• NIEUUUWWW TOPIC



    GOFORTH schreef:
    NEW YORK CITY

    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain N4I5
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain N4I5
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters[/b] zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet EDWESTWICK
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Boy: Rafael Greywood Blanes
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DREAMWISHES
    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. EDWESTWICK
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 13:39 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    oeps, verkeerd topic:'D

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 14:33 ]


    •*• Lululu •*•

    [Mijn topics]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."


    [Main topics.]

    [Mijn topics, iemand Charlynn meeten, want ik heb niks te doen en GOFORTH is al een lange tijd off dus... Iemand? Charlynn is toch al weggelopen... :')]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [je kan altijd naar de les bio komen, Hayden en Anna gaan daar nu heen. Andere mensen mogen er ook heen komen(;]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [mijn personage staat met Drew :3 Hm.. Die reactie moet ik nog even quoten.

    En ik zou zeggen; kom erbij.

    Maar ik ga zo zwemmen dus dan heb je er niets aan Xd]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Noralie Anderson
    Ik zie Drew glimlachen als ik de knuffel geef. Ik denk dat Drew en ik wel goede vrienden kunnen worden. Tot nu toe klikt het in iedergeval wel goed tussen ons. Dan zegt Drew dat ik hartstikke licht ben dus dat hij nu zelfs amper voelt dat ik op zijn rug zit. Onwillekeurig glimlach ik erdoor, 'dank je, denk ik,' grinnik ik. Want in feite zegt hij dus dat ik slank ben, en dat waardeer ik. 'Maar als het wel te zwaar wordt moet je het gewoon zeggen. Ik ben niet zo'n meisje dat denkt dat ze te dik is en blablabla. Ik wil niet eens weten wat dat soort meisjes allemaal denken. Kom op, het idee van amper eten, of alleen salade's bleg.' Ik schud mijn hoofd als hij zegt dat hij dat ook zou zeggen. 'Nee nee nee, dat zou jij niet,' zeg ik met een scheve lach, 'jij zou aan jezelf denken en denken dat je geweldig, leuk en lief bent. Dat zei je net namelijk.' Ik plaag hem alleen maar, dat doet hij namelijk ook bij mij dus dan is dat wel geoorloofd right? 'Noralie regel nummer 1: Ik heb altijd gelijk,' zeg ik als hij zegt dat ik gelijk heb. 'En dank je dat je trots op me bent.' En ik glimlach naar hem. Dan loopt Drew richting de meisjestoiletten, want hij wil geen verwarmde rug. 'Wil je die echt niet?' Vraag ik dan quasi-verbaasd. 'Wie wil dat nou niet? Je bent een rare jongen Drew!' Ik grinnik en stap dan van zijn rug af. 'Ik ben zo terug,' zeg ik dan en stap de toiletten in. Het valt wel mee hoe vies het er nu uitziet maar dat is ook begrijpelijk. Het is pas de eerste school dag, tweede lesuur. Dan kan je natuurlijk verwachten dat het schoon is. Ik vraag me af hoe laat we pauze hebben. Dat verschilt namelijk per school. Ik plas even snel en trek door. Ik loop richting de wasbakken en bekijk mezelf even in de spiegel terwijl ik mijn handen was. Ik let niet op en dan zit ineens heel mijn shirtje onder het water. 'O geweldig,' mompel ik zuchtend. En tot overmate van ramp schijnt mijn shirtje ook nog eens door zodat mijn zwart kanten bh goed te zien is. Dit is gênant, maar ik doe niet echt aan onwijs blozen, bij mij beperkt het zich gelukkig tot een licht blosje altijd. En ook nu zit die er. Ik loop de toiletten weer uit. 'Niet gaan lachen,' zeg ik al gelijk tegen Drew voordat hij iets gezien heeft. Mijn bh is echt duidelijk zichtbaar. Zo kan ik echt niet blijven rondlopen op school. Mijn eerste dag op een nieuwe school en dan gebeurt dit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ga wel naar Hayden, daar heeft ze ook nog niet lang mee gepraat. ;')]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [En aangezien Jaimz zo gaat zwemmen. ;')]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Charlynn "Charly" Cassidy Williams
    Ik zucht en besluit na een tijdje toch weer naar school te gaan hier had ik ook niet veel en aan Jordan op het moment ook niet, ik vond het echt leuk met hem, hij is anders, maar uiteindelijk toch niet, ze gaan altijd wel, vroeg of laat. Ik besluit dan toch met de metro te gaan en als ik bij het metrostation aan kom heb ik geluk en staat de metro er al en stap snel in en binnen no time ben ik ook zo weer op school en loop nog even naar mijn kluisje waar ik mijn boeken uit pak en leun dan weer tegen mijn kluisje en sluit even mijn ogen en zucht en open dan weer mijn ogen en ga weer recht staan en kijk op mijn rooster, biologie. Dan loop ik langzaam naar het lokaal en zie Hayden en Anna staan. 'Hey.' mompel ik dan en ga erbij staan en glimlach even zwakjes.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Hayden Clark
    Net toen ik naar mijn kluisje wou gaan staat Charlynn plotseling om en ik draai me met een glimlach naar haar om. Ik schrik een beetje van haar gezicht, er is iets met haar wat ik niet zo goed. Ik kijk haar even onderzoekend aan en draai me dan weer om naar Anna.'Ik ga even naar mijn kluisje, zie je zo.' Ik draai me of en grijp Charlynn vast zodat ze me zal volgen.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Charlynn "Charly" Cassidy Williams
    Ik schrik ok en loop met Hayden mee. Als we dan bij onze kluisjes zijn kijk ik hem verbaasd aan. 'Wat is er?' mompel ik dan en bijt even op mijn onderlip.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Hayden Clark
    Onderzoekend kijk ik haar aan, wat mankeerd haar?'Wat is er met je aan de hand, Charlynn?'
    Ik weet niet wat er met haar is gebeurt of er wel iets is gebeurt maar niemand doet Charlynn pijn. Ze is als een zus voor me, ze is altijd welkom bij mij. Ik kijk haar aan en trek haar even in een knuffel, ik maak me echt zorgen om haar.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Charlynn "Charly" Cassidy Williams
    Ik zucht en voel dan zijn armen om me heen wat me een fijn vertrouwd gevoel geeft en glimlach dan toch even zwak en zucht dan. 'Het is niks, slecht humeur, maak je geen zorgen.' zeg ik dan zacht en leg mijn hoofd in zijn nek. Hayden hoeft het niet te weten, het is toch niks groots, het is gewoon het gevoel dat iedereen uiteindelijk toch wel weg gaat en niks meer met je te maken wilt hebben, dat gevoel heeft me gemaakt tot wie ik nu ben, mijn ouders die op vroege leeftijd al weg gingen, mijn vriendje van wie ik zoveel hield vroeger, die het met me uitmaakte en met mijn beste vriendin ervandoor ging, mij achterlaten en nooit meer iets van zichzelf liet horen net zoals de vriendin en zo nog meer mensen, dat is denk ik waarom ik zo ben geworden, een mannenverslindster zoals de meeste het noemen een bitch, gewoon omdat zoveel mensen mij al pijn gedaan hebben. Opzich heeft Jordan niks fout gedaan, maar het zorgde gewoon dat dit gevoel weer naar boven kwam en het doet pijn, na al die tijd nog steeds.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [ik moet gaan, bye]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."