• Mijn school vind het blijkbaar grappig om mensen voor niets om 8 uur naar school te laten fietsen. Mij werd gevraagd of ik vandaag om half 9 op school wilde zijn om mijn boeken op te halen. Ik vertrok dus netjes op tijd en ik was er netjes om half 9. Wat blijkt dus? Ik heb helemaal geen boeken die ik moet ophalen -,- Ik ben dus nu al een tijdje weer thuis en ik ben echt moe, verveeld en chagrijnig. Voor mij is het trouwens ook nog vakantie dus ik snap überhaupt niet waarom ik naar school moest komen. Wie heeft er nog meer zo'n leuke school?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik! Welja mijn school begint maar op 3 september, dus ik moet pas eind van de maand mijn boeken gaan afhalen.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Bronx schreef:
    Ik! Welja mijn school begint maar op 3 september, dus ik moet pas eind van de maand mijn boeken gaan afhalen.

    Ik heb dus al mijn boeken thuis gekregen maar werkboeken moeten we altijd ophalen op de eerste schooldag. Ik heb dus blijkbaar geen werkboeken maar nu moest ik wel leuk in mijn vakantie naar school gaan :W


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik hoef m'n boeken niet eens op te halen. Maar balen voor je.


    26 - 02 - '16

    Ik. Of dan vragen ze of je je kluissleutel wilt inleveren, fiets je helemaal naar school om dat te doen, en zodra je aankomt is het; Oh, we wouden eigenlijk ook dat je dit, dit en dit ook meenam van huis, kan je dus even terug en dat halen voor ons?


    Chaos is a ladder.

    Nope. Ik heb alle boeken thuis gekregen! ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Feline schreef:
    Ik hoef m'n boeken niet eens op te halen. Maar balen voor je.


    Life is full of fake people

    Feline schreef:
    Ik hoef m'n boeken niet eens op te halen. Maar balen voor je.

    Bronx schreef:
    Ik! Welja mijn school begint maar op 3 september, dus ik moet pas eind van de maand mijn boeken gaan afhalen.

    ahahahahaha


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik moet me nog inschrijven op m'n nieuwe school, morgen.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Barnabas schreef:
    Nope. Ik heb alle boeken thuis gekregen! ^^

    Wat debiel. Mijn school kan overigens ook vrij dom zijn, maar ik moet 2 september pas boeken inleveren.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik weet in welke klas ik zit, ik weet al ongeveer wat mijn rooster wordt, maar ik weet verdorie nog steeds niet wie mijn mentor is :W
    So, I know the feeling... :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Lekker dan zeg, echt stom zeg.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Bronx schreef:
    Ik! Welja mijn school begint maar op 3 september, dus ik moet pas eind van de maand mijn boeken gaan afhalen.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Mysteria schreef:
    Ik weet in welke klas ik zit, ik weet al ongeveer wat mijn rooster wordt, maar ik weet verdorie nog steeds niet wie mijn mentor is :W
    So, I know the feeling... :W

    Ik weet ook al welke klas het wordt en hoe mijn rooster eruit ziet maar mijn mentor weet ik ook niet. Echt spastische school heb ik.. Ik weet geen eens wat ik de eerste dag moet doen en hoelaat enso :W


    Shit happens but pee happens a lot more.