• uurtje slaap nodig had. Dan zou alles toch veel makkelijker zijn.. Langer uitgaan, meer tijd voor je schoolwerk, meer ontspanning, later opblijven, vroeger opstaan.

    Maar aangezien ik min 7u nodig heb, ga ik nu slapen.
    Sweet dreams! En wat zou jij graag willen?


    All I have in life, is my imagniation.

    weinig slaap en een leukere opleiding XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Meer slapen, 4 uur is toch echt niet genoeg.
    Slaap lekker.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Wat ik nu wil? Bij nikki zijn...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Midna schreef:
    weinig slaap en een leukere opleiding XD


    Da verander je toch van opleiding?


    All I have in life, is my imagniation.

    Ik hou van slapen <3 Ik zou dat écht niet willen.

    Dat mijn leuke Franse buurjongen ook Nederlands, of Engels kon praten, kreun.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    SHIT! Dat ik niet vergeten was mijn huiswerk te maken! D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik zou willen dat ik meer kon slapen. Dat ik leuker werk had en een goede opleiding en dat ik met mijn vriend samen kon zijn, zonder dat één van ons zijn hele leven op moet geven voor de ander.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Een lekker koekje misschien?


    Being Inspired isn't hard

    Ik zou graag nu willen slapen, maar ik ben niet moe ;L


    Me so good.

    Eigenlijk wil ik nu wel stiekem naar andere kant van Nederland


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik wil helemaal niet slapen, alleen als Mitchell er is, maar die is er helaas niet...
    Pfft, ik ga zo toch maar.


    Your make-up is terrible

    Dat ik geen slaapstoornis meer heb en me dus beter op mijn studie kan richten. En dat Tim nu bij me is, maar dat zit er ook niet in. Maar ja, shit happends I guess.


    I love you Tim

    Ik wil ook minder slaap nodig hebben. Ik slaap nu gemakkelijk twaalf uur op een dag. ):


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Ik wil meer inspiratie. En scholen die later beginnen / bussen die minder vertraagd zijn, zodat ik later op kan staan door de week. :'D


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.