• Ik zoek story's met onbekende personen.


    (Be)lieve in (you)rself

    Niemand?


    (Be)lieve in (you)rself

    Ik zet die van mij over een paar dagen online, dus als je even geduld hebt...


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik heb drie stories met onbekende personen. De eerste is afgelopen, de andere twee lopen nog. (:
          This is War, Ladies, Bugs & Ladybugs & Klaprozen


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    http://www.quizlet.nl/stories/43413/kiss-from-a-rose/


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Thousand Miles.
    Misschien is dit wat voor je. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ameria

    Onbekende personen, fantasy, avontuur (: Ik weet niet of je ook van die andere twee genres houdt.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Taize schreef:
    Ik zet die van mij over een paar dagen online, dus als je even geduld hebt...


    Wil je het me laten weten als je ze online hebt gezet?

    Square schreef:
    Ik heb drie stories met onbekende personen. De eerste is afgelopen, de andere twee lopen nog. (:
          This is War, Ladies, Bugs & Ladybugs & Klaprozen


    Lilium schreef:
    http://www.quizlet.nl/stories/43413/kiss-from-a-rose/

    Pariah schreef:
    Thousand Miles.
    Misschien is dit wat voor je. :W


    Ik ga ze lezen alvast bedankt (:


    (Be)lieve in (you)rself

    Ameria schreef:
    Ameria

    Onbekende personen, fantasy, avontuur (: Ik weet niet of je ook van die andere twee genres houdt.


    Ik ga hem lezen, ik hou wel van die genres.


    (Be)lieve in (you)rself

    Onbekende personen.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)


    Eén schrijfster
    Twee liefdes
    En een enorme slok drama


    Ame is een zeer succesvolle schrijfster. Ze woont samen met haar vriend Mitchell op het platteland en vertrekt in de weekenden naar de stad om zich te vermaken met haar vriendinnen. Ondanks dit geweldige leven, verdient Ame toch niet genoeg aan alleen het schrijven. Het is dan ook een enorme kans als ze plots een bericht krijgt van een filmproducent. Hij wil haar boek verfilmen! Een leven vol geluk ligt op haar pad, maar dat verandert plots als ze erachter komt met wie ze te maken heeft. De filmproducent is niemand minder dan haar ex Nolan en hij zal haar alleen maar beroemd maken onder een zeer grote voorwaarde. Hij wil dat hij haar terugneemt, net nu zij en haar vriend Mitchell trouwplannen aan het maken zijn. Zal Ame zich laten verleiden door de roem en rijkdom, of gooit ze haar kansen op bekendheid weg en houdt ze zich vast aan de liefde van haar leven?


    En de link vind je hier:
    Zwarte inkt en witte wijn


    “Love is a contradiction.”

    Mijn verhaal - De stoelendans, maar ik heb geen zin om hem op te zoeken (flower)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    DarkTimes schreef:
    (...)

    Ik ga ze lezen alvast bedankt (:

    Is goed!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Mijn story; natuurgebonden
    fantasy, onbekende personen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik heb alleen maar verhalen met onbekende personen (:
    Degene waar ik momenteel aan schrijf:
    Slave to the rhythm of His fingers
    The Sadist Nation

    Sacrifices in wartime
    Op mijn profiel staan ook nog andere verhalen met onbekende personen, ik weet alleen niet of je van dat soort verhalen houdt (cat)


    Take risks and conquer your fears.