• Ja, ook is ga even zeiken.
    Maar ik word dus gek van een vriendin van mij. Elke keer als we een gesprek hebben gaat het over haar en alleen over haar. Ik kom er amper tussen.
    Zoals net, ze belde me om uitleg te vragen op een smsje van een vriendin. Het was een niet al te duidelijk smsje en ik heb die vriendin er al over gesproken dus legden het haar uit. Alles heel mooi maar toen dat uit opgehelderd was ging het weer over haar. Over haar moeilijkheden en problemen. En als ik dan wat wou zeggen, praatte ze er of doorheen of overheen. En als ze dan al antwoord gaf was het één zin en ging het daarna weer over haar.
    Zo is het nu altijd. En als ik dan wat zeg heb ik het gedaan. Alsof ze altijd het slechte van me wilt zien.

    Ik zou ook wel eens over mijn problemen willen praten, maar zo lukt me dat natuurlijk niet. Het moet altijd vrolijk zijn(dit is trouwens ook wel een beetje met mijn andere vrienden alleen lang niet zo erg) of over haar gaan.
    Ja, ik weet dat ik haar hier eigenlijk over aan zou moeten spreken, ik zou alleen niet weten hoe door dat altijd vrolijk moeten zijn of dat ze er overheen praat. En ik ben bang dat ik dan weer gezeik krijg. Een tijd geleden heb ik er wat van gezegd, o.a. over dit. En toen had ik het gedaan en kreeg ik allemaal gezeik over me heen. Wat ik niet wilt want zij hoort bij de vrienden groep waar ik ook bij hoor en verder heb ik eigenlijk geen vrienden. En ik wil niet weer gedoe in die groep. En breken met haar gaat dus ook niet.
    Binnen kort gaan we ook uit en ik heb daar eigenlijk helemaal geen zin in. Maar ja, ik durf dus weer nies te zeggen.

    Arg, wat haat ik mezelf soms. Ik weet echt niet wat ik moet doen, na ja ik weet het wel maar durf het niet.
    Zo dat is er uit.
    Kan iemand me hier misschien mee helpen?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    +1
    Wow dat klinkt bekend, zo is ook een vriendin bij mij, dus ik weet ook geen oplossing.
    Als je er een hebt wil ik het ook wel weten. Wij worden ook gek van haar problemen(van die vriendin van mij dan hè )

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 0:16 ]

    Gewoon even:

    .


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    DEATHBAT schreef:
    Gewoon even:

    .

    Haha.

    @Lykos
    Doe ik.
    Het is niet zo dat ze veel problemen heeft, alleen nu even. Maar ze praat graag over zichzelf ofzo.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    DEATHBAT schreef:
    Gewoon even:

    .

    Penelope = James McAvoy:9~
    OT: Misschien eens een keer zeggen tegen haar dat je het wel eens over wat anders wilt hebben?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik denk dat je jezelf eerst eens serieus af moet vragen of dat je uberhaupt wel met zo iemand bevriend wil zijn. Zo ja, leg het haar gewoon op een zo rustig mogelijke manier uit hoe jij je erbij voelt als zij over je gevoel heen stapt en niet naar je luistert. Of, probeer het eens bij haar terug te doen. Laat haar eerst haar hele zeikverhaal op tafel gooien en dan reageer jij uiteindelijk met; maar hoe vind je eigenlijk dat mijn haar zit? (ofzo) en dan kijken hoe ze daarop reageert. Als ze dan kwaad wordt, omdat je je niet interesseert voor haar gesprek, zeg je gewoon; nu snap je ook eens hoe ik me altijd voel.


    I love you Tim

    En wat nou als die persoon dat helemaal niet in de gaten had?
    Sorry als ik jou zo laat voelen, misschien heb ik mij een beetje laten meeslepen door mijn problemen.
    Maar het is ook ik zie jou nog maar amper en meestal spreek ik jouw over de telefoon, En dan kan ik helaas niet ruiken of er wat is. En ik zie je niet veel dus kan het ook niet aan je zien.
    Maar naar mijn weten heb ik vaak gevraagt hoe is het met jou, Maar ik kan het fout hebben.
    En je hoeft niet altijd vrolijk te zijn, dat kan een mens ook niet.
    Als je het alsnog kwijt wilt kan het altijd.
    Sorry.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Koop ducktape, als je snapt wat ik bedoel:Y)


    26 - 02 - '16

    Immortal schreef:
    En wat nou als die persoon dat helemaal niet in de gaten had?
    Sorry als ik jou zo laat voelen, misschien heb ik mij een beetje laten meeslepen door mijn problemen.
    Maar het is ook ik zie jou nog maar amper en meestal spreek ik jouw over de telefoon, En dan kan ik helaas niet ruiken of er wat is. En ik zie je niet veel dus kan het ook niet aan je zien.
    Maar naar mijn weten heb ik vaak gevraagt hoe is het met jou, Maar ik kan het fout hebben.
    En je hoeft niet altijd vrolijk te zijn, dat kan een mens ook niet.
    Als je het alsnog kwijt wilt kan het altijd.
    Sorry.

    Ven de 20 minuten gister ging er 15 over jou, zoals altijd. Vind je het gek dat ik me zo voel.
    Jawel ik moet wel altijd vrolijk zijn bij jou, anders heb ik het weer gedaan.

    @PureObsessed
    Dat is misschien niet eens zo'n heel gek idee.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    (...)
    Ven de 20 minuten gister ging er 15 over jou, zoals altijd. Vind je het gek dat ik me zo voel.
    Jawel ik moet wel altijd vrolijk zijn bij jou, anders heb ik het weer gedaan.

    @PureObsessed
    Dat is misschien niet eens zo'n heel gek idee.


    Dat is helemaal niet waar.
    We hebben het over r. gehad(en dat heb jij mogen vertellen) en jij hebt ook over je school kunnen praten dat je biologie moeilijk vond door die nieuwe lerares. Ik heb jouw mail even via de telefoon beantwoord. En heb je mening over de cupcakes gevraagt. En ja ik heb over het oppassen en over mijn studiekeuze gepraat.

    En over dat vrolijk zijn is niet waar, onze ruzie begint altijd over dat jij ergens commentaar over hebt op mij. Niet over jouw problemen.

    Maar als jij je zo voelt dan zal ik erop letten en opnieuw sorry zeggen.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Oh, wacht, je hebt dit op Q gezet terwijl zij er ook op zit? (cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Een vriendin van mij is momenteel ook zo, maar zij zit zwaar met zichzelf in de knoop en kan het niet echt helpen.
    + sommige mensen zijn nu eenmaal zo.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    iPotter schreef:
    Oh, wacht, je hebt dit op Q gezet terwijl zij er ook op zit? (cat)

    Ja, en ik krijg het nu ook pas voor het eerst te horen.
    Ik snap best dat ze advies wilt van jullie, dat snap ik helemaal.
    Maar ik zou wel graag het van haar persoonlijk willen weten, al is het maar msn als ze het niet face to face durft te zeggen.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    (...)
    Ja, en ik krijg het nu ook pas voor het eerst te horen.
    Ik snap best dat ze advies wilt van jullie, dat snap ik helemaal.
    Maar ik zou wel graag het van haar persoonlijk willen weten, al is het maar msn als ze het niet face to face durft te zeggen.

    Ja, dat snap ik. Misschien kunnen jullie het best eens met elkaar proberen uit te praten, buitenstaanders kunnen het toch moeilijk beoordelen, want zij zijn er zelf niet bij.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Immortal schreef:
    (...)
    Ja, en ik krijg het nu ook pas voor het eerst te horen.
    Ik snap best dat ze advies wilt van jullie, dat snap ik helemaal.
    Maar ik zou wel graag het van haar persoonlijk willen weten, al is het maar msn als ze het niet face to face durft te zeggen.

    Doe niet zo schreinheilig, je heb het zelf ook gedaan.
    En zoals ik had gezegd, dat kan niet bij jou.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    (...)
    Doe niet zo schreinheilig, je heb het zelf ook gedaan.
    En zoals ik had gezegd, dat kan niet bij jou.


    Ik schijnheilig?
    Kijk als ik met iets zit, en ik kan eerder iets op q zetten dan jullie aanspreken ja dan wel. Maar niet als het over een van mijn vriendinnen gaat.

    En wat wil je dat ik godsnaam doe?
    Ik zeg de hele tijd sorry en ik zal erop letten en dat ga ik ook doen. Normaal zou ik idd uitflippen, maar omdat ik weet dat het alleen maar meer herrie geeft accepteer ik het en probeer ik eraan te werken.
    Wat kan ik godsnaam nog meer doen?

    Het is net alsof je gewoon een rede zoekt om mijn vriendin niet meer te zijn, nou als je het niet wilt kan je het ook gewoon zeggen.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 22:51 ]


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.