• Ik moet namelijk morgen om half 9 tot half 4 naar school (waarvoor ik om 6.15 op moet staan) en na school ga ik meteen door naar Amsterdam. Daar ga ik om ongeveer 6 uur naar London Calling (festival van twee avonden) tot half 2 's nachts, dan moeten we weer terug naar het station (half uurtje met trein) en daarna nog een half uur fietsen. Dus we zijn rond 3 uur/half 4 thuis. Dan ga ik slapen en mag ik om 6 uur weer opstaan omdat ik tot 1 uur moet werken. Daarna ga ik tot ongeveer 4 uur slapen en dan weer naar Amsterdam en dan weer van 6 tot half 2 London Calling. En dan kan ik zondag éindelijk uitslapen (krul)
    Maar ik heb er wel zin in :3

    Gaan jullie nog veel doen in het weekend? :'D


    There are several things that I have been doing wrong.

    Morgen naar school van 8:15 tot 14:15. Daarna mijn tas inpakken en vroeg op bed want ik moet om 4 uur 's nachts op het schoolplein staan omdat ik met uitwisseling naar Italië ga. :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nee, eigenlijk niet.
    Handballen + folderen?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ehm Werken, en schaatsen?

    Ik heb morgen geen school.
    Dus ik moet dan alleen nog maar naar pianoles en dan ga ik waarschijnlijk shoppen of iets anders doen met mijn beste vriendin want zij is zaterdag jarig.
    En in het weekend ga ik alvast iets studeren voor de examens.-al heb ik het vermoede dat ik daar toe niet zal komen (krul)-


    effort never betrays you

    Ik ben morgen vrij! Aangezien er zoveel uitvalt, dat ik uiteindelijk maar één les heb en daar hoef ik niet helemaal heen van mijn ouders. -aangezien het fietsen langer duurt dan de les-
    En verder weet ik mijn plannen voor het weekend nog niet. (:

    Morgen school van 8.25 tot 15.45
    16.30 thuis ongeveer
    Klaarmaken voor volleybal (training van 18.00 - 19.30)
    Daarna familiefeest tot...

    Zaterdag opstaan om te leren en taken te maken
    Zondag taken maken en leren en om 15.00 match.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    je mag niet op mijn verjaardag dood gaan. ;o


    Life is a beautiful struggle

    Lipsy schreef:
    Ik heb morgen geen school.
    Dus ik moet dan alleen nog maar naar pianoles en dan ga ik waarschijnlijk shoppen of iets anders doen met mijn beste vriendin want zij is zaterdag jarig.
    En in het weekend ga ik alvast iets studeren voor de examens.-al heb ik het vermoede dat ik daar toe niet zal komen (krul)-

    jaloers. waarom heb je geen school ? ;o


    Life is a beautiful struggle

    London Calling is vet :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Pff das wel n druk schema zeg x']

    Als k morgeochtend kan overleven dan valt t wel mee ;P
    K heb dus maatschappij&duits SE, daarna heb k glukkig welverdiend weekend <3


    Inspiration can hit you any time

    GAYBUDDY schreef:
    (...)
    jaloers. waarom heb je geen school ? ;o

    Brugdag.:Y)


    effort never betrays you

    Stage, paardrijden werken en uit


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Ik niet.
    Ik ga morgen tot 10 voor half 2 naar school.
    Daarna nog snel collecte lopen voor Alzheimer.
    En die avond met een vriend van me naar Sint in Amersfoort.
    En zaterdag lekker naar me vriend in Tienhoven (vlak bij Utrecht) en daar blijf ik tot zondag slapen. <3


    "Don't look back, you're not going that way."

    Voornamelijk huiswerk maken & uitslapen, ben ik ook wel aan toe (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ga naar mijn vriend, meer niet (krul)


    -