• ik ben dus op zoek naar een leuke story.
    Wel:
    Glee
    hongerspelen
    onbekende personen
    twilight
    romantiek
    Fantasy

    Niet:
    Justin bieber
    one direction
    Hp

    ik hoop dat iemand mij kan helpen

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 19:35 ]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Horrorzomer [14+]

    Zomer. Het mooiste seizoen van het jaar. Zon, zee en strand, elke dag. Het kan niet beter. Wanneer Jennifer samen met haar vriendinnen elke dag tot laat op het strand blijven, gebeuren er rare dingen. Damian, Aron, Chris en Liam besluiten op een avond geesten op te roepen. Jennifer weet wat de gevolgen zijn en samen met Celine, Melanie, Jessica en Ashley gaan ze naar huis. De volgende ochtend zijn de jongens spoorloos: Niemand weet waar ze zijn en ze nemen hun mobieltjes niet op. Wanneer Ashley op een brute wijze wordt vermoord is er één ding duidelijk: Damian, Aron, Chris en Liam zitten hierachter.

    http://www.quizlet.nl/stories/55909/youre-beautiful--edward-cullen/
    http://www.quizlet.nl/stories/52775/secrets-in-a-relationship--jasper-hale/
    [url]http://www.quizlet.nl/stories/58626/study-in-my-own-personal-hell--jasper-hale/
    [/url]

    Driemaal Twilight, misschien dat daar wat tussen zit.


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you

    The Sadist Nation
    Onbekende personen, momenteel 74 hoofdstukken.
    Slave to the rhythm of His fingers
    Onbekende personen, momenteel 3 hoofdstukken.


    Alexis heeft er genoeg van dat ze haar eigen leven niet mag bepalen. Haar ouders ontnemen haar alles. Haar hele leven lang moet ze alles voor ze doen. Wanneer ze naar Frankrijk verhuizen ziet Alexis de kans om te ontsnappen en dat doet ze. Ze loopt weg van haar ellendige leventje en wil haar vrijheid tegemoet komen. Maar wat als ze plotseling haar geheugen verliest en iemand haar mee neemt? Wat als het niet zo verloopt als dat ze gepland had? Niks zal meer hetzelfde zijn voor haar.

    Withered Wings


    98033, planeet aarde.
    Een half verwoeste planeet. Van technologie is bijna niets meer over en de mens is een zeldzaam ras geworden dat voornamelijk gebruikt wordt als voortplantingsmiddel voor de engelen. Zowel de goede als de kwade mengen zich onder het volk om dé slag om de aarde. Niet ver uit de buurt van de mensen leven de Devad'ta, engelenjagers. Geëvolueerd uit het simpele ras en in bezit van geweldige gaven om de engelen een halt toe te roepen. Hellä Sicarius Morilec Velnias is het belangrijkste lid van deze clan. Tweeëntwintig jaar en tegelijkertijd de meest gevreesde, en meest gewilde, jager van allen. Maar wat als ze de leider van de engelen, Gabriël moet trotseren? Zal ze hem het hoofd kunnen bieden? Of is de aarde voorbestemt om ten onder te gaan door de gevleugelde wezens?


    Net gisteren aan begonnen. Onbekende personen, fantasy en romantiek ^^

    If loving you sends me to hell met Seth Clearwater.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Clovehill is een klein plaatsje, gelegen tegen de zuidelijke kust van Amerika. Een plaatsje waar iedereen elkaar kent en roddels als een gek de rondte gaan. Er wordt hier nooit gesproken over vieze buren, tenzij ze niet meeluisteren natuurlijk. Er is geen enkele plaats op aarde waar het gras groener is dan in Clovehill, alles is er perfect. Op een aantal kleine dingen na…

    ***


    Al sinds kleuterzijnde zijn Hazel, Ezra, Chloë en Kait beste vriendinnen. Geen geheim dat ze niet van elkaar weten, alles vertellen ze aan elkaar. Totdat Kait van de ene op de andere dag spoorloos verdwijnt en de drie overgebleven vriendinnen het besluit nemen om op onderzoek uit te gaan.
    Wat als Kait heel wat meer dingen verborgen hield dan de andere drie? Een dagboek vertelt meer dan je denkt. Hazel, Ezra en Chloë besluiten toch op onderzoek uit te gaan en komen vreselijke dingen tot ontdekking.


    Is hun vriendschap sterk genoeg om dit te overleven?



    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    mijn verhaal you belong with me
    over onbekende personen, romantiek, drama


    "Ik beschouwde mensen niet als levende wezens, maar als een bron van voedsel. En ik vond het leuk om met mijn eten te spelen."

    Klik op de cover om naar het verhaal te gaan.


    Het is gewoon een geweldig verhaal waar je ingezogen word. Ik leef gewoon mee met de gevallen engel. Ik voel en proef de spanning en het is gewoon heerlijk om te lezen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dit is het verhaal van een zestienjarig meisje dat elke dag in het restaurant werkt om de schulden van haar ouders te kunnen betalen. Om kleding te kunnen kopen voor haar twee jongere zusjes. Om er voor te zorgen dat haar familie niet op straat komt te staan.

    Dit is het verhaal van dat meisje dat onbewust een relatie kapot maakt. Van dat meisje die verliefd werd op die ene jongen. Die jongen die zijn eerdere relatie opgaf om bij haar te zijn.

    Dit is mijn verhaal. Het verhaal van Hedwig Liesl Wright.




    You carry me from your car up the stairs
    and I'm broke down cryin'
    was she worth this mess?
    After everything in that little black dress
    after everything, I must confess
    I need you

    Soundtrack


    Audi, vide, tace, si vis vivere in pace



    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?


    'Ik wil naar huis,' zei ze kleintjes. Het was eruit voor ze er erg in had.
    Negen paar ogen keken haar aan en Christy zag dat iedereen precies hetzelfde als zij had gedacht, maar dat zij het voor hen allemaal uit had gesproken.
    Mitch stond op en ging naast haar zitten. Hij legde een hand op haar schouder. Christy voelde zijn hand trillen, maar ze was hem dankbaar. Het was fijn om te voelen dat ze niet alleen was.
    'Wij allemaal, Christy,' zei hij. 'Maar we weten niet hoe. Het enige wat we nu kunnen doen is vechten om te overleven. We gaan voedsel zoeken, we gaan water zoeken, ookal ziet het eruit alsof we dat nooit kunnen vinden. Het zal moeilijk worden, maar het is het enige wat ons te doen staat.'


    ~ Onbekende personen
    ~ Fantasy/avontuur
    ~ Klik op het plaatje voor de story.

    I hope you like it ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Hooi!!

    Ik ben net begonnen aan een nieuwe story, ik d8, misschien wil je die wel lezen. het is meer een beetje fantasy en spanning enz.. Maar okee.. Misshcien vind je t wel leuk..

    Vroeger woonde Yunero in Amsterdam. Maar haar ouders wilden rustiger wonen, dus ze verhuisde naar het plattenland. Yunero ging mee, op voorwaarde dat zij de zolder mocht hebben.
    Dat mocht. Yunero kreeg de zolder. Nieuwsgierig begon ze alles door te snuffelen. Ze komt oude krantenknipsels, dagboeken tegen, die ver teruggaan in de tijd.
    Wat ze zich niet beseft, is dat er veel mensen zijn die niet willen dat ze dit allemaal uitzoekt..



    You can say, whatever you want, but I will never change because you said so.


    Kiss from a rose

    - Romance
    - 69 hoofdstukken
    - Deel Nederlands, deels Engels

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 15:38 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Je deteste ma vie



    Wanneer Alena naar een andere school gaat, gebeuren er dingen die er niet horen te zijn. Alena word gepest, ze word geslagen, uitgescholden. Terwijl ze niks heeft gedaan. Ze is alleen anders, zegt haar moeder. ,Je bent niet normaal, je bent anders , anders dan de anderen, je bent bijzonder, wees er trots op !' Zei haar moeder. Al die tijd dacht ze dat ook, maar nu werd het teveel voor haar. Haar moeder werd opeens ziek, ze had geen vader, ze werd gepest op school, en ze vond dat ze 'te dik' was. Wat gebeurt er daarna?


    http://www.quizlet.nl/stories/61233//

    --

    [ bericht aangepast op 16 nov 2011 - 19:53 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.