• Ja, een vriendin van me. Ik noem geen namen want zij zit hier ook op het forum.
    Drie jaar geleden hebben we elkaar leren kennen, en vanaf die dag was het vet gezellig enzo.
    We gingen met elkaar naar concerten, en spraken gewoon vaak af. Het was alleenwat moeilijker, aangezien zij heel ver bij mij vandaan woont. Maar misschien was het daarom, des te leuker.
    Bij een concert kreeg ze een epilepsie aanval, en daar kan ze niks aandoen, maar ik kwam ook niet thuis..Ja..wel, maar vet laat. En toen in die zomer daarna kwam ze een week bij mij, en kreeg ze ook twee aanvallen op de kermis. Toen was het mijn verantwoording dus moest ik maar zorgen dat ze bij het ziekenhuis kwam, en weer thuis enzo.
    En toen werd ze verliefd op mijn beste vriend, die haar niet wilde. En op een of andere manier werd ze vet chagrijnig om naar mij, TERWIJL ZE HET MIJ NOOIT VERTELD HEEFT, alleen maar aan haar andere 'vrienden' waarvan ze zei dat ze ze haatte, en nooit meer mee omging. Allemaal goed een aardig..
    Nu zit ze steeds op twitter helemaal te spammen over 1D, met andere mensen die ze via het internet kent, en loopt ze mij belachelijk te maken bij mensen bij haar op school. En dan word ik wel geacht om haar te helpen maandag, via de telefoon. Ze denkt dat ze de baas over mij kan spelen ofzo. Ze is facking zeurdiger, ze vindt alles leuk wat ik leuk vind... ze valt flauw onder de douche omdat ze niks eet, omdat ze wilt afvallen..als ze sport dan kneust ze meteen iets .. Kortom, ik krijg de neiging om haar uit te schelden.

    Om dit topic nuttig te houden; Wie heeft er ook zo'n vriend/vriendin, of heeft er misschien iemand tips? Oja; praten helpt niet, want dan gaat ze huilen, en krijgt ze een aanval, om er vervolgens niets meer van te weten..


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ze gebruikt je gewoon. Zeg recht in haar gezicht dat ze zich niet zo moet aanstellen en dat je helemaal gek van dr wordt.
    Ik ken het wel. Mijn beste vriendin is nu al 4x verliefd geweest op dezelfde jongen, die haar steeds laat zitten en dan een paar maanden niet tegen haar praat. Ze is heel intelligent, maar niet op dat gebied.


    Destroy what destroys you.

    Oh Zo ken ik ook 1!
    Je bent niet de enigste!Zeg gewoon eerlijk wat er is.Dat heb ik ook gedaan en nu is het veel verbetert.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    zoiemand kan je geen vriendin noemen!
    Praat met haar en zeg als het nog zo langer neit door kan gaan


    "We should all celebrate our individuality and not be embarrassed or ashamed of it." -Johnny Depp

    Als ik dat lees is ze volgens mij aandachtsgeil. Negeren. En zo iemand noem je toch geen vriendin?


    26 - 02 - '16

    Dit komt me echt heel erg bekend voor. Ik heb namelijk bijna hetzelfde meegemaakt. Ik had ook een 'beste vriendin' en zij had diabetes (heeel vervelend natuurlijk.) maar zij speelde ook steeds de baas over mij, en toen ik een keer afsprak met een andere vriendin werd ze boos op mij! Of als ik een keer af zei werd zij ook boos op mij enzovoort. Als ik haar ermee confronteerde voelde ze zich ineens slap en zei ze dat ze ging flauwvallen. Dit gebeurde telkens als ik haar confronteerde. Maar uiteindelijk heb ik haar gewoon de waarheid verteld. Want hoe ziek iemand ook mag zijn (of zich aanstelt), die gene mag jou niet commanderen! En toen werd ze ook boos op mij, en nu hebben we geen contact meer. Maar ja, ik kan niet zeggen dat ik er niet mee kan zitten, want daarna had ze ook de hele klas tegen mij opgezet en gaf iedereen mij de schuld van alles terwijl ik niets gedaan had! :o behalve haar de waarheid had verteld. Maar het luchtte wel extreem op, en nu ben ik van die school af en heb ik echt hele lieve vrienden. (:


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Ik herken dit zó erg. Alles wat ik deed, deed mijn (ex)vriendin ook. Toen heb ik met haar gepraat, maar ook dat werkte niet. Dus ik begon met haar te negeren en wilde echt geen contact meer met haar. Dat werkte gelukkig, dus als ik jou was; zou ik haar gewoon negeren. Dit hoef je niet te pikken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wilde eerst met haar praten, tot ze me sloeg, krabte, duwde, en me een hoer noemde..Dus nu ben ik eigenlijk wel blij dat ik van haar af ben. Ik focus me nu EINDELIJK dan een keer op echte vrienden.
    Dankjulliewel allemaal! <3


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Jou vriendin gaat zichzelf niet herkennen aan wat je allemaal zegt?
    Maar ik zou met haar gaan praten. Dat is de beste oplossing


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik had haar allang gedumpt. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mijn beste vriendin zeurt vaak dat ik haar niks vertel, terwijl als ik het probeer zij er altijd overheen praat met haar problemen. Bovendien praat ze altijd super gemeen over mensen, ook in het gezicht, gaat ze vreemd met het broertje van haar vriendje en wordt ze boos als haar vriendje daarover begint of er chagrijnig om wordt.
    Ik heb eigenlijk nog maar vrij weinig aan haar. Het enige wat ik voor haar ben is iemand waar ze tegenaan kan zeuren en waar ze af en toe ook lol mee heeft. Toch laat ik 'r lekker doorgaan. Ze komt er vanzelf wel achter.


    Life is hard and then we die

    _O_
    Mijn beste vriendin is stikjaloers, afgunstig, egoïstisch en ook altijd de baas over mij.


    Owl you need is love.

    PUKKELxDING schreef:
    Mijn beste vriendin zeurt vaak dat ik haar niks vertel, terwijl als ik het probeer zij er altijd overheen praat met haar problemen. Bovendien praat ze altijd super gemeen over mensen, ook in het gezicht, gaat ze vreemd met het broertje van haar vriendje en wordt ze boos als haar vriendje daarover begint of er chagrijnig om wordt.
    Ik heb eigenlijk nog maar vrij weinig aan haar. Het enige wat ik voor haar ben is iemand waar ze tegenaan kan zeuren en waar ze af en toe ook lol mee heeft. Toch laat ik 'r lekker doorgaan. Ze komt er vanzelf wel achter.

    Dit ook ^


    Owl you need is love.

    Negligible schreef:
    Jou vriendin gaat zichzelf niet herkennen aan wat je allemaal zegt?
    Maar ik zou met haar gaan praten. Dat is de beste oplossing


    Ik had dus eerder gezegd, wat er was gebeurt toen ik wílde gaan praten, en wat daar uitkeam.
    Vervolgens stuurt dr moeder ook nog smsjes met
    Scheldwoorden en alles. Dus. Ehm. Boeiend?


    Dank aan iedereen!


    Slotje? (:

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 22:15 ]


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Zo ken ik er ook een ja! Eentje die altijd maar zeurt en een grote bek geeft als je er niet binnen twee seconden bent. Verder denk ik dat ze liegt aangezien ze INEENS iets heeft en het dan pats boem weg is. Eerst is er iets heel ergs gebeurd of heeft ze iets heel ergs gehoord en daarna is het gelijk weer "Oh ja, alles gaat goed, ik voel me primaaaa!". Buh, en dan zeggen dat alles door mij komt. Plz, fuck off bitch, ik heb je door.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Jonsu schreef:
    Dan zeg je:"Je irriteert me, ik voel me niet meer op mijn gemak bij jou en bovenal gaan vriendinnen niet met elkaar om op die manier zoals jij dat bij mij doet. En als je daar niet in wilt veranderen dan wil ik je vriendin niet meer zijn." (krul)

    Misschien onwijs kut, maar.. as easy as it is. Mensen die niet goed voor jou zijn moet je gewoon uit de weg gaan, ook al hebben die mensen al een hele lange vriendschap met jou. Mensen veranderen, en soms niet ten positieve, nouja dat kan en dat is helemaal niet erg en die persoon hun eigen probleem. Maar op het moment dat jij er echt last van krijgt heb jij alle recht daar iets over te zeggen. En daar hoef je je echt niet schuldig over te voelen!


    Love don´t break me.