• Hee (:
    Zit nog steeds met een klein namenprobleempje, dus zie dit topic.

    (...) is een 17 jaar oud meisje, die vast zit in een inrichting. Ze is zwaar depressief, en ziet het nut van leven niet meer in, aangezien ze helemaal niemand meer heeft. Haar ouders en zusje zijn gestorven, en vrienden.. nou ja, die maak je niet echt in een inrichting. Maar op een dag, toen ze op het punt stond om er een eind aan te maken, zag ze hem.

    "Ze deed nog een stap dichter naar de rand, en was klaar om zichzelf te laten vallen. Maar toen zag ze hem. Een jongen, van ongeveer haar leeftijd. Hij keek angstig naar boven, naar haar en de man. ‘Nee,’ fluisterde ze. ‘Nee, niet nu.’ Haar kalmte was verdwenen, en onzekerheid, angst, en vooral verdriet namen zijn plaats in. ‘Nee, ik was er eindelijk vanaf. Ik mocht eindelijk weg,’ fluisterde ze, terwijl tranen over haar wangen begonnen te rollen. De jongen bleef bezorgd staren. Ze gaf hem de schuld, hij, met zijn onschuldige ogen. Als hij er niet was geweest, had ze het gedaan. Dan had ze nu rust. Maar nee, dat kon ze hem niet aandoen. Niemand verdient het om iemand te zien sterven, daar had ze zelf al genoeg ervaring mee."


    Dus nu voor de rollen..
    Ik heb nodig:
    - Naam voor het meisje. Karaktereigenschappen en zo hoeft niet, alleen een naam.
    - (Toekomstige) beste vriendin van het meisje
    - Groepje van 3 meisjes waar ze vrienden mee wordt
    - Mensen uit het gesticht (max. 4)

    Dus vul in:
    Rol:
    Volledige naam:
    Uiterlijk:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Nog iets(?):


    Vriendinnen Louis/Zayn/Liam/Niall mag


    Thaaanks (:


    Omg jullie zijn lief <3
    k Ga iedereen erbij doen, maar de rollen van vriendinnen van de jongens + beste vriendin moeten een beetje heen en weer geschoven worden 8D
    Also, k heb besloten om het hoofdpersonage Elizabeth 'Jo' Joanne Smith te noemen (:
    En ik laat iedereen weten die erom vraagt wanneer ik begin met activeren (:

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 16:44 ]


    all I want for christmas is a girlfriend

    Rol: vriendin van een van de jongens (bij voorkeur, Niall)
    Volledige naam: Danielle Winkelson
    Uiterlijk: Blond lang krullend haar, fel groene ogen en een stralende lach. ze is klein, 1m60.
    Leeftijd: 16
    Karakter: Ze is lief en grappig, maakt zich altijd zorgen om diegene die dicht bij haar hart staan.
    Nog iets(?): Ze heeft 3 vriendinnen (mag jij kiezen) houd van gitaren, en wou dat ze het zelf kon spelen. Ze doet aan streetdance.

    Foto zelf zoeken ik weet niet hoe k het erbij krijg !!

    lijkt me een super verhaal, snel beginnen !!!!!
    Loves Danielle

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 15:24 ]

    Rol: Best Friend
    Volledige naam: Rain Serena Neville
    Uiterlijk: 1.59m, zwart, glanzend haar tot op kont, slank (57 kg.),
    Draagt: Designerkleding (denk aan: Stella McCartney, Gucci etc.)
    Leeftijd: 17 jaar Geboren op: 28 December 1993
    Karakter: Ze is zelfverzekerd, grote mond,arrogant, charmat en flirterig. Ze krijgt snel een vriendje.
    Nog iets(?): Ze staat (bijna) altijd in het middelpunt van belangstellig. Ze houd van aandacht.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 15:34 ]


    "Thoughts aren't reality, honey"

    Ik ga er eentje invullen (A)


    ' Nyctophilia '

    Rol: Your choice (: (Voorkeur aan; (Toekomstige) beste vriendin van het meisje + vriendin Liam)
    Volledige naam: Emma Lenora Cruz. [Familie "Emma Lenora" - Vrienden "Em" of "Emma".]
    Uiterlijk: Emma Lenora heeft een zacht gezicht en schattig gezicht. Ze heeft dunne wenkbrouwen, die weer erg schattig boven haar kleine ogen hangen. Haar ogen hebben een bruine kleur, en als ze make-up op heeft draagt ze graag smokey-eyes. Emma Lenora is niet het type dat áltijd make-up draagt en het maakt haar ook totaal niets uit als ze de deur uitstapt zonder. Emma Lenora komt daardoor heel natuurlijk over. Ook haar haar maakt het allemaal nog wat natuurlijker, het is van zichzelf bruin met wat rodere pieken vanonder, wat net over haar borsten heen hangt. Zelfs als ze niet lacht, heeft ze nog een spontane glimlach.
    Emma Lenora heeft een gemiddelde lengte, ongeveer 1.70 meter.


    Kylie Jenner
    Leeftijd: Emma Lenora is zestien jaar. Ze verjaard op veertien december.
    Karakter: Emma Lenora is qua uiterlijk al zacht, maar maakt het nóg zachter en schattiger met haar innerlijk. Ze is heel voorzichtig. Vooral erg vrolijk. Als het moet, heeft Em een grote mond maar het komt niet vaak voor dat ze die opzet. Emma is vooral erg zorgelijk voor haar dierbaren, ze zet hen altijd in het zonnetje maar vergeet soms ook haar zelf. Gelukkig heeft ze dan weer vrienden die voor haar klaar staan.
    Ook is Emma Lenora een goed, luisterend oor voor wie het nodig heeft. Een schouder om op uit te huilen, een beste vriendin die haar mondje wel weet te houden. Niets en niemand haalt haar over om haar mondje voorbij te praten.
    Em is ook erg creatief, en weet goed hoe ze andere mensen moet opbeuren.
    Nog iets(?): Emma Lenora is alergisch noten. Emma's favoriete boeken zijn die van Harry Potter en leest er ook dagelijks in. Haar kledingstijl is erg simpel, al kan ze zich soms erg uitleven.

    NAMEN HOOFDROLSPEELSTER: Hazel, Demi, Devonne, Sharona, Verena, Celine, Anne, Maureen, Laura, Lauren. Enough? (flower)

    Melding graag van story online + Rol uitgekozen (A)
    x


    ' Nyctophilia '

    Nog meer nodig?


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Heb je er nog een nodig? Dan wil ik er wel eentje maken hehe :3


    Don't forget to b.r.e.a.t.h.e

    Stewie schreef:
    Nog meer nodig?

    Haha als je nog iets weet xd

    @MoonyLove als je iets voor Louis weet (:

    Voor de rest heb ik echt meer dan genoeg, dank jullie zoooooooo veel (:
    'k Heb al bijna vier delen af, en begin als ik er zeven heb, of geen zin meer in wachten 8D echt heeeeeeel erg bedankt (:


    all I want for christmas is a girlfriend

    Grape schreef:
    Melding graag van story online + Rol uitgekozen (A)
    x

    Iedereen komt erin 8D
    Maar natuurlijk kan niet iedereen vriendin van Liam en Zayn zijn 8D dus k ga kijken of ik iemand een ex of zo kan maken. behalve als diegene dat echt totaal niet wilt natuurlijk 8D


    all I want for christmas is a girlfriend

    Vriendin van Louis bedoel je? ;D
    Yaaay dan ga ik zo maken


    Don't forget to b.r.e.a.t.h.e

    MoonyLove schreef:
    Vriendin van Louis bedoel je? ;D
    Yaaay dan ga ik zo maken

    Ja graag 8D


    all I want for christmas is a girlfriend

    Heb je eigenlijk al vriendin van de jongens? Of zoek je die niet?


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Stewie schreef:
    Heb je eigenlijk al vriendin van de jongens? Of zoek je die niet?

    Ja ik heb voor ze allemaal wel iemand 8D ja behalve voor Louis, maar daar word nu aan gewerkt (:


    all I want for christmas is a girlfriend

    Mag ik ook vriendin Louis proberen? ;$


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Stewie schreef:
    Mag ik ook vriendin Louis proberen? ;$

    Jahoor (: alles mag xd


    all I want for christmas is a girlfriend

    Oeh. Oeh. Oeh. Ik wil ook vriendin Louis proberen :3
    Al gaat het me waarschijnlijk niet lukken fso, maar toch ;e


    I never finish anyth