• Hee (:
    Zit nog steeds met een klein namenprobleempje, dus zie dit topic.

    (...) is een 17 jaar oud meisje, die vast zit in een inrichting. Ze is zwaar depressief, en ziet het nut van leven niet meer in, aangezien ze helemaal niemand meer heeft. Haar ouders en zusje zijn gestorven, en vrienden.. nou ja, die maak je niet echt in een inrichting. Maar op een dag, toen ze op het punt stond om er een eind aan te maken, zag ze hem.

    "Ze deed nog een stap dichter naar de rand, en was klaar om zichzelf te laten vallen. Maar toen zag ze hem. Een jongen, van ongeveer haar leeftijd. Hij keek angstig naar boven, naar haar en de man. ‘Nee,’ fluisterde ze. ‘Nee, niet nu.’ Haar kalmte was verdwenen, en onzekerheid, angst, en vooral verdriet namen zijn plaats in. ‘Nee, ik was er eindelijk vanaf. Ik mocht eindelijk weg,’ fluisterde ze, terwijl tranen over haar wangen begonnen te rollen. De jongen bleef bezorgd staren. Ze gaf hem de schuld, hij, met zijn onschuldige ogen. Als hij er niet was geweest, had ze het gedaan. Dan had ze nu rust. Maar nee, dat kon ze hem niet aandoen. Niemand verdient het om iemand te zien sterven, daar had ze zelf al genoeg ervaring mee."


    Dus nu voor de rollen..
    Ik heb nodig:
    - Naam voor het meisje. Karaktereigenschappen en zo hoeft niet, alleen een naam.
    - (Toekomstige) beste vriendin van het meisje
    - Groepje van 3 meisjes waar ze vrienden mee wordt
    - Mensen uit het gesticht (max. 4)

    Dus vul in:
    Rol:
    Volledige naam:
    Uiterlijk:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Nog iets(?):


    Vriendinnen Louis/Zayn/Liam/Niall mag


    Thaaanks (:


    Omg jullie zijn lief <3
    k Ga iedereen erbij doen, maar de rollen van vriendinnen van de jongens + beste vriendin moeten een beetje heen en weer geschoven worden 8D
    Also, k heb besloten om het hoofdpersonage Elizabeth 'Jo' Joanne Smith te noemen (:
    En ik laat iedereen weten die erom vraagt wanneer ik begin met activeren (:

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 16:44 ]


    all I want for christmas is a girlfriend

    Barrybear schreef:
    Oeh. Oeh. Oeh. Ik wil ook vriendin Louis proberen :3
    Al gaat het me waarschijnlijk niet lukken fso, maar toch ;e

    Haha ga je gang xd
    Oh God, dan moet ik straks kiezen zeker xd


    all I want for christmas is a girlfriend

    Astronomy schreef:
    (...)
    Jahoor (: alles mag xd

    Yay 8D. Oke, ben al besig! -a-


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Omg ik heb een idee 8D wilt iemand een zus of zoiets van Louis zijn 8D want dat is een beetje wat ik nu nodig heb xd k weet dat hij al 101092450983785741 zussen heeft (nietoverdreven) maar weetikveel.


    all I want for christmas is a girlfriend

    Wacht ik heb een beter idee 8D

    Rol: Als het kan; Toekomstige vriendin van Louis
    Volledige naam: Isabelle 'Isa' Katy Griffin
    Uiterlijk:


    Isabelle heeft lang bruin haar dat meestal gewoon los langs haar gezicht hangt. Haar gezicht is bleek, wat ze verschrikkelijk vind omdat je het daarop goed kan zien als ze bloost. Isabelle draagt nooit zoveel make-up omdat haar huid daar niet tegen kan maar heeft wel altijd een beetje mascara op. Haar kledingsstijl varieërt van dag tot dag, ze kleedt zich hoe ze zich voelt.
    Leeftijd: Isabelle is zeventien jaar oud, ze verjaard op 17 januari.
    Karakter: Isabelle is een vrolijk, opgewekt meisje dat altijd wel een lach op haar gezicht heeft. Hypere buien zijn dan ook helemaal haar ding. :3 Met vreemden is ze gek genoeg best verlegen, dan veranderd ze opeens naar vol zelfvertrouwen naar onzeker. Isabelle bloost veel, dat is iets wat ze echt van zichzelf haat. Ze ziet geen verschil in het omgaan met jongens of meisjes en heeft zowel veel vrienden als vriendinnen. Verder is ze gek op shoppen en tekenen en dat laatste kan ze ook best goed.
    Nog iets(?): Ze heeft een EN-OR-ME crush op Louis, maar durft dat niet te zeggen.

    Mag mijn personage dus gewoon beste vriendin van Louis zijn, die eigenlijk stiekem verlieft op hem is?
    Als je het niks vind mag je mijn personage ook wat aanpassen, geen probleem n_n

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 17:57 ]


    Don't forget to b.r.e.a.t.h.e

    Ik ga ook een vriendin van Louis maken :Y).

    ---
    Rol: Zus(je) van Louis.
    Volledige naam: Charlotte Everill.
    Bijnaam: Char, Lotte.
    Uiterlijk:


    Charlotte heeft lang, steil lichtbruin haar. Ze heeft een bitch-achtige trek, maar dat is ze helemaal niet. Ze heeft een getinte huid, en groene/lichtgroene ogen, met volle, zachte roze lippen. Verder draagt ze altijd chique kleding, zoals witte jurkjes met een écht in de mode jasje.
    Leeftijd: Charlotte is vijftien jaar, en ze is jarig op 22 november.
    Karakter: Charlotte is verlegen, maar niet tegen Louis en haar vrienden. Ze klaagt bijna nooit, en houd van leren. Ze komt soms betweterig over, maar niet altijd. Verder is ze niet zo veel met mode bezig, erg soms. Ze houd zich wel aan de kledinglijn.
    Nog iets(?): Charlotte kan géweldig zingen.

    ;D.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 18:00 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Astronomy schreef:
    Omg ik heb een idee 8D wilt iemand een zus of zoiets van Louis zijn 8D want dat is een beetje wat ik nu nodig heb xd k weet dat hij al 101092450983785741 zussen heeft (nietoverdreven) maar weetikveel.


    Omg het word nu echt veatt moeilijk kiezen voor je x3
    2/3 mensen die de vriendin van Louis maken :3

    Ach, als de mijne niet gekozen word vind ik het niet erg als ze familie of zo van Louis is XD


    Don't forget to b.r.e.a.t.h.e

    Astronomy schreef:
    Omg ik heb een idee 8D wilt iemand een zus of zoiets van Louis zijn 8D want dat is een beetje wat ik nu nodig heb xd k weet dat hij al 101092450983785741 zussen heeft (nietoverdreven) maar weetikveel.


    Ik wel, ik verander vriendin in zus xD.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Rol: Vriendin Louis.
    Volledige naam: Jasey Rae June.
    Uiterlijk:


    Demi Lovato.
    Leeftijd: 17, word 18 op 6 november.
    Karakter: Jasey is een erg spontaan, vrolijk, sociaal meisje. Ze houdt van het feit dat ze mensen kan laten lachen, en maakt hier dan ook ten volste gebruik van. Natuurlijk kan ze ook serieus zijn, en is ze niet op haar mondje gevallen. Haar vrienden betekenen veel voor haar, netzoals haar familie. Ook kan je wel aan haar merken dat ze erg koppig is. 's Morgens is ze niet erg actief. Beter bemoei je je dan niet te veel met haar. Jasey houdt van gezellige activiteiten. Uitgaan, film kijken. Ook heeft ze een passie voor dansen en doet dan ook erg haar best om ver te komen met haar crew.
    Veel jongens hebben oog voor Jasey, maar daar gaat ze niet op in. Zeker niet nu met Louis. ^^
    Nog iets? Thuis bij Jasey gaat het niet al te goed, waardoor ze vaak buiten te vinden is.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 18:08 ]


    I never finish anyth

    Rol: Vriendin Louis.
    Volledige naam: Eleanor Jasmine Adams.
    Uiterlijk:


    Leeftijd: Eleanor is 18 jaar oud, en is geboren op 24 december. Ze is dus precies één jaar jonger dan Louis en daarom vieren ze ook altijd hun verjaardagen samen.
    Karakter: Eleanor is een sociaal meisje. Ze maakt graag een praatje met iemand en is niet zo'n iemand die snel boos wordt. Pas als je haar, haar vrienden of haar familie pijn doet wordt ze een echt monster. Eleanor durft voor zichzelf op te komen, als dat nodig is.
    Verder is ze hartstikke grappig. Iedereen moet altijd lachen om haar grappen of de droge opmerkingen die ze vaak maakt. Soms moet ze ook weleens om haar eigen grappen lachen, maar meestal glimlacht ze alleen.
    Eleanor is ook een enorme flapuit, ze zegt álles wat er in haar opkomt en schaamt zich daar niet voor. Bijvoorbeeld als ze een knappe jongen ziet, dan zegt ze altijd: 'Hey sexy.' Haar vriendinnen weten dat ze zo is en vinden dat niet meer zo erg, als eerst. Sterker nog, ze moeten altijd lachen als Eleanor dat tegen iemand zegt.
    Nog iets(?): -


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    MoonyLove schreef:
    Wacht ik heb een beter idee 8D

    Rol: Als het kan; Toekomstige vriendin van Louis
    Volledige naam: Isabelle 'Isa' Katy Griffin
    Uiterlijk:


    Isabelle heeft lang bruin haar dat meestal gewoon los langs haar gezicht hangt. Haar gezicht is bleek, wat ze verschrikkelijk vind omdat je het daarop goed kan zien als ze bloost. Isabelle draagt nooit zoveel make-up omdat haar huid daar niet tegen kan maar heeft wel altijd een beetje mascara op. Haar kledingsstijl varieërt van dag tot dag, ze kleedt zich hoe ze zich voelt.
    Leeftijd: Isabelle is zeventien jaar oud, ze verjaard op 17 januari.
    Karakter: Isabelle is een vrolijk, opgewekt meisje dat altijd wel een lach op haar gezicht heeft. Hypere buien zijn dan ook helemaal haar ding. :3 Met vreemden is ze gek genoeg best verlegen, dan veranderd ze opeens naar vol zelfvertrouwen naar onzeker. Isabelle bloost veel, dat is iets wat ze echt van zichzelf haat. Ze ziet geen verschil in het omgaan met jongens of meisjes en heeft zowel veel vrienden als vriendinnen. Verder is ze gek op shoppen en tekenen en dat laatste kan ze ook best goed.
    Nog iets(?): Ze heeft een EN-OR-ME crush op Louis, maar durft dat niet te zeggen.

    Mag mijn personage dus gewoon beste vriendin van Louis zijn, die eigenlijk stiekem verlieft op hem is?
    Als je het niks vind mag je mijn personage ook wat aanpassen, geen probleem n_n

    Ja das wel een goed idee (:


    all I want for christmas is a girlfriend

    Astronomy schreef:
    (...)
    Ja das wel een goed idee (:


    Jeuhhh :3


    Don't forget to b.r.e.a.t.h.e

    Nog rollen nodig?


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Ik ga straks, of anders misschien morgen, vriendin Zayn invullen! *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John