• Helloo Honeys n_n
    Aangezien sommige mensen hier op Q zich afvragen waarom ik een vertrouwensprobleem heb. Of zich afvragen waarom ik moeilijk doe over grote leeftijdsverschillen.
    Ik heb een aantal ingrijpende en pijnlijke gebeurtenissen meegemaakt in mijn korte leventje. Één daarvan is verkracht worden. Vandaar dat ik moeilijk doe over leeftijdsverschillen. Ik wil niet dat het andere meiden ook overkomt.
    Dus asjeblieft; wees voorzichtig. Ik was 12 en ben verkracht door een 18 jarige. Die paar weken leuke verkering is het niet waard.
    Ik verwacht en wíl nu geen reacties dat jullie medelijden met me hebben. Ik ben niet zielig. Het is gebeurt en ik kan er niets meer aan doen. Alles wat ik van jullie vraag is om een keertje vaker na te denken voor je 'Ja' zegt.
    Lees ook even mn blog, willen jullie?
    http://www.quizlet.nl/log.php?id=979
    xoxo.


    Bored.

    tja,, Ik snap het wel, en weet ook waaar je het over heb,, Ik ben niet verkracht ofzo,, en ik kon er zelf niks aan doen. het was de vader van me vriendin die me heeft aangerand. sindsdien heb ik nooit meer echt naar andere jongens gekeken. en al helemaal niet naar oudere. ik weet eigelijk niet wat ik hier mee probeer te zeggen maar, je hebt wel gelijk,, zomige jongens zijn gewoon niet te vertouwen


    Dunno ><

    Dat is echt zo erg voor je!Zoiets is mij gelukkig niet overkomen!,maar ik ben het met je eens een meisje van 12 jaar kan gewoon niet iets hebben met een 18 jarige,de kans is groot dat je dan gebruikt wordt en een 18 jarige neemt verkering zoveel serieuzer dan een 12 jarige!


    Pictures fade away, but memories are forever

    Ik weet niet of waarschuwingen veel zullen helpen. Ik bedoel het is opzich algemeen bekend dat je moet oppassen met zulke dingen. Maar als je verliefd ben, dan let je daar niet op. Je vertrouwd de persoon, en verwacht niet dat hij zoiets met je zal doen. Dat is hetzelfde met die internet-mensen, als je eenmaal naakt voor de cam staat, blijven ze je dwingen en anders chanteren je. Daar wordt ook zoveel over gezegt, maar je verwacht niet dat diegene die op je 'verliefd' is. Maar goed, de waarschuwingen helpen je er natuurlijk wel weer aan herinneren dat er zulke gestoorde mensen zijn, en dat je daar niet moet intrappen. Elk beetje helpt.

    (...)
    Ik hoop het. Maar om heel eerlijk te zijn heb ik er zo mijn twijfels over. Ik ben bang dat ze het negeren totdat het henzelf overkomt. En dan zijn ze ineens zielig.

    Ja dat kan ook nog l= Maar daar is niks aan te doen denk ik x_x


    Mew <3

    Ik weet niet of waarschuwingen veel zullen helpen. Ik bedoel het is opzich algemeen bekend dat je moet oppassen met zulke dingen. Maar als je verliefd ben, dan let je daar niet op. Je vertrouwd de persoon, en verwacht niet dat hij zoiets met je zal doen. Dat is hetzelfde met die internet-mensen, als je eenmaal naakt voor de cam staat, blijven ze je dwingen en anders chanteren je. Daar wordt ook zoveel over gezegt, maar je verwacht niet dat diegene die op je 'verliefd' is. Maar goed, de waarschuwingen helpen je er natuurlijk wel weer aan herinneren dat er zulke gestoorde mensen zijn, en dat je daar niet moet intrappen. Elk beetje helpt.

    Idd. Als iedereen maar een béétje meer nadachten over wat er kan gebeuren zou alles al een stuk beter zijn denk ik o;


    Mew <3

    Ik weet niet of waarschuwingen veel zullen helpen. Ik bedoel het is opzich algemeen bekend dat je moet oppassen met zulke dingen. Maar als je verliefd ben, dan let je daar niet op. Je vertrouwd de persoon, en verwacht niet dat hij zoiets met je zal doen. Dat is hetzelfde met die internet-mensen, als je eenmaal naakt voor de cam staat, blijven ze je dwingen en anders chanteren je. Daar wordt ook zoveel over gezegt, maar je verwacht niet dat diegene die op je 'verliefd' is. Maar goed, de waarschuwingen helpen je er natuurlijk wel weer aan herinneren dat er zulke gestoorde mensen zijn, en dat je daar niet moet intrappen. Elk beetje helpt.

    Ik snap ook niet hoe je uberhaupt zo gek kan zijn om naakt voor de cam te gaan staan. Dat vind ik ook zoiets doms en ondoordachts. Vaak zien die meiden de gevolgen ervan niet in.
    Ik ben allang blij als ik hiermee één iemand heb laten inzien dat ze voorzichtig moeten zijn.


    Bored.

    (...)dit mag dan gemeen klinken

    maar dan moeten ze maar slimmer zijn

    loverboys kopen cadeautjes voor "hun meisje" en liefde is niet te koop.
    en bi zijn is wel handig :'D
    als er zo'n gast is die zo'n dingen probeert kun je zeggen dat je lesbisch bent :')
    ok, ik ben ook meer voor de meisjes dan voor de jongens, maar dan nog.

    Twinsisie je hebt zo gelijk ^-^
    ik heb het voordeel dat ik maar aan mijn 16de ene lief mag hebben, dan zal ik wel zo slim zijn om di egast door te hebben

    (...)
    Twinsisie je hebt zo gelijk ^-^
    ik heb het voordeel dat ik maar aan mijn 16de ene lief mag hebben, dan zal ik wel zo slim zijn om di egast door te hebben

    Ik hoop het voor je >.<


    Bored.

    I know how it feels realy maar ik haat het ook als mensen medelijden met me hebben, ik bedoel niet dat ik aandacht wil hebben maar het is gewoon dat je niet wilt dat andere het ook gebeurt

    -xxx- Welpje


    You can never wear to much black

    wow dat wist ik niet :|:O But jaa de meeste meisjes die denken daar nou eenmaal niet aan als ze met die jongens omgaan of whatever die denken dit doet tog elk 16-jarig of welke leeftijd toch ook.. o.o ze denken dat met elke jongen sex hebben heel normaal is of die kado's of whatever maar goed ik heb zelf ook zoiets meegemaakt o_o


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Ten eerste wil ik gewoon zeggen dat het verdomd moedig van je is om het zo maar tegen iedereen te zeggen die dit leest!
    Ten tweede vind ik het ook mooi dat je er mensen mee probeert te beschermen want niet iedereen denkt twee keer na voor ze iets doen !
    Dus, ik hoop even hard met je mee dat jonge meisjes, of zelfs iets oudere meisjes niet meer in dat stomme gedoe trappen !
    Sparky.


    Going crazy from the Moment I met You <3

    (...)
    Ik hoop het voor je >.<
    Cynthia is slim ze,,
    zij eeft echt alles door o.o

    en ze is cool, dat mag ik niet vergete erbij te zegge XD

    Thanx Sparks. Ik ben blij dat jij het nu ook eindelijk weet. Sorry dat ik het zolang voor je verzwegen heb.
    Máriko en haar Tietsenbord houden van U n_n !


    Bored.

    Ik ben ook blij dat ik het weet :)
    En het geeft echt niets, ik snap het heus wel, en ik vind het nog steeds zoo moedig van je !
    En ik hou nog steeds super veel van je mijn WhipQueen met haar tietsenbord!
    Sparky.


    Going crazy from the Moment I met You <3

    Bij mijn vriendin was het bijna gebeurd..
    Ik had hem meteen al door dat het geen goede jongen was..(toen ie nog geen woord zei wist ik dat al, ik voelde het.) en gelukkig heb ik op tijd mijn mond opengetrokken..
    Anders had ze nu misschien achter een raam gestaan!



    It's heavy but you are not the only one