• Heey,

    Ik heb 2 jaar geleden een soort van "Checklist" Gemaakt met waar ik nog heen zou willen, bij mij zijn er ook al een paar doorgekrast ^^
    Ik vroeg me dus af, waar zouden jullie nog graag heen willen/waar ben je geweest? Kom ik misschien nog wel op nieuwe ideeen ^^


    Mijn lijstje:
    Parijs
    New York
    Los Angeles
    San Francisco
    Las Vegas
    Canada
    Japan
    Londen
    Egypte
    China
    Curacao
    Barcelona
    Kanarische Eilanden
    Rome
    Zuid Afrika
    Australie

    Er staan steden en landen tussen, dat is omdat ik al in sommige landen ben geweest maar dan zou ik graag naar een bepaalde stad willen ;D

    Xoxo
    (K)

    Edit: hihi ik was vergeten Australie er bij te zetten ^^

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 13:38 ]


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Eigenlijk ben ik overal waar ik heen wou al geweest behalve naar Rome.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik wil nog naar.. Alles!
    Behalve naar Thailand en Zuid Amerika en Afrika. Voor de rest wil ik overal nog heen x'D
    Sowieso ga ik met de Syberië Express van Moskau naar Vladivostok, dan naar Beijing en Tokyo/Japan (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ik wil en GA naar Nieuw Zeeland en Fiji aankomende zomer, dus dan vlieg ik de hele wereld rond (letterlijk, van Amsterdam naar Hong Kong, van hong kong naar Auckland, dan in Nieuw Zeeland rondtrekken, van Auckland naar een of ander stadje in Fiji, van dat stadje naar Los Angeles dan door naar londen en naar amsterdam. dat is rondje wereld:9~) ik heb er echt zin in

    Ik wil nog naar Australië, Schotland en Ierland voor de rest ben ik geweest waar ik heen wilde. Rusland, Amerika, Engeland, Zweden


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Lykos schreef:
    ik wil en GA naar Nieuw Zeeland en Fiji aankomende zomer, dus dan vlieg ik de hele wereld rond (letterlijk, van Amsterdam naar Hong Kong, van hong kong naar Auckland, dan in Nieuw Zeeland rondtrekken, van Auckland naar een of ander stadje in Fiji, van dat stadje naar Los Angeles dan door naar londen en naar amsterdam. dat is rondje wereld:9~) ik heb er echt zin in

    OMG mag ik mee ^^

    Ik ben btw in LA geweest, was echt super (: Je moet naar Santa Monica gaan! En ook naar de Universial Studio's, en bij de rondleiding niet schrikken als er een man met een mes precies bij jouw stoeltje steekt ;p(had ik xd)
    En je moet lang Beverly Hills ^^
    Okay ik kap al xd
    Hollywoodisbtwechtsaai


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Ik wil naar Japan, meer niet (bloos)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Panthera schreef:
    (...)
    OMG mag ik mee ^^

    Ik ben btw in LA geweest, was echt super (: Je moet naar Santa Monica gaan! En ook naar de Universial Studio's, en bij de rondleiding niet schrikken als er een man met een mes precies bij jouw stoeltje steekt ;p(had ik xd)
    En je moet lang Beverly Hills ^^
    Okay ik kap al xd
    Hollywoodisbtwechtsaai

    het is een overstap plaatsxD dus ik denk niet dat ik daar blijf en rond kan kijken. :( anders had ik het zeker gedaan. en als je het zelf betaald mag je best mee (het is wel facking duur)

    Ik wil nog naar New York, Boston, Baltimore, Seattle, Belfast, Edinburgh, Cardiff, Reading, Leeds, Manchester, Rome, Venetie, Lissabon. Misschien nog wel meer :3

    De steden waar ik nog naartoe wilde en al ben geweest zijn Londen, Windsor en Porto. (:


    Destroy what destroys you.

    ik wil naar;

    - de VS ( Los Angeles & New York)
    - Ierland
    - Londen (daar ga ik in April heen)
    - Indonesië
    - Australië


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik wil naar Curaçao en Brazillië


    Let it come and let it be

    Lykos schreef:
    (...)
    het is een overstap plaatsxD dus ik denk niet dat ik daar blijf en rond kan kijken. :( anders had ik het zeker gedaan. en als je het zelf betaald mag je best mee (het is wel facking duur)

    Hihi... -isgeldloos-


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Ik ben geweest in Florida, Turkije, Spanje, België, Duitsland en Frankrijk. En ik zou nog heel graag naar andere delen van Amerika willen en naar Engeland ^^


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik ben al eens in Rome geweest, maar ik wil nu vooral heel, heel graag terug.


    I am an idiot, I move.

    Ik wil graag nog eens naar Rome omdat ik daar voor de laatste keer was toen ik acht was. En ik wil een keer naar Nieuw-Zeeland.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    -Australië.
    -Een van de waddeneilanden. (bloos)
    -Amerika, maakt niet uit waar.
    -Ierland, volgens mijn vader is het daar heel mooi.


    stay safe because I like being alive at the same time as you