• Let op: dit concert is afgelast omdat zanger Andy Biersack gisteren tijdens een show een hersenschudding opliep. Mogelijk wordt het concert verplaatst naar een datum die later bekend zal worden gemaakt.
    Bron

    Ik had me er zo op verheugd.. En nu gaat het niet door. Ik hoop echt dat het verschoven wordt. (no_chears)

    (Als hier al een topic van is, mag hier een slotje op)

    EDIT: Het concert is verschoven naar 23 maart 2012.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 14:36 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    WAT? ARGH. *is nu boos*

    Waarom doet die Andy niet iets minder wild?


    I am an idiot, I move.

    Gosh, heeft hij nou alweer iets?
    Hij had laatst ook al iets met z'n ribben.
    Punt: hij moet voorzichtiger doen :')

    Ik vind het jammer voor de mensen die gingen, ik hoop ook dat het verplaatst wordt voor jullie.


    Destroy what destroys you.

    Factory schreef:
    WAT? ARGH. *is nu boos*

    Waarom doet die Andy niet iets minder wild?

    Goede vraag :')


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik wou heen, maar goed dat ik nog geen tickets had! naja ging zowieso al niet door maar damn, hij moet echt rustiger doen! o.o


    Sometimes it's best not to care.

    Ik vind dit zo gemeen. Heb al een slaapplaats in A'dam geregeld enzo, kan ik dat lekker weer gaan afzeggen. En we hadden al treinkaartjes.

    Meuh (no_chears)


    I am an idiot, I move.

    Nooh, lullig, zo een dag van te voren...


    Your make-up is terrible

    Ik vraag me echt af hoe Andy dat iedere keer voor elkaar krijgt. Hij doet veel te wild. ><


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Of hij is echt veel te zwak.


    I am an idiot, I move.

    Hm, nu moet ik zeker ook weer een nieuw lidmaatschap kopen als het volgende maand word.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Hm, nu moet ik zeker ook weer een nieuw lidmaatschap kopen als het volgende maand word.

    Oh ja, dat zou ik dan ook moeten doen. Geld weggegooit.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Dilemma schreef:
    Gosh, heeft hij nou alweer iets?
    Hij had laatst ook al iets met z'n ribben.
    Punt: hij moet voorzichtiger doen :')

    Ik vind het jammer voor de mensen die gingen, ik hoop ook dat het verplaatst wordt voor jullie.


    I can't even think straight.

    Remains schreef:
    (...)
    Oh ja, dat zou ik dan ook moeten doen. Geld weggegooit.

    Stelletje nakkers ><


    I am an idiot, I move.

    Factory schreef:
    (...)
    Stelletje nakkers ><

    Ik vind dat we dan gewoon naar binnen mogen, zonder nieuw lidmaatschap te kopen ^^


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Hoe krijgt Andy het voor elkaar?

    Ik vind het wel mooi dat het is afgelast (alleen als het verplaatst word naar een zaterdag, want dan kan ik ook heen)

    Zijn er al filmpjes van?

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 14:26 ]

    Ezio schreef:
    Hoe krijgt Andy het voor elkaar?

    Ik vind het wel mooi dat het is afgelast (allen als het verplaatst word naar een zaterdag, want dan kan ik ook heen)

    Zijn er al filmpjes van?

    Geen idee of er filmpjes van zijn. Dan moet je even op youtube zoeken. (bloos)


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.