• Let op: dit concert is afgelast omdat zanger Andy Biersack gisteren tijdens een show een hersenschudding opliep. Mogelijk wordt het concert verplaatst naar een datum die later bekend zal worden gemaakt.
    Bron

    Ik had me er zo op verheugd.. En nu gaat het niet door. Ik hoop echt dat het verschoven wordt. (no_chears)

    (Als hier al een topic van is, mag hier een slotje op)

    EDIT: Het concert is verschoven naar 23 maart 2012.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 14:36 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik heb net gebeld met de Melkweg, en het abonnement dat we moesten kopen bij het concertkaartje blijft ook gewoon geldig, dus we hoeven niets nieuw te kopen.
    mocht het concert niet verplaatst worden kunnen we het geld terug krijgen.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 15:37 ]

    Echt wel zwaar klote, voor degenen die kaartjes hebben gekocht, maar ook voor Andy zelf.
    Al is het waarschijnlijk wel zijn eigen schuld. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    je liegt., ik ben jou bron., xD
    Hahaha nee., maar op twitter heeft hij gezecht dat hij zijn neus gebroken heeft., ;o
    sukkeltje dat het is., [a]
    nee man, maar ik vind het echt niet leuk! ><
    en better is het net in januarie, want dat kan dat andere meisje niet, want die zit dan voor een maand in het buitenland., ;o
    ach, dan gaan we met zijn tweeetjes., ;3
    maar toch better dat ze snel komen.,
    want ik vind dit echt niet grappig meer, want Simple plan was ook al afgelast.
    ik had echt kapot veel zin in morgen., ;[


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Aw, poor Andy. D:
    Maarja, moet hij maar niet zo wilt doen hè. Aangezien hij dit soort dingen wel vaker heeft. x3

    Maar ik vind het echt sneu voor de mensen die erheen zouden gaan. D:
    Ikzelf zou misschien ook zijn gegaan maar helaas.

    Ik ben zò upset. Ik had me er zo op verheugd. Andy is echt niet voorzichtig zeg.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 16:18 ]


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Rugzak schreef:
    je liegt., ik ben jou bron., xD
    Hahaha nee., maar op twitter heeft hij gezecht dat hij zijn neus gebroken heeft., ;o
    sukkeltje dat het is., [a]
    nee man, maar ik vind het echt niet leuk! ><
    en better is het net in januarie, want dat kan dat andere meisje niet, want die zit dan voor een maand in het buitenland., ;o
    ach, dan gaan we met zijn tweeetjes., ;3
    maar toch better dat ze snel komen.,
    want ik vind dit echt niet grappig meer, want Simple plan was ook al afgelast.
    ik had echt kapot veel zin in morgen., ;[

    Haha, door jou wist ik het, anders had ik morgen doodleuk naar het concertgebouw gegaan :'D
    Maar ik vind het ook niet leuk.. Echt kut. :I

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 16:22 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Remains schreef:
    (...)
    Geen idee of er filmpjes van zijn. Dan moet je even op youtube zoeken. (bloos)

    Nog geen filmpjes gevonden. Hij heeft wel een foto op zijn twitter geplaatst.
    Hij ziet er niet uit.

    Als ze wel weer in NL komen moeten we spandoeken maken met iets van "be careful" of zo.

    aagrrh ik haat het echt had er zoo op verheugd en dan loopt die sukkel een hersenschudding op ><


    Not all those who wander are lost

    23 maart <3

    TheGunsling schreef:
    23 maart <3


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.