• Hai mensjes *O*

    Ik heb zaterdag een Halloween party, maar ik heb geen idee wat ik ga worden.
    Misschien hebben jullie ideeën? Ik wil het wel simpel houden en niet echt heel veel nieuwe dingen voor gaan kopen :'D

    Dankuu


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Illuminati schreef:
    (...)
    Ahahaha omg nooooo! :o
    Mijn haar is mijn heiligheid, mijn trots! Die mag niet vol met knopen zitten :o


    Als je het daarna goed wast met cremespoeling/conditioner gaat het er wel weer uit hoor haha.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Als je het daarna goed wast met cremespoeling/conditioner gaat het er wel weer uit hoor haha.

    Fieuw, gewoon meteen met het haarlak hoofd onder de douche stappen of eerst nog proberen te kammen/pijn lijden?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Illuminati schreef:
    (...)
    Fieuw, gewoon meteen met het haarlak hoofd onder de douche stappen of eerst nog proberen te kammen/pijn lijden?


    onder de douche.. als je eerst kamt.. dan heb je heel veel kans dat je haren afknappen


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    onder de douche.. als je eerst kamt.. dan heb je heel veel kans dat je haren afknappen

    :|
    Ik ga wel eerst slapen, want ik ga niet half dronken douchen x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Midna schreef:
    (...)

    onder de douche.. als je eerst kamt.. dan heb je heel veel kans dat je haren afknappen


    Inderdaad.


    Your make-up is terrible