• Pfff met school gaan we met stedenreis in gastgezinnen, en nu mag je dus zelf kiezen of je naar Londen of naar Berlijn gaat. Het liefst ga ik natuurlijk naar Londen maar je komt dus in een ghetto wijk(!) en van de mensen die vorig jaar zijn gegaan hoor ik dus dat je daar echt de hele dag aan het lopen bent en je vrijheid gewoon echt van je gastouders afhangt. In Berlijn daarintegen kom je in een dure wijk en de mensen zijn er flexibeler. Plus je mag tot laat uitgaan en je hebt veel vrije tijd. Maar het probleem is, dat ik dus echt hartstikke vaak naar Berlijn ben geweest en echt alles al gezien heb..

    Wat zouden jullie kiezen?

    [ bericht aangepast op 28 okt 2011 - 22:36 ]


    I miss the days when life was simple.

    Nialltastic schreef:
    OMFG GA NAAR LONDON.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Berlijn natuurlijk! :Y)

    Waarom zou de school jullie in ghettowijken droppen? (';
    Lijkt me een beetje onwaarschijnlijk, aangezien de omstandigheden daar niet zo 'geweldig' zijn.
    Ik denk dat ik dan voor Berlijn zou kiezen.


    Me so good.

    London.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gnome schreef:
    Waarom zou de school jullie in ghettowijken droppen? (';
    Lijkt me een beetje onwaarschijnlijk, aangezien de omstandigheden daar niet zo 'geweldig' zijn.
    Ik denk dat ik dan voor Berlijn zou kiezen.

    Is goedkoper, wij zaten in Parijs ook in de slechtere buurten omdat het anders onbetaalbaar word met al die museums.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Berlijn:W


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Berlijn <3 Maar goed, als je daar al zo vaak bent geweest.. Wat maakt het uit dat je dan in een 'ghetto' in Londen belandt? Lekker ervaring op doen zou ik zeggen.


    I love you Tim

    Londen, school stuurt je niet zomaar naar een Ghetto..


    | Reality is for people that lack imagination |

    London is prachtig en Berlijn ook.


    Maar ik zou na berlijn gaan.

    Bij nader inzien zou ik toch voor London gaan.

    Ik zou dan toch nog naar Berlijn gaan. Misschien komt er nog wel een jaar dat je naar London gaat (;


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Sowieso Berlijn! Het is een schoolreis, dus je moet er voornamelijk voor zorgen dat je veel plezier maakt met je vrienden. Londen kan als je oud genoeg bent met een groepje vrienden eens bezoeken, maar zoals jij het beschrijft, zou ik echt geen zin hebben om naar Londen te gaan.


    If we had not a soul, music would have created it.

    StJimmy schreef:
    (...)
    Is goedkoper, wij zaten in Parijs ook in de slechtere buurten omdat het anders onbetaalbaar word met al die museums.


    Musea zijn gratis voor mensen onder de 18 jaar. Maar toen wij naar Parijs gingen, zaten we ook in een slechte buurt, omdat als je eenmaal in een wat chiquere wijk of het centrum zit, wordt overnachten echt onbetaalbaar.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Nialltastic schreef:
    OMFG GA NAAR LONDON.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ik zat ook in een gastgezin in de buitenwijken van Londen en aan de tuinen en huizen te zien was het ook niet echt geweldig, maar ik heb er een hartstikke leuke tijd gehad en je krijgt echt wel vrije tijd, hoor. Ik zou dus voor Londen gaan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.