• Annelies en ik willen samen een serie maken, maar nu weten we niet welk verhaal ons het leukste lijkt.x]
    Bij de vorige topic gingen de meeste stemmen naar verhaal 1. Wij vinden zelf dit de slechtste idee.x] Deze verhalen vind ik het spannendste^^ Maar het spannende kunnen we niet bij de uitleg schrijven, anders is het verhaal niet meer leuk.x'] Dus zouden jullie willen kiezen tussen deze 2 ?

    By LOLLIPOPX3

    2.Een meisje heeft een relatie met 1 van TH enzoo en ze zijn bijna 1 jaar samen. Op de dag dat ze 1 jaar samen zijn betrapt ze hem met een ander meisje wat blijkt zijn geheime liefde te zijn. Het meisje blijkt dan ook nog eens een groupie te zijn. Ze maakt het gedaan en is vanplan hem het leven zuur te maken. Ze doet alles om hem te ergeren zoals in de krant laten zetten dat hij 'het' met 30 meisjes heeft gedaan, hij eigenlijk homo is enzovoort. Hoe loopt dat af...




    By xBreakAwayx

    3.Bill leert dus een meisje kennen in Duitsland, maar ze moet weer terug naar Amerika. Ze zijn hartstikke verliefd, en missen elkaar hartstikke erg. Gelukkig is er e-mail enzovoort. Maar plots laat het meisje niks meer van zichzelf horen, het is niet langzamer geworden, maar opeens stopte het. Terwijl ze elkaar wel 3 of 4 keer per dag schreven! Bill belt naar het meisje de familie. Het enige wat hij te horen krijgt is dat hij niet meer moet bellen. Wanneer hij met zijn band naar Amerika gaat, gaat hij langs het meisjes huis. Want hij móet weten wat er aan de hand is.


    De stand.

    2- 0 stemmen
    3- 2 stemmen


    ok

    3

    NOOOUU:'(
    Jullie kyken en verlaten de topic meteen. Wil je dan alleen eventjes zeggen welke je beter bent. Het kost je maar twee tikjes:') 2 of 3 en dan


    ok

    3

    YEAAH !


    ok

    Misschien willen mensen liever ene rol? Zoals ik xD
    Ik dan rol willen mar ik zeg nogmaals: 3

    3.


    Reaching for something in the distance_

    Misschien willen mensen liever ene rol? Zoals ik xD
    Ik dan rol willen mar ik zeg nogmaals: 3

    Jah, dat gaan we natuurlijk ook doen.x] Maar we moeten wel eerst weten welk verhaal we gaan maken, hea XD


    ok

    *Annelies zit rustig op Netlog Blogs in te vullen ^^*

    Okay we pakken 3 !

    Okay we pakken 3 !

    Ik dan een rol willen 3x,

    YEAH! En nu gaan we een rollentopic maken.x]


    ok

    ALLEBEI!!!!!!! ik kan niej kiezen xD


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Het word 3 ^^

    Maak dan vlug een rollentopic

    Het word 3 ^^


    jeeej^^


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    100%

    2!!


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.