• Taize schreef:
    Topicbui?


    Met deze erbij dan wel, zal ik maar toegeven. *O*
    Maar dat vraag ik me dus eigenlijk wel een beetje af soms; Wat is jouw afkomst?
    Vind het soms heel moeilijk om in te schatten hier. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    50% Belg, 50% Hollands.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Oeh, you quoted meh *O*

    Ik ben 100% Fries.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 20:01 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    12,5 % Indonesië en de rest Hollands ;3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Turks en Nederlands ik ben hier geboren, maar mijn ouders niet dus heb 2 nationaliteiten. (krul)


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Countenance schreef:
    Wat is jouw afkomst dan? :3


    Ik ben bang dat er nu alleen nog Nederlands over is, maar mijn vaders kant van de familie stamt oorspronkelijk uit Schotland af [waar ik heel trots op ben ;D], mijn moeders kant uit de Franse Kempen.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Nederlands - Amerikaans


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Dehumanized schreef:
    (...)

    Ik ben bang dat er nu alleen nog Nederlands over is, maar mijn vaders kant van de familie stamt oorspronkelijk uit Schotland af [waar ik heel trots op ben ;D], mijn moeders kant uit de Franse Kempen.

    Franse Kempen? Blond(krul)


    Let it come and let it be

    Italiaans/Nederlands ^^

    Nederlands-Duits. Ik spreek ook Duits, maar heb mijn hele leven al in Groningen gewoond. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    100% Nederlands.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Countenance schreef:
    (...)
    Franse Kempen? Blond(krul)


    Frans/Belgische? Of het was Belgisch, maar op een punt waar ze Frans spraken... Geen idee, zou het nog eens moeten vragen aan m'n moeder hoe het precies zat. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Kyou schreef:
    100% Nederlands.


    As travars

    Nederlands.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Negligible schreef:
    Belgisch


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Dehumanized schreef:
    (...)

    Frans/Belgische? Of het was Belgisch, maar op een punt waar ze Frans spraken... Geen idee, zou het nog eens moeten vragen aan m'n moeder hoe het precies zat. :'D

    Dat Franse deel snap ik nog wel, maar het 'Kempen' -deel :'3


    Let it come and let it be