• Taize schreef:
    Topicbui?


    Met deze erbij dan wel, zal ik maar toegeven. *O*
    Maar dat vraag ik me dus eigenlijk wel een beetje af soms; Wat is jouw afkomst?
    Vind het soms heel moeilijk om in te schatten hier. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    CrispsPink schreef:
    (...)



    Alwin, are you kidding me?


    OT: Nederlands/Amerikaans/Surinaams/Hindoestaans


    He doesn't get serious very often. (cat)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Nederlands :3 Maar aan mijn pa's kant van de fam zitten er wel wat mensen uit Canada en Amerika. -oh en dan zijn mijn ouders. Nee, we hebben het geld niet om ze op te zoeken D:-


    SLOAN.

    Dehumanized schreef:
    (...)

    He doesn't get serious very often. (cat)




    I know, so I asked if he was serious


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    CrispsPink schreef:
    (...)



    I know, so I asked if he was serious


    Hij zegt dat zijn moeder Hitler is ... en je twijfelt of hij serieus is of niet?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dehumanized schreef:
    (...)

    Hij zegt dat zijn moeder Hitler is ... en je twijfelt of hij serieus is of niet?



    Ik weet dat dat niet zo is. Maar Alwin, die deels Surinaams is?*Probeert zich Alwin in Suriname voor te stellen*


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Nou bij mij ligt het nogal vaag. Veel mensen vragen aan mij of ik misschien deels een andere afkomst heb, maar dat zijn dan heel verschillende dingen. Ik ben een keer gevraagd of ik misschien deels Turks ben, maar ook wel vaker Pools of Russisch, haha :'D. Maar in mijn familie is daar niet duidelijk iets van bekend. Mijn overgrootvader was wel Frans, maar dat is weer iets anders. En mijn overgrootoma van de andere kant, was misschien joods, maar ook dat is niet zeker, haha :Y)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik ga niet 100% Turks zeggen, want ik ben in NL geboren en heb dus 2 nationaliteiten. Als ik twee generaties had overgeslagen was ik geboren in Bulgarije.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Spaans, maar ik woon al zo'n dertien jaar in Nederland, dus heb ik twee paspoorten (wbw)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ameria schreef:
    Nou bij mij ligt het nogal vaag. Veel mensen vragen aan mij of ik misschien deels een andere afkomst heb, maar dat zijn dan heel verschillende dingen. Ik ben een keer gevraagd of ik misschien deels Turks ben, maar ook wel vaker Pools of Russisch, haha :'D. Maar in mijn familie is daar niet duidelijk iets van bekend. Mijn overgrootvader was wel Frans, maar dat is weer iets anders. En mijn overgrootoma van de andere kant, was misschien joods, maar ook dat is niet zeker, haha :Y)


    Ik ging je foto's stalken, en je lijkt idd Turks.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Ik ging je foto's stalken, en je lijkt idd Turks.


    Haha, oké. Naja, van mijn vader zeggen ze dat ook heel vaak. Vooral toen hij jonger was, toen gingen sommige Turken ook gewoon Turks tegen hem praten :'D.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Nederlands/Fries. (:


    I can't even think straight.

    Remembrall schreef:
    Hollands (krul)


    (Be)lieve in (you)rself

    Nederlands


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    50% American
    50% Dutch

    Ameria schreef:
    (...)

    Haha, oké. Naja, van mijn vader zeggen ze dat ook heel vaak. Vooral toen hij jonger was, toen gingen sommige Turken ook gewoon Turks tegen hem praten :'D.


    Hahaha, awkward. :'D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.