• Members of the WAG-gang
    Caleb - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Brielle - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Zaynette - Elena - WAG van David Villa.
    Philosopher - Anne - WAG van Christian Eriksen.
    Mozart - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Maestro - Lynn - WAG van Xavi Hernández & Gerard Piqué.
    Stylesette - Nikki - WAG van Cesc Fàbregas. & Jelle Vossen.
    RLovesAnne - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 13:36 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    maarja ik ga eten dus ik stop al met zeuren :')


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Weird. Het handige aan met 4 zijn denk ik. Met 5 heb je vaak dat er 1 iemand gaat buitenvallen omdat het moeilijer is met met 3 of 5 dan met 2 of 4. Maar als er rotte appels in je groepje zitten dan zou ik maar van die kant weghouden. ze zijn het niet waard. Ze lopen ooit toch met heen hoofd tegen de muur. Maar dan moet misschien maar meer met die andere 2 gaan optrekken.


    Tears are words the heart can't say.

    Morning.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Je zeurt echt niet. Als er iemand kan zeuren zal ik het welz ijn hoor Esther. Je mag altijd met je problemen ofzo naar me komen hoor. Ik zal nooit zeggen dat je zeurt ofoz. (:


    Tears are words the heart can't say.

    Heey Anne (:


    Tears are words the heart can't say.

    Ik ga vandaag werken aan Sleeping Sun, denk ik (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Mozart schreef:
    En het erge vindt ik, een van de andere 2 is wel echt zo een die veel aan haar huiswerk zit. En nu, zitten ze continu haar voor nerd uit te maken en omdat ze een beetje een seutje is zegmaar, zo van, ze drinkt geen energy ofzo -wat totaal niet uitmaakt- zitten ze haar daar mee te fucken.

    Dat is heel herkenbaar naar mezelf toe. maar ik wil gewoon mijn aso uit doen om recht of psychologie te gaan studeren dusja. Maar bij mij wordt daar niet raar over gedaan. Enkel voor de lol is blokko zeggen, maar dat intresseert me niet. Ik werk om mijn toekomstdroom te vervullen.Maar als z daar echt gaan over doen da is er echt wat mis aan dat groepje.


    Tears are words the heart can't say.

    Ik schrijf nu een deeltje Zayn.


    Tears are words the heart can't say.

    Ik heb echt al zeker 2 maanden niet aan die story geschreven...


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Wauw. Da's veel. Dat hou ik zelfs niet uit. Oke ja eigenlijk wel want bij een verhaal liet ik het wel 6 maand.


    Tears are words the heart can't say.

    Stylesette schreef:
    (...)
    Dat is heel herkenbaar naar mezelf toe. maar ik wil gewoon mijn aso uit doen om recht of psychologie te gaan studeren dusja. Maar bij mij wordt daar niet raar over gedaan. Enkel voor de lol is blokko zeggen, maar dat intresseert me niet. Ik werk om mijn toekomstdroom te vervullen.Maar als z daar echt gaan over doen da is er echt wat mis aan dat groepje.

    Dat denk ik dus ook, vooral dit jaar is het bij ons gewoon slim om goed te leren als je van plan bent om te slagen. Maarja zo zijn ze altijd al


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Stylesette schreef:
    Weird. Het handige aan met 4 zijn denk ik. Met 5 heb je vaak dat er 1 iemand gaat buitenvallen omdat het moeilijer is met met 3 of 5 dan met 2 of 4. Maar als er rotte appels in je groepje zitten dan zou ik maar van die kant weghouden. ze zijn het niet waard. Ze lopen ooit toch met heen hoofd tegen de muur. Maar dan moet misschien maar meer met die andere 2 gaan optrekken.

    Ja ik vraag me af hoe ze zich morgen gaan gedragen, maar inderdaad, ik zal me wel meer er buiten gaan houden :')


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Mozart schreef:
    (...)
    Dat denk ik dus ook, vooral dit jaar is het bij ons gewoon slim om goed te leren als je van plan bent om te slagen. Maarja zo zijn ze altijd al

    En als je naar het 5de agat wordt dat nog is dubbel zo belangrijk. Daar zit ik nu dus. daarom dat ik hier sinds september amper te zien ben. ik krijg gewoon echt miljoenen toetsen en taken op.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 11:03 ]


    Tears are words the heart can't say.

    Stylesette schreef:
    Wauw. Da's veel. Dat hou ik zelfs niet uit. Oke ja eigenlijk wel want bij een verhaal liet ik het wel 6 maand.


    Ik kan niet anders. Ik kan het nauwelijks combineren met school. En ik wil mijn droom niet laten varen voor een hobby.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Mozart schreef:
    (...)
    Ja ik vraag me af hoe ze zich morgen gaan gedragen, maar inderdaad, ik zal me wel meer er buiten gaan houden :')

    niet te veel van aantrekken. En veel bij die andere 2 lopen. Bij jou is dat rgoepje zo verdeel bij ons de klas. de heelft zijn mensen die werken voor hun punten, de andere helft ook maar die zijn dan zo wat populair enz. Volgens hen zijnw ij de slehcte zij de goeie en volgens de leerkrachten is het dan weer net omgekeerd. Maarja 27 meisjes samen, dat is gedoemd om slecht af te lopen.


    Tears are words the heart can't say.