• Willen jullie please luisteren? Ik weet echt niet of ik goed kan zingen. Sorry voor de sommige valse stukjes, ik was zenuwachtig en sorry voor die rare uithaal aan het einde :P.

    http://www.youtube.com/watch?v=Rt8CMjVM5Io

    Ik wist niet of dit bij Stamcafé of Muziek hoorde, dus ik heb het maar in Stamcafé gedaan XD.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Zingen kan je vast wel, maar of eht goed is, is iets anders.
    Oh, en ik ben te lui om te luisteren.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 19:09 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik denk dat als je zangles ofzo zou nemen dat het dan een stuk mooier zal klinken.
    En op je Engels oefenen.


    Me so good.

    Ik heb een stukje geluisterd. Het klinkt zeker niet slecht, maar dat het nou echt goed was vond ik persoonlijk niet. Het is niet een stem waar ik graag naar zou luisteren zeg maar.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Je zingt best goed, hoor! Het is alleen, af en toe klink je wat hees, wat irritant is. Maar je hebt wel een leuke stem om naar te luisteren!
    Neem zangles en oefen op je Engels (zoals Gnome zegt) en dan komt het helemaal goed.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Stray schreef:
    Ik heb een stukje geluisterd. Het klinkt zeker niet slecht, maar dat het nou echt goed was vond ik persoonlijk niet. Het is niet een stem waar ik graag naar zou luisteren zeg maar.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Ik vind het persoonlijk niet mooi. Sorry


    comfort in c h a o s

    Je zingt niet slecht, maar een beetje monotoom. En zoals Gnome zegt, misschien kan je op zangles gaan. En inderdaad aan je engels werken (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Mijn moeder is zo (piep) om geen geld uit te geven aan zangles -.-. Die geeft alleen maar geld uit aan sigaretten en die rookt. :L. Ik vind dat ik ook niet erg goed kan zingen, want mijn droom is juist om viool te gaan spelen. Maarja, natuurlijk wil mijn moeder geen geld daaraan uitgeven >_>.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Het spijt me, maar ik vind van niet, maar ik ben zeker als je een paar lessen neemt en blijft oefenen he zeker beter word.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Je kan wel degelijk zingen, een ander nummer zou alleen denk ik handiger zijn ;D


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    oefen sowiso op je uitspraak en presentatie dat verbeterd al veel.

    TheDirection schreef:
    oefen sowieso op je uitspraak en presentatie, dat verbeterd al veel.

    Dit


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Nee, sorry :$
    Het was af en toe vals en het klonk heel hees,
    niet echt een goede zangstem.
    Misschien kun je het verbeteren met oefenen.


    "Promise not to forget."

    Omg.. Jij bent schattig O:
    En je hebt een best mooie stem, oefen op je uitspraak en neem zanglessen om je stem verder te ontwikkelen. Maar je hebt zeker wel talent (:


    26 - 02 - '16

    Ik klikte het eigenlijk al weg toen ik Let it Snow zag staan, sorry. Maar ik ben echt tegen alles dat met Kerstmis te maken heeft voor december.