• In dit topic vertelde ik dus over een gesprek dat ik zou hebben met een jongen, maar dat is niet doorgegaan. Ik heb hem een smsje gestuurd met de vraag of hij morgen tijd heeft om met me te praten, maar hij heeft nog niet gereageerd. Ik wil echt weten of hij morgen tijd heeft want dan moet ik namelijk een aantal dingen regelen...
    Zal ik hem erover bellen? Ik wil ook niet opdringerig overkomen of zo, maar ik wil wel antwoord.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ja, zou ik wel doen.


    Your make-up is terrible

    Ik zou een voicemail inspreken.


    26 - 02 - '16

    Racoon schreef:
    Ik zou een voicemail inspreken.


    Nah, dan bel ik hem liever.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Kun je wel doen, ja.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ja, ik snap je punt ook wel; maar ik zou het alsnog wel doen. Bel hem gewoon. Ik bedoel; jij wilt ook wat meer duidelijkheid & als je hem bijvoorbeeld niet belt dan komt hij misschien de volgende dag aan met dat hij toch diezelfde dag wel met je wilt praten. En misschien kun jij dan niet meer, omdat je je hele dag hebt volgepland ofzo. Dus ja, ik zou hem bellen. Dan heb jij ook wat meer duidelijkheid, want al moet je wel op zijn beslissing wachten; je hebt alsnog wel een beetje wat te zeggen waardoor jij die duidelijkheid krijgt. Snap je wat ik bedoel? (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sweetiepie schreef:
    Ja, ik snap je punt ook wel; maar ik zou het alsnog wel doen. Bel hem gewoon. Ik bedoel; jij wilt ook wat meer duidelijkheid & als je hem bijvoorbeeld niet belt dan komt hij misschien de volgende dag aan met dat hij toch diezelfde dag wel met je wilt praten. En misschien kun jij dan niet meer, omdat je je hele dag hebt volgepland ofzo. Dus ja, ik zou hem bellen. Dan heb jij ook wat meer duidelijkheid, want al moet je wel op zijn beslissing wachten; je hebt alsnog wel een beetje wat te zeggen waardoor jij die duidelijkheid krijgt. Snap je wat ik bedoel? (:


    Ja, ik snap het wel. En ergens vind ik ook wel dat ik recht heb op antwoord :')
    Ben alleen bang dat zijn mobiel weer eens door zijn ouders is afgenomen, heb niet echt zin om met hen te praten.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    (...)

    Ja, ik snap het wel. En ergens vind ik ook wel dat ik recht heb op antwoord :')
    Ben alleen bang dat zijn mobiel weer eens door zijn ouders is afgenomen, heb niet echt zin om met hen te praten.

    Ik snap het. Nogal een ongemakkelijk gevoel, ja. Dan kun je vragen aan hun of hij je wilt terugbellen of dat ze een berichtje willen doorgeven? Ik weet niet of dat wel handig/goed is in jouw situatie? Ik weet namelijk niet wat er allemaal aan de hand is namelijk, maar je zou 't kunnen doen.. Dan hoef je het niet zolang te houden en kun je daarna gewoon ophangen of je kunt gewoon vragen of je hem heel eventjes mag spreken..


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sweetiepie schreef:
    (...)
    Ik snap het. Nogal een ongemakkelijk gevoel, ja. Dan kun je vragen aan hun of hij je wilt terugbellen of dat ze een berichtje willen doorgeven? Ik weet niet of dat wel handig/goed is in jouw situatie? Ik weet namelijk niet wat er allemaal aan de hand is namelijk, maar je zou 't kunnen doen.. Dan hoef je het niet zolang te houden en kun je daarna gewoon ophangen of je kunt gewoon vragen of je hem heel eventjes mag spreken..


    Dat is een goeie. Ach, het is een lang verhaal, maar het komt erop neer dat die jongen en ik elkaar leuk vinden/vonden (weer niet hoe het nu zit bij hem), hij mij gekwetst heeft en ik dat met hem uit wil praten en hij heeft daarin al toegestemd. Maar hij doet nu nogal afstandelijk terwijl ik wil weten of ik morgen met hem kan praten.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    (...)

    Dat is een goeie. Ach, het is een lang verhaal, maar het komt erop neer dat die jongen en ik elkaar leuk vinden/vonden (weer niet hoe het nu zit bij hem), hij mij gekwetst heeft en ik dat met hem uit wil praten en hij heeft daarin al toegestemd. Maar hij doet nu nogal afstandelijk terwijl ik wil weten of ik morgen met hem kan praten.

    Hmhmm, ja ik snap 't. Dan is 't wel belangrijk dat jij wat duidelijkheid van zijn kant krijgt. Niet dat je telkens op zijn antwoord wacht, want ooit zal er een touw doorgehakt moeten worden of 'moet' hij je gewoon gelukkig maken, ghehe.
    Dan zou ik hem eventjes proberen te bellen, want hoelang geleden had je dat berichtje gestuurd? En als je zijn ouders aan de telefoon krijgt, tsja.. Je weet mijn advies daar al over. (;


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sweetiepie schreef:
    (...)
    Hmhmm, ja ik snap 't. Dan is 't wel belangrijk dat jij wat duidelijkheid van zijn kant krijgt. Niet dat je telkens op zijn antwoord wacht, want ooit zal er een touw doorgehakt moeten worden of 'moet' hij je gewoon gelukkig maken, ghehe.
    Dan zou ik hem eventjes proberen te bellen, want hoelang geleden had je dat berichtje gestuurd? En als je zijn ouders aan de telefoon krijgt, tsja.. Je weet mijn advies daar al over. (;


    Een uur geleden ^^
    En gisteren had ik hem ook gesmst, maar toen heeft hij ook niet gereageerd, maar toen ik hem er 's ochtends naar vroeg reageerde hij niet stom of zo.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    (...)

    Een uur geleden ^^
    En gisteren had ik hem ook gesmst, maar toen heeft hij ook niet gereageerd, maar toen ik hem er 's ochtends naar vroeg reageerde hij niet stom of zo.

    Hmm, dus je hebt het al wel eerder aan hem gevraagd? Of ging dat 's ochtends over wat anders? En hij reageerde niet kortaf ofzo, gewoon normaal dus.. Oké, nou als hij dan nog niet wat van zich heeft laten horen moet je hem maar bellen. En als hij vraagt aan je waarom je zoveel berichtjes ofzo stuurt kun je alsnog zeggen dat je het graag wilt weten en niet telkens wilt afwachten, want je wilt wel duidelijkheid hebben. Snap je? (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zou bellen. Ik heb ervaring met onafgesloten hoofdstukken in mijn leven, en sindsdien wil ik op alles - vooral op dat gebied - zo gauw mogelijk antwoord en dan kan het me geen fuck schelen of iemand me opdringerig vindt of niet :').


    No growth of the heart is ever a waste

    Assassin schreef:
    Ja, zou ik wel doen.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Ik zou bellen. (krul)


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Assassin schreef:
    Ja, zou ik wel doen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.