• Aangezien ik niet echt iets heel interessant zag staan bij de actieve topics maak ik maak een nutteloos topic aan :-) Oké, zeer onlogisch maar toch. Mijn dag was niet speciaal, ik ben naar school gegaan, heb twee testen goed gemaakt en heb daarna een uurtje moeten nablijven wegens 3x te laat komen. Ik kan niet wachten tot donderdag, vrijdag omdat donderdag mijn vespa arriveert en vrijdag er een leuk feestje is. How was your day?


    All I have in life, is my imagniation.

    Afgezien van de halve Atlantische Oceaan die op mijn hoofd viel toen ik naar huis moest fietsen was mijn dag best leuk!


    It's time to be happy again.

    Frappucino schreef:
    Afgezien van de halve Atlantische Oceaan die op mijn hoofd viel toen ik naar huis moest fietsen was mijn dag best leuk!


    Ja wow had ik ook! Daarbij raakte ik helemaal niet vooruit


    All I have in life, is my imagniation.

    Om half negen stond ik op, tv gekeken koffie gedronken gegeten mijn hond uitlaten, mijn werk kleding in een tas stoppen, naar me werk, gewerkt thuis gekomen hond uitgelaten gekookt en nu hier op Q :)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    verwarrend, aangezien ik niks van liefde snap en ik (volgens mij) iemand leuk vind, waardoor ik het nog verwarrender vind en daar heb ik dus een hele dag over nagedacht:S