achterlijke ban die nergens over gaat, dat ik in dit geval alleen maar kan zuchten om de regels en alsnog iets doorgeef. :')
    Maar bedankt voor het waarschuwen. Ik ben me er bewust van.


    Til hug og blod.

    Ik heb ooit eens gehoord dat dat komt doordat er meer dan een bepaald aantal mensen zijn die een abo op een topic hebben of zo.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Gondor schreef:
    (...)

    Nee, dat risico begrijp ik ook wel. Maar het is weer de zoveelste achterlijke ban die nergens over gaat, dat ik in dit geval alleen maar kan zuchten om de regels en alsnog iets doorgeef. :')
    Maar bedankt voor het waarschuwen. Ik ben me er bewust van.

    Ik vind het wel ergens op slaan. Alwin gaat in bijna elk topic off-topic en als er dan wat overgezegd word of gevraagd word om normaal te reageren gaat hij gewoon door. Het moest eens gebeuren. De waarschuwing over het lachen om een mod vind ik wel nergens op slaan.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 15:53 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Halissa schreef:
    Ik heb ooit eens gehoord dat dat komt doordat er meer dan een bepaald aantal mensen zijn die een abo op een topic hebben of zo.

    Ohja, dat was een reden waardoor het kon gebeuren. Als je een topic hebt of een story waarop mensen geabboneerd zijn en er wordt iets gepost / er komt een nieuw hoofdstuk online word er uit jou naam naar de users gepb'ed. Daardoor zou zijn melding kunnen komen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik vind het wel ergens op slaan. Alwin gaat in bijna elk topic off-topic en als er dan wat overgezegd word of gevraagd word om normaal te reageren gaat hij gewoon door. Het moest eens gebeuren. De waarschuwing over het lachen om een mod vind ik wel nergens op slaan.


    In dat geval zouden er véél meer mensen zijn die een forumban verdienen. Including myself, to be honest. Ik ga ook vaak genoeg offtopic en mijn strafblad is nog maagdelijk wit. Niet dat ik nu sta te springen om een waarschuwing of een ban, totaal niet natuurlijk ... Maar ik vind het persoonlijk nogal vreemd dat sommigen veel sneller of harder afgestraft worden als dat dat bij anderen gebeurd. Dat is eigenlijk de voornaamste reden dat ik het nergens over vind gaan. Ik kan me goed in de regels inleven, maar pas ze dan ook op iedereen toe en niet alleen degene die je niet bepaald mag.


    Til hug og blod.

    Gondor schreef:
    (...)

    In dat geval zouden er véél meer mensen zijn die een forumban verdienen. Including myself, to be honest. Ik ga ook vaak genoeg offtopic en mijn strafblad is nog maagdelijk wit. Niet dat ik nu sta te springen om een waarschuwing of een ban, totaal niet natuurlijk ... Maar ik vind het persoonlijk nogal vreemd dat sommigen veel sneller of harder afgestraft worden als dat dat bij anderen gebeurd. Dat is eigenlijk de voornaamste reden dat ik het nergens over vind gaan. Ik kan me goed in de regels inleven, maar pas ze dan ook op iedereen toe en niet alleen degene die je niet bepaald mag.

    Nou Alwin doet het dus bijna elk topic en telkens weer met Pony's terwijl er ook eens is gezegd dat dat niet meer mocht buiten het Pony topic. Dus het zijn wel meerdere dingen. En het is denk ik ook omdat hij niet stopt als men het hem vraagt. En ja, ik heb hem ook een paar keer gemeld omdat ik mij daar erg aan stoor.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 15:59 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.