• Ik moet een klassieke muziekstijl vinden dat hergebruikt is in een liedje van nu. Maar ik kan het godverdomme niet vinden, zit al uren te zoeken, maar ik ben gewoon fucking dom, haha lol. Dus willen jullie me alsjeblieft helpen, please, ik ben je voor eeuwig dankbaar! (: Ik moet dus bijvoorbeeld een liedje vinden, waar ook stukjes van bijvoorbeeld beethoven ofzo in verwerkt is. Of van een ander iemand. Alsjeblieft?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Er was een liedje van Coldplay geloof ik...


    Your make-up is terrible

    Kan je niet zeg maar intikken op Youtube: Remix Beethoven?

    Assassin schreef:
    Er was een liedje van Coldplay geloof ik...

    AAH, heb je de link? (:

    Muse - Resistance, en dan de intro. Dat is volgens mij gebaseerd op een bekend klassiek muziekstuk, kan van Beethoven of Bach zijn, maar ik weet het niet meer. En ik wist er nog wel een paar.. *Gaat diep nadenken*


    Everything means nothing, if I ain't got you.



    Deze melodie is gebruikt in


    Dit.

    Of is dat niet klassiek genoeg. Achja.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2011 - 21:35 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Small schreef:
    Kan je niet zeg maar intikken op Youtube: Remix Beethoven?

    Dat mag volgensmij niet want het moet een echt lied zijn, en niet een remix ofzo (:

    Is een hedendaagse en moderne cover van een klassiek muziekstuk ook goed? Of een mix tussen moderne en klassieke muziek? Want dan heb ik ook nog wel wat voor je.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    volgens mij ook een lied van Lady Gaga en ben de naam echt vergeten. maar het is 1 van de nieuwe album


    -

    FACEPLANT schreef:
    Is een hedendaagse en moderne cover van een klassiek muziekstuk ook goed? Of een mix tussen moderne en klassieke muziek? Want dan heb ik ook nog wel wat voor je.

    Laat maar zien (: