• Yup. Gister had ik een middagje niets te doen, dus besloot ik foto's van de kat te maken. Toen ik enkele van deze foto's bekeek, leken ze alles behalve charmant. Ik heb er drie die er echt uitspringen, hahaha.

    GAAAAAAAP.



    What's up with the tongue?! :'D



    Eehhhhhhh...


    26 - 02 - '16

    Ahw, that's one cute cat :3

    Oh wauw, ik zag hier gisteren een topic over die kat uit Sabrina the Teenage Witch en wat lijkt hij daarop zeg. :'D Wat een pretbekkie, gaaf dat je juist die momenten hebt vast weten te leggen. :)


    She's imperfect but she tries

    Leuke foto's, Erieka!


    16 - 09 - '17

    Dankjulliewel (bloos)


    26 - 02 - '16

    Inderdaad zeer charmante foto's. :Y) Vooral die gaap vind ik mooi, haha.

    En dat tongetje! Mijn hond heeft dat de laatste tijd heel erg. Ze loopt voortdurend met haar tong een halve centimeter uit haar mond, en dan probeert ze je heel serieus aan te kijken, maar dat werkt gewoon voor geen meter. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Inderdaad zeer charmante foto's. :Y) Vooral die gaap vind ik mooi, haha.

    En dat tongetje! Mijn hond heeft dat de laatste tijd heel erg. Ze loopt voortdurend met haar tong een halve centimeter uit haar mond, en dan probeert ze je heel serieus aan te kijken, maar dat werkt gewoon voor geen meter. :'D


    Haha, mijn kat doet dat als hij zich aan het wassen is en hij dat onderbreekt doordat je hem bijvoorbeeld aait. Dan kijkt hij zo met die tong een halve centimeter uit de mond en semi beledigd.


    26 - 02 - '16

    Omg, die laatste! /cathearteyes


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh my god wat een geweldige foto's. En een leuke kat! :9~ _O_


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ahahaha, geweldig :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Haha, leuke foto's! Vooral die laatste is erg grappig om te zien ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Mooie kat(H)


    #weeseenrebel