• Ik wil een camera, maar ik heb er eigenlijk geen verstand van.
    Dus weet iemand een goede camera, die niet al te duur is? ;d


    Me so good.

    Ik sluit me aan bij de club die bestaat uit mensen die er geen verstand van hebben. :W

    Eh, dat hangt af van hoeveel geld je eraan wilt besteden. Wat is niet te duur, en hoe fotografeer jij?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    De meeste écht goede camera's moet je wel flink voor betalen.


    I can't even think straight.

    Een foto camera of een film camera? :3


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ik zou er een kopen die geen batterijen heeft, want ik heb er een van Samsung met batterijen, en die is zó leeg!

    MustacheMe schreef:
    Een foto camera of een film camera? :3

    Foto ;3


    Me so good.

    Taize schreef:
    Eh, dat hangt af van hoeveel geld je eraan wilt besteden. Wat is niet te duur, en hoe fotografeer jij?

    Uhm, ik fotografeer niet, haha. Dat is juist wat ik ga doen als ik een goede heb (';
    & het liefst niet hoger dan 300 euro.


    Me so good.

    Jueah. Nikon van 169,- ben van plan hem ook te kopen.


    SLOAN.

    Azian schreef:
    Ik sluit me aan bij de club die bestaat uit mensen die er geen verstand van hebben. :W


    Only those who listen can hear

    Blameniall schreef:
    Jueah. Nikon van 169,- ben van plan hem ook te kopen.

    oké, die ga ik eens opzoeken.


    Me so good.

    Wil je een digitale of een spiegelreflexcamera?


    If we had not a soul, music would have created it.

    Sony is goedkoop en maakt goede foto's of Cannon wel duurder maar perfect!


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Padalecki schreef:
    Wil je een digitale of een spiegelreflexcamera?

    Ik weet dus neit wat dat is ]:
    maar zo'n spiegelreflex ziet er wel cool uit ;3


    Me so good.

    Gnome schreef:
    (...)
    Ik weet dus neit wat dat is ]:
    maar zo'n spiegelreflex ziet er wel cool uit ;3


    Het enige verschil is eigenlijk dat een spiegelreflexcamera sowieso beter foto's maakt, kwalitatief gezien. Ook kan je daar zelf je zoom kiezen, aangezien je één of meerdere bijpassende lenzen moet kopen. (Een digitale camera heeft zelf ook een zoom, maar beperkter. Alhoewel dit natuurlijk afhangt van welke lens je koopt voor je spiegelreflexcamera.) Wel is die groter en dus minder handig.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Padalecki schreef:
    (...)

    Het enige verschil is eigenlijk dat een spiegelreflexcamera sowieso beter foto's maakt, kwalitatief gezien. Ook kan je daar zelf je zoom kiezen, aangezien je één of meerdere bijpassende lenzen moet kopen. (Een digitale camera heeft zelf ook een zoom, maar beperkter. Alhoewel dit natuurlijk afhangt van welke lens je koopt voor je spiegelreflexcamera.) Wel is die groter en dus minder handig.

    Oh, oké dankje ;D
    Ik denk dat ik dan zo'n digitale wil. Een die foto's maakt van goede kwaliteit.


    Me so good.