• Nadat ik zo'n 2 jaar geen nagelak heb gebruikt, dacht ik er aan mn nagels toch weer een keertje te lakken. Heeft iemand van jullie ideeën voor een kleurtje of iets dergelijks?? Maakt niet uit wat, mn zusje heeft toch zowat alles met haar nagellakverslaving en ik mag ze gwn gebruiken. :Y)

    Btw ik heb mn nagels zo lang niet gelakt, omdat ze wegens te vaak en te veel lakken heel zwak waren geworden en helemaal waren ingescheurt. Maar nu zijn ze heel lang en weer mooi gezond. Dus ik wil ze gwn af en toe weer is een kleurtje geven. Niet te vaak, daar heb ik nu wel van geleerd.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    DEATHBAT schreef:
    Zwart.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    dance4ever schreef:
    (...)
    Ja echt zo raar, ze scheurden helemaal in:S Dus toen heb ik aan mezelf beloofd me nagels 2 jaar niet te lakken, en die tijd is nu voorbij:Y)
    Geen basecoatxD Zal ik nu wel gaan doen:Y)


    Je kunt ook eens wat nagelverharder gebruiken. Dat maakt je nagels harder, waardoor ze minder snel scheuren.

    Verder is crackle nagellak erg leuk. Dat moet je op een laag normale nagellak doen en dan krimpt het tijdens het opdrogen, waardoor je zoiets krijgt. Ik vind het echt een geweldige uitvinding.


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Lannister schreef:
    Huh, ze waren zwak geworden wegens te vaak en te veel lakken?
    Dat heb ik nog nooit gehad. Ik draag al 2 jaar lang week in week uit nagellak, afgelopen jaar maar 1x keer zonder. (:
    Maarem, je gebruikt wel basecoat denk ik?
    Ik zou voor een mooi warm herfstkleurtje gaan. Misschien khakigroen of oranjerood? En anders gewoon een mooie neutrale kleur die overal bij past.


    Jawel, ik heb dat ook.
    Maar neem zwart of rood.
    In het kader van Haloween. (bat)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt