• Zijn telefoon is net gejat door een kankeraap en daardoor komen nu die en nog veel emoties los. So send us some funny pictures, of zeg iets liefs om hem een beetje op te vrolijken a.u.b. ;o


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Het is lullig, maar nu heeft hij wel een rede om een nieuwe leukere mooiere mobiel te kopen/te vragen _O_


    Happy Birthday my Potter!

    heeft hij die garantie bewijs nog
    msch helpt dat


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Glucio schreef:
    Het is lullig, maar nu heeft hij wel een rede om een nieuwe leukere mooiere mobiel te kopen/te vragen _O_


    Die dingen kosten geld, en als jij je eigen huisje hebt en je boodschappen om te betalen, is dat niet zo vanzelfsprekend. + Hij is al zijn gegevens en foto's e.d. kwijt en die kan je weer niet terug kopen!


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Hmm vraag hem dan wat ik kan doen om hem op te vrolijken (cat)


    -

    Ik was mijn mobiel ook kwijd ;x heel kut is dat.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Nancy, ik haat jou! D:

    Vanochtend las ik dit topic, ik ga naar school, en in de kleedkamers word mijn mobiel gejat!(huil)


    Let it come and let it be

    Dehumanized schreef:
    (...)

    Die dingen kosten geld, en als jij je eigen huisje hebt en je boodschappen om te betalen, is dat niet zo vanzelfsprekend. + Hij is al zijn gegevens en foto's e.d. kwijt en die kan je weer niet terug kopen!


    Dat snap ik ook wel, maar ik probeer iets positiefs te bedenken -_-


    Happy Birthday my Potter!

    Dehumanized schreef:
    (...)

    Die dingen kosten geld, en als jij je eigen huisje hebt en je boodschappen om te betalen, is dat niet zo vanzelfsprekend. + Hij is al zijn gegevens en foto's e.d. kwijt en die kan je weer niet terug kopen!

    Kijk, ik heb al heel lang geen gsm en dat lukt me best, dus bij hem zal het ook wel voor een tijdje lukken. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Wat liefs.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    iPotter schreef:
    (...)
    Kijk, ik heb al heel lang geen gsm en dat lukt me best, dus bij hem zal het ook wel voor een tijdje lukken. (:


    Ja, maar die jongen moet door allerlei mensen en instanties bereikt kunnen worden. Dan is het al snel lastiger.

    Glucio schreef:
    (...)

    Dat snap ik ook wel, maar ik probeer iets positiefs te bedenken -_-


    Snap ik, alleen werkt het niet (altijd) zo makkelijk.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dehumanized schreef:
    (...)

    Snap ik, alleen werkt het niet (altijd) zo makkelijk.


    Okee, deze dan; Nu heeft hij straks een lijst zonder nummers. Nog helemaal leeg om gevuld te worden met leuke nieuwe mensen hun nummers!


    Happy Birthday my Potter!

    Glucio schreef:
    (...)

    Okee, deze dan; Nu heeft hij straks een lijst zonder nummers. Nog helemaal leeg om gevuld te worden met leuke nieuwe mensen hun nummers!

    Zelfs ik zie daar het positieve niet van in, er gaat ontieglijk veel tijd in verloren plus je moet iedereen opnieuw vragen naar zijn/haar nummer.


    Let it come and let it be

    Hallo lief maatje van Nance ;d
    Das toch lief? ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Countenance schreef:
    (...)
    Zelfs ik zie daar het positieve niet van in, er gaat ontieglijk veel tijd in verloren plus je moet iedereen opnieuw vragen naar zijn/haar nummer.


    Nieuwe mensen kunnen heel leuk zijn hoor :Y)


    Happy Birthday my Potter!