• Dankjullie wel lieverds.
    dat ik alles bij jullie kwijt kan.
    dat ik altijd mezelf kan zijn.
    dat ik jullie kan vertrouwen.

    I love you guys <33


    Some things are changing too much.


    i'm broken, do you hear me.

    Chiam schreef:


    Dat denk ik dus all the time. D:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."


    i'm broken, do you hear me.

    Chiam schreef:
    (...)
    Oke, ik ga een deeltje voor den Harry doen en dan voor Niall met een zekere SANNE ! xD
    I LOVE YOU <3


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    ik moet zo zo zo zo zo blij zijn dat ik ze heb ontmoet he, voordat ze echt super beroemd worden.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    "The Fans always tell me I'm beautiful, but no one will ever be as beautiful as them." - Niall Horan

    DIE ZAG IK OMDAT JOELLA DIE GERETWEET HAD & IK VIND DIE TE LIEF <3


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    iHoran schreef:
    ik moet zo zo zo zo zo blij zijn dat ik ze heb ontmoet he, voordat ze echt super beroemd worden.

    Ik ben ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO blij met het filmpje wat ik heb (:


    Some things are changing too much.

    ben ik weer! ((:


    every little thing is gonna be alright.

    xJoellaMalik schreef:
    (...)
    Ik ben ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO blij met het filmpje wat ik heb (:
    IK OOOOOOOOOOOOOOOK, echt gewoon dat ik gefilmd heb, boeiend dat ik er op schreeuw, ik bewaar dat filmpje met mijn leven haha <3


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    EN IK BEN ZO BLIJ DAT SANNE DAT FILMPJE VOOR ME HEEFT,
    een meisje dat ik ken op school heeft nu ook haar agenda vol enzo en ik kan er echt niet tegen xd maar al mijn vriendinnen zeggen elke dag CHELSEA HELLOOOOOO haahahahah oh en ze vinden allemaal Niall de schattigste ookal zijn ze geen fan, ze zeggen altijd Want liam is al van jou eh xd hahaha en dan begin ik te grijnzen xd


    i'm broken, do you hear me.

    iHoran schreef:
    ik moet zo zo zo zo zo blij zijn dat ik ze heb ontmoet he, voordat ze echt super beroemd worden.


    IK OOK,
    echt hea omg. wij waren precies op tijd enzo...
    ik kan het ook gewoon nog steeds niet geloven.
    Heel veel mensen zijn al jaloers op ons enzo.
    like omg...


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    iHoran schreef:
    ik moet zo zo zo zo zo blij zijn dat ik ze heb ontmoet he, voordat ze echt super beroemd worden.

    Ik ook hea, mijn vriendin zegt dat ik nu echt nog 3x zo veel lach als voordat ik 1D kende, en daarvoor vonden mensen mij al irritant omdat ik te veel lachte volgens hun xd


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Chiam schreef:
    EN IK BEN ZO BLIJ DAT SANNE DAT FILMPJE VOOR ME HEEFT,
    een meisje dat ik ken op school heeft nu ook haar agenda vol enzo en ik kan er echt niet tegen xd maar al mijn vriendinnen zeggen elke dag CHELSEA HELLOOOOOO haahahahah oh en ze vinden allemaal Niall de schattigste ookal zijn ze geen fan, ze zeggen altijd Want liam is al van jou eh xd hahaha en dan begin ik te grijnzen xd
    NIALL IS MINE <3 (and Lianne's, Fabienne's Esther's and Lieke's)


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    iemand op school; JA SANNE IK ZAG JE FILMPJE EN IK VOND DIE ECHT ZO LEUK HE. IK GA DIE VANDAAG NOG EEN KEER KIJKEN EN DOOR JOUW FILMPJE GA IK ZE OOK LEUK VINDEN. en ik stond daar echt met een big smile (:

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 20:51 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Chiam schreef:
    EN IK BEN ZO BLIJ DAT SANNE DAT FILMPJE VOOR ME HEEFT,
    een meisje dat ik ken op school heeft nu ook haar agenda vol enzo en ik kan er echt niet tegen xd maar al mijn vriendinnen zeggen elke dag CHELSEA HELLOOOOOO haahahahah oh en ze vinden allemaal Niall de schattigste ookal zijn ze geen fan, ze zeggen altijd Want liam is al van jou eh xd hahaha en dan begin ik te grijnzen xd

    hahah bij mij op school ken ik echt niemand die fan van hun is, maar dan altijd als ik zeg dat ik fan van ze ben moet ik uitleggen wie het zijn xd
    Maar mijn vriendinnen (sommige) gaan zich dan echt tegen me keren omdat ze vinden dan Niall en Louis lelijk zijn en dat zijn echt van die ODSGHDUJFHDJFHDSJFHDJFH IK WIL JE BLISKEMSTRALEN momenten (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!