• Deze topic is afgelopen! De link naar de volgende topic; http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143940



    Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 8:52 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Naam: Aprillyne delia carter
    roepnaam: April
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn): http://files.myopera.com/Lovelymagician/albums/454414/princess.png
    Karakter: lief, zorgzaam, vrolijk
    Magie: ja, ze kan rozen mooier laten worden, dieren verstaan en elvenmagie gebruiken
    Familie: ze heeft geen familie meer
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.): rozenprinses
    Overige: ze komt uit 1300, der familie mishandelde der. maar is via een portaal naar het heden gekomen


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    notificatie dinges


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Naam; Hue Masato
    Leeftijd; 19
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn): [url] http://silverinessimage.webs.com/photos/anime%20boys/boy10.jpg[/url]
    Karakter: Stil, argwanend en een tikkeltje arrogant.
    Magie: Hij heeft de kracht om mensen en kinderen die te vroeg dood zijn gegaan, tot leven te wekken.
    Familie: Die heeft hij vermoord.
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.): Misdadiger.
    Overige: Hij is blind.

    oellalalal hue is smexy


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Dit zijn mijn eigen personages ^^

    Naam: Cecile Stebuyaku (man)
    Leeftijd: 26
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):


    Karakter: Cecile is een vriendelijke, jonge man. Hij is een echte dierenvriend, houdt van de natuur en is geliefd door iedereen. Hij is een bescheiden type en kan nog geen vlieg kwaad doen. Hij wandelt graag met zijn vrienden en neemt regelmatig een duik in het prachtige meer in het bos.
    Magie: Zijn magie is het helen, hij is de beste van zijn dorp, maar wil het niet geloven.
    Familie: Hij heeft een jonger zusje van 18 en een oudere broer van 31. Zijn ouders zijn al op jonge leeftijd gestorven en is eigenlijk opgevoed door zijn broer.
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.): Hij is niet 1 van de hoogste, hij is dokter in het ziekenhuis van het dorp waar hij geboren en getogen is.
    Overige: Hij heeft een litteken van een klein gevecht met een tijger. Dat zijn de 3 strepen op zijn linker wang. Maar dat litteken word door hem gedragen met trots, hij is trots dat hij toch vrienden is geworden met die tijger.


    Naam: Selienna Sanchez
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):


    Karakter: Selienna is een fel meisje. Ze is niet op haar mond gevallen en zegt wat ze denkt. Ze kleed zich op haar manier en trekt zich niets van anderen aan. Ze heeft een hart van goud tegen over de natuur en de meest agressieve dieren. Selienna houdt van sluwe types, jongens/mannen die niet alle dagen lief zijn. Ze heeft echt een zwak voor jongens met blauw/zwart haar, hoe, ze weet het niet..
    Magie: Haar magie is duister. Ze kan mensen op de meest pijnlijke manier doden, maar ook, als ze medelijden heeft, het zo snel doen dat de slachtoffers het niet merken
    Familie: Ze heeft haar familie vermoord toen ze kronkelend van de pijn op de grond lag. Op dat moment werd haar magie geactiveerd
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.): Twijfel geval, soms vermoord ze mensen waardoor ze een misdadiger is, maar soms blijft ze een gespeeld, braaf meisje waardoor ze een normale burger is
    Overige: Ze is flirterig, maar daagt jongens die aantrekkelijk zijn naar haar mening niet uit dat ze seks wilt of zo... Meestal dan..

    [ bericht aangepast op 25 okt 2012 - 10:54 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    april:
    zuchtend zit ik in de rozentuin van het dorp. ze begrijpen me. want wie is er nou vrienden met een meisje uit 1300 die mishandeld is doordat ze aangezien werd als een heks terwijl ik een elf ben die de hoogste rang heeft. ik weet het allemaal niet meer. zachtjes begin ik te zingen in de taal der elven


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Naam; Aimi Midori
    Leeftijd; 22
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn): [url] http://www.webdesignmash.com/trial/wp-content/uploads/2010/09/cute-anime-girls-19.jpg[/url]
    Karakter: Lief, zachtaardig en zelde boos, schuw.
    Magie: Shapeshifter
    Familie: Die is ze kwijt.
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.): Leider van alle shapeshifters
    Overige: Door gebeurtenissen in het verleden is ze schuw tegenover andere en is ze bang om een vriendschap te leggen.

    Cecile;
    Met een glimlach op mijn gezicht snuif ik de geur op van het bos. Heerlijk! Het is herfst en ik geniet van de bladeren om me heen. Ik loop naar mijn meer toe, nou ja, mijn meer... Het meer waar ik altijd heen ga. Het grenst aan de rozentuin. Daar ga ik zo ook nog even langs, even een roosje plukken om op het graf van mijn ouders te leggen. Ik kleed me uit tot mijn zwembroek en spring het water in. Jaja, ik zwem bijna elke dag! Ik heb eigenlijk altijd wel mijn zwembroek aan. Ik geniet van het koele water aan mijn huid en zwem rustig tussen de vissen door. Heerlijk, die natuur!


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Terwijl het geschreeuw van mensen en de sirenes van politiewagens mijn gehoorgang in dreunt, loop ik door de straat heen. Het beetje bloed dat aan mijn armen zit veeg ik weg en het mes in mijn hand stop ik weg. Ik hoor de politiewagens dichterbij komen, maar besteed er verder geen aandacht aan. Mijn schouder word vastgepakt en door de sirenes die ik naast me hoor, weet ik dat het een agent is. Om het hem makkelijk te maken en zodat het leuker voor mijzelf is, loop ik gewoon met hem mee en stap de wagen in. Ik ga onderuit zitten, heb een grijns op mijn lippen staan en voel hoe de auto weg begint te rijden terwijl zij niets vermoedend rijden naar de plek waar ik heen moet.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2012 - 11:15 ]

    april"
    het is zo zonde dat ze deze rozen plukken voor hun best wil. dit is het beste om ze te groeien en bij een bloemenzaak kan je ook bloemen kopen. zuchtend sta ik op en spreek een aantal woorden in een oertaal waardoor de rozen meer doorns krijgen en ze mooier bloeien. voorzichtig pluk ik een roos en doe die in mijn mandje. een perfect iets om een taart mee te maken. ahw als iemand met een lager rang in de natuur het eet dan zullen ze me zowat als meesteres zien

    ga ff een nieuw lijstje invullen


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Naam: shanluke
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):


    Karakter: zie je in de rpg
    Magie: wapens smeden
    Familie: nobody
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.): beschermer
    Overige: hij is een beschermer bij het paleis van de elven


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Is goed bonnie ^^

    Selienna;
    Ik zucht diep en verveel me. Ik kijk op als ik sirenes hoor en grijns als ik de lucht van bloed ruik. Yummiee, moord! Ik loop naar de plek waar de moord is gebeurt en kijkt emotieloos naar de dode. Ik kijk op als ik een auto hoor en kijk hoe een jongen met blauwig haar in de auto gedaan word. Oelala, knap hoor. Ik lik mijn lippen af en spring op de daken. Ik ren met de auto mee en zie de jongen uitstappen. De politie duwt hem de gevangenis in en ik spring op het prikkeldraad. Heerlijk, de pijn in mijn voeten. Ik ril even van genot en kijk naar hem. Mijn slachtoffer is gevonden. Ik hoor de politie naar me schreeuwen en ik spring droog achter ze neer. 'Ja?' zeg ik onbeleefd en voel hun handen om mijn polsen. Ze zeuren dat ik met vernieling bezig was van het prikkeldraad en dat ik mee moet komen.. Ze zijn zo streng tegenwoordig. Heerlijk om niet lief te zijn!

    Cecile;
    Ik ga na een tijdje uit het water en droog me af. Ik kleed me weer aan en loop naar de rozentuin. De rozen zijn mooier. Vast weer dat mysterieuze meisje. Ik zucht en pluk 2 van de mooiste rozen. Ik druk er een kus op en loop naar het graf van mijn ouders. Ik zak bij de stenen neer en druk nog een kus op de rozen. Zachtjes en zorgvuldig leg ik ze neer. Het zijn hun lievelingsrozen, de rozen uit de rozentuin. Ik veeg zorgvuldig het vuil van de tekst af en lees nog een keer wat mijn broer, zus en ik erop hebben laten graveren; voor papa en mama, voor altijd in ons hart. Jullie zullen altijd in ons hart voort leven. Ik voel weer een traan in mijn oog branden. 10 jaar geleden heb ik ze voor het laatst gezien.. Nog ben ik er niet over heen. Ik zucht diep, streel nog een keer de stenen en loop dan weer van het kerkhof af.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    De grijns op mijn gezicht staat er nogsteeds, als ik gefouilleerd word, grijp ik mijn kans en sla de agent neer. Vanaf links, komen er twee agenten en ook deze haal ik neer. Ik ren het kleine kamertje uit en ren door de gang heen. Ondanks dat ik niets kan zien, weet ik dat ik een meisje en twee agenten passeer. Vlak daarna komen ze allebei achter me aan. Ik vertraag mijn tempo totdat ik stil sta. Ik pak beide agenten bij hun schouders en trap ze tegelijk neer. Als ik niets meer hoor aankomen, pak ik de sleutels van de agent en loop verder. Bij de uitgang, haal ik de deur van het slot en loop naar buiten. Ze leren het ook nooit.

    Aimi;
    In de vorm van een wolf, loop ik mank door het bos heen. Het bloed blijft stromen maar de energie om terug te veranderen heb ik niet meer. Terwijl het langzaam aan steeds donkerder begint te worden, probeer ik uit alle macht door te gaan. Ik heb geen idee waar ik heen ga. Ik weet ook niet waar ik ben, maar het is veiliger dan waar ik eerst was. Als de pijn te veel word, dwing ik mezelf toch door te gaan maar als het dan echt heel erg word, zakt ik door mijn poten heen. Ik sluit uitgeput mijn ogen en raak langzaam bewusteloos door het bloedverlies.

    april"
    voorzichtig zal ik naast de wolf neer. dit is een te diepe wond. voorzichtig begin ik de wond te helen met elven magie en met bepaalde kruiden. misschien kan ik in der gedachten komen. voorzichtig probeer ik het maar als het niet lukt weet ik het al. het is een mens. zacht schud ik bij der vacht wel ver van der wond af. 'heey kun je me horen' vraag ik zacht

    shanluke:
    zuchtend zit ik voor me uit te staren. het is hier echt zo saai. ik moet de schatten bewaken waar geen enkel mens kan komen. dus wat heeft het nou weer voor zin


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Selienna;
    Ik kijk hem droog na en haal mijn schouders op. Ik loop hem achter na en herhaal alle moves die ik net gezien heb in mijn hoofd. Ik grijns en pak zijn schouder. Zijn been schiet uit en ik pak hem droog vast terwijl ik zijn gezicht naar me toe draai. 'Zeg, meneertje.. Meisjes slaan mag niet hn?' zeg ik uitdagend en laat zijn been zakken terwijl het me nu pas opvalt dat hij blind is. 'Blind zijn en zo verdomd goed kunnen vechten.. Dat moet je me ook leren' zeg ik grijnzend en ga uitdagend voor hem staan terwijl ik hem ga uittesten. Eens zien of hij opmerkt wat ik doe. Ik trek mijn shirtje wat lager waardoor mijn inkijk veel groter is dat mijn boobs er bijna uitvallent. Ben echt benieuwd. Lekker uitdagen en toch mijn grootste hobby doen; flirten! 'Zeg.. Knap kereltje.... Was jij de oorzaak van de moord een paar straten verder in dit shit dorpje?' vraag ik grijnzend en honingzoet terwijl ik een en al uitdaging uitstraal.

    Cecile;
    Ik loop weer door het bos om rustig te worden. Ik zie een meisje bij een wolf zitten en langzaam herken ik haar. Dat is dat meisje van de rozentuin! Ik zucht zacht en loop naar ze toe. 'Gaat alles goed hier?' vraag ik vriendelijk en beleeft en onderzoek met mijn ogen de wolf. Menselijk, shapeshifter.. Ik fluit een bepaalt deuntje wat ik van shapeshifters geleerd heb. Het helpt de gewonde dieren die al geheeld zijn, maar nog bewusteloos, sneller wakker te worden. Ik bekijk ze en glimlach zacht. 'Als het goed is word ze zo wakker...' zeg ik. 'Tot ziens' zeg ik weer en draai me om, om weg te lopen


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin