• Juist, er is dus alweer een nieuw ding op facebook gestart onder de meisjes.
    Zo zie ik verschillende statussen met;
    - ik ga 14 dagen naar Tokio!
    - 6 dagen naar Puerto Rico
    - Ik ga 31 dagen naar Miami

    Iemand enig idee? :')

    Wat een belachelijke dingen zijn dit toch ook.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Geeeen idee, ben stiekem wel benieuwd nu.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik wil het nu ook weten. -.-'
    Curiouuuus!


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Geen idee. Ik zie ook al '24 dagen naar Puerto Rico' :/


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Barrelrider schreef:
    Geen idee. Ik zie ook al '24 dagen naar Puerto Rico' :/

    En ik een '29 dagen naar Miami'.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Dat is inderdaad een belachelijk iets. Ik heb het nog niet gezien en weet ook niet wat het precies is.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Niks van gemerkt. c:


    You are beautiful, you are love.

    Ik heb er een uitnodiging voor gekregen waar in stond wat het betekende al een heel eind terug. Eens kijken waar het weer voor staat (:

    Oke dames, het is die tijd van het jaar weer ... ondersteuning voor het borstkanker bewustzijjn!
    Dus we herinneren allemaal wel van vorig jaar van het schrijven van uw beha kleur als je status? Vorig jaar, namen er zo veel mensen , dat het nationale nieuws had gehaald... en de voortdurende bijwerken van de status herinnert iedereen waarom we dit doen en hielp de bewustwording!f
    Vertel niet de mannen wat de status betekend ... laat ze maar gissen! En kopieer en plak (in een bericht) dit naar al je vriendinnen.
    Het idee is om te kiezen voor de maand en de dag dat je geboren bent. Geef dit alleen door aan de GIRLS en laten we zien hoe ver het rond reikt. De laatste over de beha ging rond over de hele wereld. Uw status zou moeten zeggen "Ik ga naar Mexico voor 21 maanden." De dag dat je geboren bent wordt hoeveel maanden je weg bent.
    Januari - Mexico
    Februari - Londen
    Maart - Miami
    April - Dominicaanse Republiek
    Mei - Frankrijk
    Juni - Sint-Petersburgc
    Juli – Oostenrijk
    Augustus – Duitsland
    September - New York
    Oktober - Amsterdam
    November - Las Vegas


    Dit was het bij mij, maar ik zie dat dat bericht al dateert van 15 maart, dus misschien dat het nu wel weer iets anders is

    [ bericht aangepast op 23 okt 2012 - 16:44 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik zag een '12 dagen naar Mexico'


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Oh, dit heb ik alweer heel lang geleden gezien. Weet niet meer eat het precies betekende.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Pyromancer schreef:
    Dat is inderdaad een belachelijk iets. Ik heb het nog niet gezien en weet ook niet wat het precies is.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Wauw zo belachelijk, vooral dat mannen het niet mogen weten. Like we fucking care?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hmm, ik weet alleen van de BH en de champagne stuff.. Ik heb 't ook niet gezien op mijn FB moet ik eerlijk zijn.


    live the life you love

    Negligible schreef:
    Ik heb er een uitnodiging voor gekregen waar in stond wat het betekende al een heel eind terug. Eens kijken waar het weer voor staat (:

    (...)

    Dit was het bij mij, maar ik zie dat dat bericht al dateert van 15 maart, dus misschien dat het nu wel weer iets anders is


    Lol, waar is december? xd


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Dan ga ik 8 maanden naar Londen. Best een rare actie.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    7 dagen Turkije!


    No growth of the heart is ever a waste