• Ja, ik wilde altijd al naar het Grafisch Lyceum en nu kwam ik opeens aan met Uiterlijke verzorging op het Zadkine.. Alleen ik ben verzot op het gebruiken van mijn fantasie en op het Grafisch Lyceum is er een opleiding Visualiseren.. Nu hoop ik alleen dat mijn ouders het niet erg vinden dat ik alweer van opleiding keuze wil veranderen...

    Welke opleiding willen jullie gaan doen?


    Believe in yourself.

    toen ik niet aangenomen werd op het grafisch lyceum fotografie ben ik Indrustrieel disign gaan doen.
    Het is nu mijn eerste leerjaar, maar ik heb er nu al weer schoon genoeg van.
    Het is totaal niet wat ik verwacht had.
    Mijn moeder zecht dat ik het volgend jaar gewoon weer bij het Grafisch kan proberen, maar dat wil ik nu ook niet meer.
    Dus ik zit een beetje vast.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Godess schreef:
    (...)
    Ik moet eerst MBO doen, en als ik Visualiseren kies als MBO-opleiding, krijg ik een goede kans voor de kunstacademie, iets dat altijd al mijn droom is geweest (:

    Ik zou zeggen, ga ervoor!
    Haha, ik moet nog kijken of ik daar überhaupt aangenomen word :S

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 17:40 ]


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik wil misschien iets met forensisch onderzoek doen.
    Geen flauw idee wat voor opleiding je daar voor moet doen en welke vakkenpaket op de Havo D:

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 17:46 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik wil bij de maffia.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik doe nu de Verpleegkunde opleiding, precies wat ik wilde (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Grafisch Lyceum Rotterdam - Redactioneel Medewerker wil ik het liefste, maar daar moet je voor worden toegelaten. Eerst maar eens mijn examen halen!(:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    Grafisch Lyceum Rotterdam - Redactioneel Medewerker wil ik het liefste, maar daar moet je voor worden toegelaten. Eerst maar eens mijn examen halen!(:

    Je moet voor ongeveer alle opleidingen een toelating toets doen of een intake-gesprek... En ik wil ook naar Rotterdam, haha (:

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 17:53 ]


    Believe in yourself.

    Opleiding game art en development.
    Het 2e jaar kan ik pas kiezen en dan kies ik game artist.


    I live for the applause, you will die for it.

    Je kan je ook voor allebei inschrijven en kijken waar je wordt toegelaten? (:

    Ik wil iets in de richting van English & Creative Writing studeren in Schotland/Engeland.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 18:02 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Psychologie.


    I am an idiot, I move.

    Remembrall schreef:
    Je kan je ook voor allebei inschrijven en kijken waar je wordt toegelaten? (:

    Ik wil iets in de richting van English & Creative Writing studeren.

    Op het Zadkine wordt je altijd toegelaten.. Althans er staat nergens iets over een toelating toets of intake gesprek.


    Believe in yourself.

    Ik zit op het Grafisch Lyceum (:
    Maar inderdaad, visualiseren stelt in de eerste nog niet veel voor D:


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Winterwerp schreef:
    Ik zit op het Grafisch Lyceum (:
    Maar inderdaad, visualiseren stelt in de eerste nog niet veel voor D:

    Wat doe je dan precies? ;D


    Believe in yourself.

    Godess schreef:
    (...)
    Op het Zadkine wordt je altijd toegelaten.. Althans er staat nergens iets over een toelating toets of intake gesprek.


    Is dat MBO? Want op het MBO is het (volgens mij) wel logisc dat ze geen intake doen. Heb ik ook niet gehad. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    (...)

    Is dat MBO? Want op het MBO is het (volgens mij) wel logisc dat ze geen intake doen. Heb ik ook niet gehad. (:
    Ik moet wel een intake doen en het is mbo.


    I live for the applause, you will die for it.