• Haaii Bitchaz <33.

    Ik heb dus een titel nodig

    Verhaal:

    Je bent met je vriendinnen naar een fanmeeting in Antwerpen. Alles is leuk,jullie beleven een super tijd en zelfs de tv komt filmen.Maar dan komen er een hoop mensen die niet voor Th zijn.Er breekt een gevecht uit.Terwijl jij en je vriendinnen proberen weg te lopen wordt je geduwd en geslagen aan alle kanten.Wanneer je uit de hoop bent zie je dat 1 vriendin bloed.De andere is blijven steken in de hoop.Je gaat terug om haar te halen.Maar wordt zelf hard geslagen.Je valt op de grond.Wanneer je wakker wordt herinner je je niets meer behalve de naam Bill. Langzaam komen sommige dingen terug.Zoals wie je bent,wie je ouders zijn.Maar van Tokio Hotel herinner je je niets meer.Maar toch krijg je altijd dromen over 1 van hen.Je verteld het tegen niemand omdat je denkt dat je gek wordt. Maar wanneer je 1 van hun op een vliegtuig tegen komt wordt alles te ingewikkeld om het geheim te houden.


    Only losers can act the way you do

    Bedankt voor de hulp!! Er zitten echt heel veel, leuke en mooie titels tussen! Dat hadden jullie toch niet moeten doen!! 4 pagina's titels! Het zal moeilijk worden om te kiezen!!

    Omg mensen ik wil reacties o.O


    Only losers can act the way you do

    A Concert Has Changed My Whole Life

    of

    Dreams Do Come True

    I Lost A Little Bit Of My Life That Moment.
    That My DreamBoy!
    An Accident On A TH Concert.

    Sorry,mijn engels is niet echt schitterend (:


    The soul needs autumn.