• Wat als je iemand niet meer kunt vinden na een spelletje 'hide and seek' ? Dan heb je je goed verstopt zul je denken, maar het word al gauw niet meer leuk als je hem nooit meer ziet.
    Dat gebeurd bij Shanice, jaren lang denkt ze dat hij haar daar achter liet in het bos. Maar het kleine jongentje is al sinds zijn 6de vermist, jaren gaan voorbij en Shanice komt achter de waarheid. Ze wilt hem zoeken maar waar ? Kom mee in een reis op zoek naar haar speelvriendje van vroeger. Leer ware vriendschap kennen, kom achter geheimen en laat het bloed naar je wangen stijgen van de romantiek dat in iedere hoek te vinden is.



    ik heb geen rollen meer nodig (krul)

    Het word geen standaardd One Direction verhaal, dat de hoofdpersoon een relatie krijgt met Zayn. Maar ik wil er wel wat liefde in voor laten komen, En de relaties kunnen nog schuiven zodat bijv opeens de beste vriendin wat met één van de jongens heeft. Wat dan het beste uitkomt om het zo leuk mogelijk te laten worden, maar ik zal me wel houden aan jullie voorkeur enz.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 21:18 ]


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Volledige naam; Jacky Isabella Martinez.
    Leeftijd; Ze is 17 jaar oud en wordt 18 op 6 mei.
    Woonplaats; Londen.
    Karakter; Jacky is zo'n type meisje die alleen aardig tegen je doet als ze je aanstaat. Meestal, als ze iemand ziet, weet ze meteen of ze aardig tegen diegene gaat doen of niet, ondanks dat ze diegene niet kent. Als er dan iemand is die ze qua uiterlijk niet uit kan staan, zal ze diegene meteen uitdagen om te ruzieën. Jacky is hartstikke agressief en het is daarom dus beter als je geen ruzie met haar gaat maken of reageert op haar opmerkingen.
    Ondanks dat alles, is Jacky hartstikke grappig en kan je echt heel erg met haar lachen. Ze maakt altijd de droogste opmerkingen, waar iedereen altijd om moet lachen. Als ze met haar vrienden is, kan ze bijna nooit serieus zijn en dan zit je al snel non-stop met haar te lachen.
    Uiterlijk;


    Vanessa Hudgens.
    Ze heeft een tatoeage van een vlinder op haar schouderblad.
    Extra; Jacky heeft niet haar hele leven in Londen gewoond, ze is namelijk geboren in Mexico. Haar ouders zijn Joanne en Michael Martinez, die zich bedachten dat ze beter naar Londen konden verhuizen, omdat dat veel veiliger voor hun zou zijn, aangezien ze best veel problemen hadden met een maffia en Joanne ook nog eens zwanger was. Jacky's zus is; Cassie, die in een soort maffia zit. Daarom woont ze niet met Jacky, Joanne en Michael en weet bijna niemand dat ze bestaat, op haar familie en de anderen van de maffia na. En als laatste komt Jacky's kleine broetje Dave. Hij is één van de redenen dat ze naar Londen toe zijn verhuisd. Hij kan echt nóóit stilzitten.
    Op school doet Jacky het normaal. Ze haalt af en toe goede cijfers, af en toe slechte cijfers maar meestal is het er tussenin. Als ze niet op school zit, voetbalt ze. Het liefst wilt ze dat 24/7 doen, zodat ze misschien later een bekende voetballer kan worden en ze tegen andere voetballers kan spelen.


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Volledige naam; Mackenzie Dakota-Zoey Montgomery.
    Leeftijd; Mackenzie is achtien jaar oud, bijna negentien. Ze is namelijk al op 12 December jarig.
    Woonplaats; Mackenzie woont wel in London, maar in twee verschillende huizen. Haar ouders zijn namelijk al lang geleden gaan scheiden en wonen alle twee aan de andere kant van de stad.
    Karakter; Mackenzie komt vaak over als een makkelijk meisje dat snel vrienden maakt en niet bang is om iets te zeggen. Maar dit wil niet zeggen dat ze het per se een heel leuk meisje is, want dat valt wel mee bij Mackenzie. Ze is spontaan, maar kan hierdoor snel brutaal en beledigend worden. Ze vindt namelijk dat iedereen recht heeft op een eerlijke mening en zelfs als deze niet al te aardig is, zegt ze het tegen anderen. Mackenzie heeft snel een mening over anderen en het is niet gemakkelijk om vooroordelen, die ze overigens ook meteen heeft, weg te krijgen bij haar. Ze is erg vast aan haar mening en om haar van haar standpunt af te krijgen, is echt niet te doen. Mackenzie is eigenwijs en doet alleen wat ze zelf wil. Dit komt vooral omdat ze altijd verwend is geweest bij haar rijke mammie en pappie. Erg arrogant of verwaand is Mackenzie niet, maar wanneer ze chagerijnig is, zul je dat makkelijk aan haar zien. Dan doet ze de moeite niet om er goed uit te zien en zul je haar niet zomaar zien lachen. Super grappig of vrolijk is Mackenzie ook niet te noemen, maar lachen kun je wel met haar. Dit is namelijk omdat ze een bepaalde soort humor heeft dat iedereen en alles belachelijk maakt, terwijl ze het eigenlijk gewoon meent. Mackenzie is vrij lui en sarcastisch aangelegd. Uiteindelijk is ze toch nog best sympathiek en zijn er genoeg mensen tegen wie ze echt aardig doet. Ze neemt het altijd op voor haar vrienden, maar misschien niet altijd op de goede manier. Dit doet ze namelijk door te schelden en iemand uit te dagen, wat haar al veel blauwe ogen of bloedneuzen heeft opgeleverd. Maar Mackenzie blijft volhouden, zij is de beste en niemand verslaat haar.
    Uiterlijk;


    Lea Michele.
    Extra; Michelle James is de zesenveertig jarige moeder van de kinderen. Ze is nog vrijgezel en eigenlijk wanhopig op zoek naar een leuke man, want als de kinderen niet bij haar zijn, is ze maar alleen met haar hondje Pebles. Ze woont in een vrij groot huis, waar alles eigenlijk vrij netjes ingericht is. De man waar ze al vijf jaar van gescheiden is, is de vijfenveertig jarige Matt Montgomery. Hij brengt zijn tijd door met gitaar spelen en liedjes schrijven, ookal is zijn band allang gestopt met spelen. Hij doet dit nu voor zijn oudste zoon, die ook gitaar speelt en goed kan zingen. Hij heeft een nieuwe vriendin, de tien jaar jongere Cat. Hij woont met haar en de kinderen in een groot huis waar alles er relaxed aantoe gaat. Het was eigenlijk wel nodig dat ze in zulke grote huizen wonen, want er zijn zeven kinderen in huis, waarvan er zes thuis wonen.
    De oudste is de drieëntwintig jarige Mitchell. Hij woont niet meer thuis, want hij studeert in Amerika en iedereen ziet hem dus maar een paar keer in het jaar. Hierna komt de eenentwintig jarige Trisha, wie model is maar wel gewoon nog thuis woont omdat haar shoots alleen in Engeland zijn. Mackenzie komt hierna zelf. Oliver is de zestien jarige jongen thuis. De elf jarige Heather lijkt een nakomer te zijn, maar is niet de jongste. Dit is de tweeling Jake en Edward, die zes jaar oud zijn.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ohja willen jullie ook zeggen welke rol je wilt (:


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Eh vriendin Niall of beste vriendin. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Maakt niet zoveel uit, voorkeur gaat naar Vriendin Zayn. -a-


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Rol: Wat jij er het beste bij vind passen (:
    Volledige naam ; Fallyn-Lorraine Jessica Morgan
    Leeftijd ; 17.
    Woonplaats ; Londen.
    Karakter ; Fallyn vind het moeilijk om serieus te zijn, omdat ze het moeilijk vind haar gevoelens te uiten. Ze is erg onvoorspelbaar , doet dingen die anderen niet zouden durven, en word door veel mensen erg grappig gevonden. Wat niemand weet, is dat ze eigenlijk heel onzeker is. Ze is eerlijk, tè eerlijk. 'Grof' zoals haar moeder het noemt. Sarcasme is haar tweede taal. Ook vertrouwd ze mensen te snel.
    Uiterlijk ;


    Extra ; Fallyn vind fotograferen geweldig om te doen. Vooral omdat ze met haar camera echte gevoelens kan vast leggen, geen verzonnen. Ze had een tweelingzusje Winter, maar die werd ziek geboren. Ze is overleden toen de meisjes 6 waren. Haar moeder heeft het hier nog steeds erg moeilijk mee, en vind het moeilijk om naar Fallyn te kijken, omdat ze zoveel op Winter lijkt.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2011 - 17:22 ]


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    -Years ago we played hide and seek, Now I found you.
    -We played hide and seek years ago, Now I found you.

    Volgens mij klopt dit beter m.b.o je titel.

    Just trying to help. (flower)


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    vocalizer schreef:
    -Years ago we played hide and seek, Now I found you.
    -We played hide and seek years ago, Now I found you.

    Volgens mij klopt dit beter m.b.o je titel.

    Just trying to help. (flower)


    Haha thankyou, Ik ben nooit echt goed geweest in engels(nerd)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Saigon schreef:
    (...)

    Haha thankyou, Ik ben nooit echt goed geweest in engels(nerd)


    You're welcome (bloos)


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Wanneer ga je trouwens beginnen met je verhaal?
    Ik vind het namelijk een leuk idee, en kan niet wachten om te kijken hoe je het uitwerkt haha.

    Zou je me kunnen laten weten, wanneer het begint?


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Personage: beste vriendin hoofdpersoon en/of vriendinnetje van niall/liam/zayn -naja zayn heb ik maar gewoon even bijgezet, mocht het geval zijn dat jou hoofdpersoon toch niet t vriendinnetje word van zayn dus naja kijk maar vind liam of niall ook goed haha-

    Naam: Naomi Flores Jones.

    Leeftijd: 17

    Uiterlijk: Naomi heeft stijl bruin haar met donkerblonde highlights van haarzelf tot onder haar schouders. Door haar aparte licht blauwe ogen komt ze altijd heel stralend over. Ze heeft een mooie egale bruin getinte huid. Ze heeft dunne maar mooie lippen. Wanneer ze lacht krullen haar lippen sierlijk omhoog en komen er prachtige witte rechte tanden tevoorschijn. Ze heeft een mooi boven lichaam en 2 mooie lange benen, waar elk meisje wel jaloers op zou zijn. Ze is zo een 175 cm lang.

    Innerlijk: Naomi is vooral een heel lief meisje. Ze staat altijd voor alles en iedereen klaar, waardoor ze haar eigen gevoelens zo af en toe wel eens verwaarloosd. Naomi haalt zich af en toe heel erg naar beneden, waardoor ze een heel onzeker en kwetsbaar meisje word. Ondanks haar onzekerheid is ze wel erg vrolijk. Ze houd wel van een feestje, en meestal heeft ze knotsgekke ideeën die altijd wel op iets leuks uitdraaien. Naomi kan ook enorm eigenwijs zijn. Wanneer ze iets in haar hoofd heeft, moet het gaan zoals zij het wilt. Voor de rest heeft ze een hekel aan mensen die liegen en bedriegen. Naomi kan soms erg jaloers zijn, meestal komt dat door haar onzekerheid. ze is echter wel af en toe een enorme flapuit. Soms zegt ze dingen zonder dat ze er bij nadenkt, waardoor het er niet altijd even goed uitkomt en soms mensen kwetst. Iets wat ze helemaal niet zo bedoelde, en er daarom ook altijd veel spijt van heeft. Gelukkig vind ze het nooit erg om sorry te zeggen - ook wanneer het niet haar schuld is - dus dan doet ze er ook alles aan zodat het goed komt.

    Kleding: over haar kledingstijl is niet zoveel te zeggen, ze houd van simpele, stoere, lieve en vrolijke kleding. Van jurkjes tot spijkerbroeken, van tshirt tot korte broekjes, van pumps tot teenslippers. Ze draagt alles wat ze leuk vind.

    Extra: Naomi's moeder genaamd Sofia Flores is Spaans, toen haar Engelse vader genaamd Aaron Jones op vakantie ging naar Spanje leerde hij daar Sofia kennen. ze werden verliefd, en besloten om samen in Spanje te gaan wonen. in Spanje werd Maomi dus ook geboren maar omdat er veel werkloosheid was in Spanje, besloten haar ouders om naar Engeland te verhuizen. Gelukkig is ze tweetalig opgevoegd, en had ze niet veel moeite om zich aan te passen aan de engelse cultuur. op school is ze algemeen een hardwerkende leerling. ze probeerd altijd tot het uiterste te gaan, en daarom haalt ze ook altijd wel goede cijfers. naomi loopt momenteel voor school 3 dagen per week stage bij een groot modemagazine. ook houd naomi erg van dansen. ze is inmiddels na 10 jaar van dansen af maar wanneer het kan -en dan het liefst elke dag- danst ze. naomi houd ook erg van dieren. ze heeft al haar hele leven huisdieren gehad en hoe raar het ook klinkt, ze zou niet meer zonder kunnen. naomi is erg muziekaal aangelegd, ze speelt al haar hele leven piano en gitaar maar wat niemand weet is dat ze ook een prachtige stem heeft. ze is bang dat niemand het goed vind, en daarom heeft ze het nog nooit aan iemand laten horen.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2011 - 20:53 ]

    vocalizer schreef:
    Wanneer ga je trouwens beginnen met je verhaal?
    Ik vind het namelijk een leuk idee, en kan niet wachten om te kijken hoe je het uitwerkt haha.

    Zou je me kunnen laten weten, wanneer het begint?

    haha ik ben al begonnen, maar ik heb de rollen al nodig vanaf het derde hoofdstuk. Vooral die van de beste vriendin dus daarom wacht ik nog even met activeren, maar wel super bedankt dat het je wat lijkt ;D


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik had nog 2 vraagjes haha (:
    1) Gaat het om de eerste reactie? of om de beste?
    2) Als je begonnen bent met je story - en ook als ik geen rolletje heb- zou je t dan even willen melden? vind t namelijk een super leuk idee, en kan niet wachten tot ik kan lezen haha =D

    [ bericht aangepast op 16 nov 2011 - 17:57 ]

    xEspana schreef:
    Ik had nog 2 vraagjes haha (:
    1) Gaat het om de eerste reactie? of om de beste?
    2) Als je begonnen bent met je story - en ook als ik geen rolletje heb- zou je t dan even willen melden? vind t namelijk een super leuk idee, en kan niet wachten tot ik kan lezen haha =D


    Nee het gaat om de beste haha, ik wacht nog tot vanavond 9 uur dan worden de rollen gekozen (:
    Ik ben al begonnen met mijn story, er zijn in totaal nu 3 hoofdstukken. En ik activeer zo óf vanavond óf morgen, en heel erg bedankt dat je het een leuk idee vind en ik zou het melden !


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Saigon schreef:
    (...)

    Nee het gaat om de beste haha, ik wacht nog tot vanavond 9 uur dan worden de rollen gekozen (:
    Ik ben al begonnen met mijn story, er zijn in totaal nu 3 hoofdstukken. En ik activeer zo óf vanavond óf morgen, en heel erg bedankt dat je het een leuk idee vind en ik zou het melden !

    okee super bedankt haha <3