• Dus, ik ben al langere tijd bezig met het paranormale. Ik heb altijd geloofd in entiteiten. Ik heb een hele tijd geloofd dat er entiteiten waren die me volgde. Dit werd bevestigd door een vriend van mijn therapeut die met energieën werkt. Mijn therapeut is spiritueel en heeft laatst pas letterlijk gezegd dat hij een onbekende energie voelde als ik bij hem zat. De man met die met energieën werkt, Henk, heeft ons huis gezuiverd en mijn aura gesloten. Sinds dien heb ik geen last meer gehad van dit vreemde gevoel. Tot vandaag.

    Ik zat net wat tv te kijken, alleen thuis. Mijn oma is een paar weken terug overleden en ik heb bijna geen verdriet gevoeld. Net, een half uur geleden, liet iets me opzij kijken, richting de pc. Ik zag wel een schaduw maar wuifde het weg. Toch bleef ik het gevoel hebben dat ik moest kijken. Eerst dacht ik aan mijn opa, die drie jaar terug overleed, toen aan mijn neefje, die twee jaar terug overleed maar kon geen connectie leggen. Toen dacht ik aan mijn oma, ze vond de vazen op de kast altijd mooi. Ik hoorde mijn telefoon gaan, mijn moeder belde om te vragen of ik nog had opgelet met het vlees voor morgen avond. Ik wuifde de gedachte weer weg en ging het even checken.

    In tussen had ik opgehangen en hoorde ik een lieve zachte stem, lachen vanuit de grage. Ik gooide ook dit maar op verbeelding en gooide extra water bij het vlees. Toen gebeurde er iets dat me echt liet freaken, ik voelde een hand op mijn schouder en hoorde die zelfde stem in mijn oor fluisteren: ''Zo heb ik het jouw moeder ook geleerd.'' Ik weet niet wie het was of wat het was. Maar ondanks dat ik er echt van schrok, ben ik niet bang.


    ik ben niet perfect, ook al zou je het wel zeggen.

    Waarom staat sit in het off-topic subforum?

    Ik zou zeggen dat het je oma wel kan zijn. Ergens is het wel heel mooi dat je op die manier contact kan hebben, maar ik zou er gek van worden als ik het had...


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:


    Ik zou zeggen dat het je oma wel kan zijn. Ergens is het wel heel mooi dat je op die manier contact kan hebben, maar ik zou er gek van worden als ik het had...



    ik zie ook vaaak dingen die ik totaal niet kan verklaren.. ik vind het opzich best wel eng bah!


    “You can't change what happened. But you can still change what will happen”  -- Sebastian Vettel

    Ik heb wel eens dat ik dingen hoor terwijl niemand iets gezegd heeft of iemand mijn naam roept, terwijl er niemand in de buurt is. Heb niet al te lang geleden, vlak voor het begin van de kerst vakantie, een hart verzakking gekregen omdat iets of iemand zijn of haar hand op mijn schouder legde, terwijl er niemand achter mij stond. De enige persoon die er was stond recht voor me en zat ik mee te praten.

    Ik geloof er dus gewoon in.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.