• Taize schreef:
    Topicbui?


    Met deze erbij dan wel, zal ik maar toegeven. *O*
    Maar dat vraag ik me dus eigenlijk wel een beetje af soms; Wat is jouw afkomst?
    Vind het soms heel moeilijk om in te schatten hier. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Fries


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    RainbowDash schreef:
    Nou, mijn moeder is Hitler en mijn vader is haar slaafje (cat)

    Ik ben half surinaams en half nederlands

    Hé, ik word Adolf genoemd, en ik ben allesbehalve jouw moeder. (bat)
    Ik ben 100% Ariër & Nederlander. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    OHMYWEASLEY schreef:
    Fries

    O ja, dat ben ik ook nog. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Countenance schreef:
    (...)
    Dat Franse deel snap ik nog wel, maar het 'Kempen' -deel :'3


    Kempen (streek)Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
    Ga naar: navigatie, zoeken

    De Kempen is een streek in het oosten van Vlaanderen en het zuiden van Nederland.



    Oké, ik zie meteen dat het dus in België was. Maar dan was het op een stuk waar Frans de hoofdtaal is/was. :3


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    50 % fries, 50 % nederlands, maar dus eigenlijk gewoon helemaal nederlands. (dance)


    EGYPTIAN GOD

    Nederlands, geboren in Bussum. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Dehumanized schreef:
    (...)

    Kempen (streek)Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
    Ga naar: navigatie, zoeken

    De Kempen is een streek in het oosten van Vlaanderen en het zuiden van Nederland.



    Oké, ik zie meteen dat het dus in België was. Maar dan was het op een stuk waar Frans de hoofdtaal is/was. :3

    Gij zeit une Belg (krul)


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    Gij zeit une Belg (krul)


    Noh, dat was een deel van mijn moeders kant. Het andere deel van haar familie komt voornamelijk uit Limburg en omstreken. :3
    Maar ik ben veel trotser op het Schotse. I just fucking love Scotland. <3


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    ROEMEENS. en een kwart nederlands, mijn vader roemeen, mijn moeder half roemen, opa roemen oma niet. en ik ben trots roemeens te zijn (: en ook een beetje hongaars en ukraïns, maar dat is maar een heel klein beetje laten we zeggen mijn afkomst is de balkan (:

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 20:24 ]


    believe in your dreams, and follow them, in bad times stay strong. and find the power in yourself.

    Nederlands, maar ik heb ook italiaans bloed in me (wbw)


    -

    Half Nederlands, half Pools (:
    Ik heb 2 nationaliteiten ^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik ben een mengel moesje! Ik ben 25% Amerkaans en 25% Indonesisch, ik vind het wel jammer dat je daar bij mij niets meer van ziet. Ik zie er uit als een kaaskop. Een iets donkere huid was leuk geweest, ik lijk net een melkfles.(cat)
    Maar ik ben er wel trots op, die 50%. :3


    everything, in time

    NEDERLANDSE LIMBURGER!*O*


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    Weet je wat me opvalt ... Of wat ik gemist heb ... Ik heb hier nog nooit iemand gezien die Chinees/Japans/whatever is. ;o


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Geboren in NYC, opgegroeid in Northampton, wonend in België. Kies zelf maar waar je me wil inschrijven (nerd) Ik hou het meeste van mijn britste kant accent.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.