• ik ben dus op zoek naar een leuke story.
    Wel:
    Glee
    hongerspelen
    onbekende personen
    twilight
    romantiek
    Fantasy

    Niet:
    Justin bieber
    one direction
    Hp

    ik hoop dat iemand mij kan helpen

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 19:35 ]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Perhaps mine?

    En we dansten op gebroken glas.
    Onbekende personen | Drama


    Dit is een verhaal over de dood. En over maskers die zorgen dat we elkaar herkennen. Ik ga je vertellen over struikelen en met je gezicht op de feiten vallen. De feiten die me vertelden wie ik was en wie ik moest zijn. Ze fluisterden woorden in mijn oor die ik niet begreep en ze legden tuinen aan om me erom heen te leiden. Ik zal je vertellen over feiten die me zeiden wat ik werkelijk wilde en om wie ik uiteindelijk echt gaf.
    En langzaam drong het door, het sijpelde mijn verstand in... Hij is dood.
    En hij komt niet meer terug.

    "Mijn blik ging naar de hemel. Ik voelde een zucht over mijn natte huid.
    Ik keek om me heen. Zoveel warme lichamen, bewegend op de maat. Lachend, pratend, gillend van de lol.
    En we dansten. En we dansten. En we dansten op gebroken glas. "


    --

    Vijfentwintig nachten tot de dood.
    Onbekende personen | Fantasy | Avontuur


    Brys en zijn ridders hebben een naam. Ze zouden sterker zijn dan alle andere ridders; hun moed zou groter zijn; hun angst zouden ze lang geleden verloren zijn; en hun zwaarden zouden door het dikste metaal steken.
    Maar dan worden ze er op uitgestuurd met hun grootste en gevaarlijkste opdracht ooit. Zonder veel vertrouwen in de zaak rijden ze weg uit Gerenhir, om de burgers van Erodas te helpen een pijnlijke dood te ontsnappen. De weg, vol gevaren, is lang en als ze aankomen in Erodas blijkt pas hoe ernstig de zaak werkelijk is.
    Een verhaal vol spanning, intriges en geheime romantiek, om een vallende stad van haar ondergang te redden.


    I can't even think straight.


    Eén schrijfster
    Twee liefdes
    En een enorme slok drama


    Ame is een zeer succesvolle schrijfster. Ze woont samen met haar vriend Mitchell op het platteland en vertrekt in de weekenden naar de stad om zich te vermaken met haar vriendinnen. Ondanks dit geweldige leven, verdient Ame toch niet genoeg aan alleen het schrijven. Het is dan ook een enorme kans als ze plots een bericht krijgt van een filmproducent. Hij wil haar boek verfilmen! Een leven vol geluk ligt op haar pad, maar dat verandert plots als ze erachter komt met wie ze te maken heeft. De filmproducent is niemand minder dan haar ex Nolan en hij zal haar alleen maar beroemd maken onder een zeer grote voorwaarde. Hij wil dat hij haar terugneemt, net nu zij en haar vriend Mitchell trouwplannen aan het maken zijn. Zal Ame zich laten verleiden door de roem en rijkdom, of gooit ze haar kansen op bekendheid weg en houdt ze zich vast aan de liefde van haar leven?


    En de link vind je hier:
    Zwarte inkt en witte wijn


    “Love is a contradiction.”

    Butterfly Fly Away • Hunger Games (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Mijn verhaal: Natuurgebonden.
    Fantasy
    Onbekende personen
    Momenteel 30 hs.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Everdeen schreef:
    Butterfly Fly Away • Hunger Games (:

    die lees ik al, en I (H) it (:


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Changing Rooms

    Noah, Sterre, Jade, Rose, Brooke en Mikayla zijn zes vriendinnen die op vakantie gaan naar Mallorca. De zes vriendinnen komen een andere vriendengroep tegen waardoor ze Chase, Matthias, Joshua, Keith, Austin en Drew leren kennen. Ze zitten in het zelfde hotel. Als de DJ van het hotel met een oud spelletje komt, om de sleutels in een mand te doen en welke sleutel je trekt bij diegene moet je op de kamer blijven voor de rest van de vakantie, doen ze alle twaalf er aan mee. Maar of het een goed idee was? Een van hun gaat over zijn of haar grenzen. Een vergeet iemand die thuis zit te wachten. En de andere hebben te maken met gevoelens, die ze nog niet eerder kenden, voor iemand anders.

    -onbekende personen

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 21:09 ]


    Sometimes in my tears I drown, but I never let it get me down.

    Femi heeft eigenlijk niemand meer over.
    Valentijn staat nu met zijn rug tegen de muur.
    Bij Coco groeit er iets in haar buik, en ze weet niet of ze het wil.
    Tony heeft de leraren aan het vloeken, de meisjes aan zijn lippen en de jongens onder de indruk.
    En Felix staat in zijn schaduw.
    Sascha voelt zich nergens meer thuis.
    En terwijl Leo's wereld door pesterijen in elkaar stort,
    Is Nicolas verliefd op de verkeerde persoon.

    Dit is het verhaal van een schijnbaar normale groep tieners, wiens leven niet ver van de hel is. Een achtbaan door liefde, leugens, ruzie en tranen. Met aan het eind van de dag slechts een kleine glimp van hoop aan de horizon.
    ~
    Tell me why
    I don’t like Mondays
    I wanna shoot the whole day down, down, down, shoot it all down.

    - I Don't Like Mondays, by The Boomtown Rats


    I Hate Mondays


    Am I gay? I am ecstatic!

    Diary of Dawn
    Het is een dagboek van een meisje met anorexia. Het klinkt vast niet origineel, maar ik probeer het zo origineel mogelijk te schrijven


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one



    Ze mag dan wel een prinses zijn, haar leven gaat niet over rozen. Ellianys, prinses van het koninkrijk Ambula, zit al twee jaar opgesloten in de toren van het Koninklijk paleis. Haar dagen zijn eentonig en haar activiteiten variëren van uit het raam staren tot haar hofdame pesten. Maar wat als dat saaie, maar rustige leventje ineens verstoord wordt door het nieuws dat ze uitgehuwelijkt is?




    Enjoy ;3


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?



    Ze mag dan wel een prinses zijn, haar leven gaat niet over rozen. Ellianys, prinses van het koninkrijk Ambula, zit al twee jaar opgesloten in de toren van het Koninklijk paleis. Haar dagen zijn eentonig en haar activiteiten variëren van uit het raam staren tot haar hofdame pesten. Maar wat als dat saaie, maar rustige leventje ineens verstoord wordt door het nieuws dat ze uitgehuwelijkt is?




    Enjoy ;3


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?



    Ze mag dan wel een prinses zijn, haar leven gaat niet over rozen. Ellianys, prinses van het koninkrijk Ambula, zit al twee jaar opgesloten in de toren van het Koninklijk paleis. Haar dagen zijn eentonig en haar activiteiten variëren van uit het raam staren tot haar hofdame pesten. Maar wat als dat saaie, maar rustige leventje ineens verstoord wordt door het nieuws dat ze uitgehuwelijkt is?




    Enjoy ;3


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?



    Ze mag dan wel een prinses zijn, haar leven gaat niet over rozen. Ellianys, prinses van het koninkrijk Ambula, zit al twee jaar opgesloten in de toren van het Koninklijk paleis. Haar dagen zijn eentonig en haar activiteiten variëren van uit het raam staren tot haar hofdame pesten. Maar wat als dat saaie, maar rustige leventje ineens verstoord wordt door het nieuws dat ze uitgehuwelijkt is?




    Enjoy ;3


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?



    Ze mag dan wel een prinses zijn, haar leven gaat niet over rozen. Ellianys, prinses van het koninkrijk Ambula, zit al twee jaar opgesloten in de toren van het Koninklijk paleis. Haar dagen zijn eentonig en haar activiteiten variëren van uit het raam staren tot haar hofdame pesten. Maar wat als dat saaie, maar rustige leventje ineens verstoord wordt door het nieuws dat ze uitgehuwelijkt is?




    Enjoy ;3


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?



    Ze mag dan wel een prinses zijn, haar leven gaat niet over rozen. Ellianys, prinses van het koninkrijk Ambula, zit al twee jaar opgesloten in de toren van het Koninklijk paleis. Haar dagen zijn eentonig en haar activiteiten variëren van uit het raam staren tot haar hofdame pesten. Maar wat als dat saaie, maar rustige leventje ineens verstoord wordt door het nieuws dat ze uitgehuwelijkt is?




    Enjoy ;3


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Audience schreef:



    (...)



    Enjoy ;3

    6X dubbelpostxD


    You can't not look cool with a crossbow.