• Haaii kidooo's<3

    Whoaaa! Sommige weten misschien al dat ik naar Pukemarock ben geweest maar omg mijn leraar Godsdienst was daar ook! En hoe. Die was helemaal zat en een leerling van de bovenbouw heeft zo een foto van het getrokken en helemaal over de school laten rond gaan. Wahah Meneer de Mondt was strontzat toen en heel de school heeft die zo gezien. Whoaa sorry moest er ff uit x]

    Love<3

    Mijn leraar godsdienst ziet altijd skittles in zijn ogen van de leerlingen ^^

    Wat zijn skittles :P

    whaha, wat een afgang voor die vent xD

    een paar leerlingen van mijn klas hebben ooit eens de leraar geschiedenis (vn 2de) zien fuiven met zijn lief, maar hij is nog vet jong.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    OMG!!
    mijn godsdienstleraar ik ook hardstikke gek! alleen niet op die manier.. bij een SO kan iedereen afkijken, hij laat ons 10x hetzelfde ding zien en dan zegt hij.. ja ik ben hier wel goed in.. ik zit al 20 jaar in mijn vak xD
    OMG wat een sukkel -.-'

    Mijn godsdienst leraar is iets TE gelovig als je het mij vraagt.. hij heeft een keer indirect onze halve klas naar de hel gestuurd (N)


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Mijn lerares godsdienst heet mevrou DE HAAN.Dus wij zo:'kukeleku!'Zij echt zo kijken.:P Echt zo saai!


    Je bent nooit uitgeleerd.

    Mijn lerares godsdienst heet mevrou DE HAAN.Dus wij zo:'kukeleku!'Zij echt zo kijken.:P Echt zo saai!


    Mijn lerares Aardrijkskunde heet zoo xD


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Bij ons komt er nooit veel vn Godsdienst terecht ;] Het ging over het Huwelijk in het Hindoeïsme... We eindigde me hoe jongens in China verkocht en ontvoerd nsoo werde, en hoe onlangs een klein kindje overrede was... ^^


    007

    (...)

    Mijn lerares Aardrijkskunde heet zoo xD


    Lol!Doen jullie dan ook altijd hyper en een haan nadoen?xD


    Je bent nooit uitgeleerd.

    Mijn godsdienst lerares heeft:

    *Een pik op mij, ik mag zelfs niet meer zeggen :k.
    *Seriuse uitgroei, grijze uitgroei!
    *Neemt haar vak veel te serius. Ze zit heel de tijd te zagen van god dit god dat en dan denk ik gewoon; Mens toch daar is niet hoor. :k.


    We'll never be as young as we are tonight

    Eentje bij ons op school in het klooster en die van ons zit altijd over PSV te praten en ze vind onze boekjes niks, te veel eigen mening dus krijgen wij... je raad het al... extra lesstof -_-
    Joeppie! NOT


    Wie het laatst lacht, denkt net zo sloom als ik...

    EN DAN OOK NOG VAN GODSDIENST! xD Lol!


    I live for the applause, you will die for it.