• Hai mensjes *O*

    Ik heb zaterdag een Halloween party, maar ik heb geen idee wat ik ga worden.
    Misschien hebben jullie ideeën? Ik wil het wel simpel houden en niet echt heel veel nieuwe dingen voor gaan kopen :'D

    Dankuu


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Zaynette schreef:
    Anders, ga je als die clown van Saw (bat)

    Jigsaw? Dan heb ik zo'n masker nodig :o


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Illuminati schreef:
    (...)
    Jigsaw? Dan heb ik zo'n masker nodig :o
    Make-up?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Zaynette schreef:
    (...)Make-up?

    Ik heb niet zo'n gezicht? x'D
    Met van die pikachu-rondjes op mn wangen :3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Illuminati schreef:
    (...)
    Jamaaarr, ik zie altijd emo's met 2 van die riemen ^^
    En ik heb ook niet echt emo kleding..


    Nouw, wat voor kleding heb je allemaal ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    Nouw, wat voor kleding heb je allemaal ;d

    Ja nou, ik dacht aan mn bandshirt van Rammstein. En ik heb wel een strakke donkere broek, maar ook een baggy jeans. Ik kan ook een ouwe broek verknippen -maar das een kutbroek- of een shortje met felle panty doen..
    En dan gewoon een shitload armbandjes -van die lintjes- en oog make-up en getoupeerd haar..
    Dit gaat 'em niet worden x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Illuminati schreef:
    (...)
    Ik heb niet zo'n gezicht? x'D
    Met van die pikachu-rondjes op mn wangen :3
    Dan een masker (joehoe)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Illuminati schreef:
    (...)
    Ja nou, ik dacht aan mn bandshirt van Rammstein. En ik heb wel een strakke donkere broek, maar ook een baggy jeans. Ik kan ook een ouwe broek verknippen -maar das een kutbroek- of een shortje met felle panty doen..
    En dan gewoon een shitload armbandjes -van die lintjes- en oog make-up en getoupeerd haar..
    Dit gaat 'em niet worden x'D



    shortje, felle panty;s, heb je een fel shirtje? of ene oversizedding?
    die je armbandjes en haar enzo en dan maak je van die emo een scene ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zaynette schreef:
    (...)Dan een masker (joehoe)

    Told you:W

    Midna schreef:
    (...)


    shortje, felle panty;s, heb je een fel shirtje? of ene oversizedding?
    die je armbandjes en haar enzo en dan maak je van die emo een scene ;d

    Ik heb dus geen felle shirtjes :') Het enige die richting op is mn Rammstein shirt. En ik kan ook emo en scene combineren ^^ Zal mij wat uit maken :')
    Ik heb eigenlijk alleen zwarte vans voor eronder. Maar dat past zeker wel.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Illuminati schreef:
    (...)
    Ik heb dus geen felle shirtjes :') Het enige die richting op is mn Rammstein shirt. En ik kan ook emo en scene combineren ^^ Zal mij wat uit maken :')
    Ik heb eigenlijk alleen zwarte vans voor eronder. Maar dat past zeker wel.


    Yeah, dat past wel, en combineer het maar ;d kan vast wel..
    en anders moet het maar kunnen XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    Yeah, dat past wel, en combineer het maar ;d kan vast wel..
    en anders moet het maar kunnen XD

    Jaa, nu nog touperen en mn ogen opmaken :| Dat kan ik écht niet.
    Super bedankt in ieder geval ^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Illuminati schreef:
    (...)
    Jaa, nu nog touperen en mn ogen opmaken :| Dat kan ik écht niet.
    Super bedankt in ieder geval ^^


    Ghehe. gewoon oefenen (: en anders zijn er zat tutorials op youtube ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    Ghehe. gewoon oefenen (: en anders zijn er zat tutorials op youtube ;D

    Die zag ik ja :3 Ook met touperen. Maar ik kan mn haar écht niet zo ontploft krijgen als die emo/scene meisjes ;o Hoe doen die dat?!


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Illuminati schreef:
    (...)
    Die zag ik ja :3 Ook met touperen. Maar ik kan mn haar écht niet zo ontploft krijgen als die emo/scene meisjes ;o Hoe doen die dat?!


    Ik heb geen flauw idee XD bij mij is het wel eens gelukt..
    touperen touperen touperen touperen touperen touperen XD en dan aan het eind kop vol knopen krijgen -.-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Illuminati schreef:
    (...)
    Die zag ik ja :3 Ook met touperen. Maar ik kan mn haar écht niet zo ontploft krijgen als die emo/scene meisjes ;o Hoe doen die dat?!


    Het is niet zo moeilijk. Je gebruikt een borstel in plaats van kam, daarmee gaat het beter. Je spuit het haarlak goed door en in je haar voor je begint, niet alleen erop. Zo heb je al wat meer grip. En dan kan je gewoon hard eraan gaan rossen. :'D


    Your make-up is terrible

    Midna schreef:
    (...)

    Ik heb geen flauw idee XD bij mij is het wel eens gelukt..
    touperen touperen touperen touperen touperen touperen XD en dan aan het eind kop vol knopen krijgen -.-

    Ahahaha omg nooooo! :o
    Mijn haar is mijn heiligheid, mijn trots! Die mag niet vol met knopen zitten :o


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42