• Ik ben bezig met een werkje, voor hier op Quizlet. En daarvoor heb ik de hoofdeigenschappen van een persoon nodig. Dus; wat zijn volgens jullie de vijf hoofd-eigenschappen die een persoon bezit?

    Hier is een lijst met verschillende eigenschappen die een persoon kan bezitten.

    EDIT ; anders geformuleerd: de 5 eigenschappen die volgens jou de perfecte mens bezit.

    [ bericht aangepast op 20 april 2013 - 16:26 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Bedoel je vijf eigenschappen die een mens altijd heeft? Anders snap ik je vraag niet, eigenlijk. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Dat ligt toch aan je personage?
    Je kan niet standaard eigenschappen aanwijzen voor iedereen. Dat is het leuke van mensen, iedereen is anders.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Wiarda schreef:
    Bedoel je vijf eigenschappen die een mens altijd heeft? Anders snap ik je vraag niet, eigenlijk. :'D


    Jep. (:

    @ Junns: de 5 eigenschappen die jij denkt dat iedere mens heeft of moet hebben.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ah, op die manier.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Apart.
    Nieuwsgierig.
    Kwetsbaar.
    Begaafd.
    Eigenzinnig.

    Ik denk dat dit de eigenschappen zijn die elk mens wel in zich heeft.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Oh!

    1. Ik vind wel dat een persoon respectvol moet zijn voor de dingen die je hebt meegemaakt e.d. Wanneer je bijvoorbeeld lastige dingen in je leven hebt gehad, is het niet handig om dat uit te lachen of zo. Ik heb er dan ook een grondige hekel aan als mensen dat in twijfel trekken en je uit willen lokken door iets. Natuurlijk hoeft het niet altijd geheel respectvol te zijn, maar ik vind wel dat je daarom niet kunt lachen, alsof het niets is.
    2. Eerlijkheid, dat moet degene bezitten. Daar kan ik kort en duidelijk over zijn— Beter dat je iemand pijn doet met de waarheid dan dat je een mooie leugen voorgeschoteld krijgt.
    3. Het is wel aanlokkelijk als een persoon iets creatiefs heeft, maakt niet uit hoe en wat. Mogen het in schrijven of tekenen zijn; zangkunsten; ideeën uitwerken; plannen. Noem maar op. Niet enkel daarin, maar in het algemeen.
    4. Zelfverzekerd. Cliché, vast en zeker, echter vind ik wel dat een mens over een bepaalde mate zelfverzekerdheid mag beschikken. Dan zet iemand waarschijnlijk ook meer door, zo zie ik het dan.
    5. Pfft. Eh, de laatste vind ik nogal lastig, omdat ik er wel nog een aantal heb. Vertrouwelijk zijn, kies ik dan toch. Spreekt voor zich, lijkt me zo.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Lief, trouw, respectvol, eerlijk, open voor nieuwe dingen/ruimdenkend


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    Behulpzaam, Trouw, Zelfvertrouwend, Creatief, Bijzonder.


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Hmm.
    1Loyaal
    2Aardig/Sympathiek
    3Creatief
    4Zelfverzekerd
    5Eerlijk


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    intelligent
    onvermoeibaar
    onverschrokken
    verzorgd
    eerlijk


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    1. Apart
    2. Bijzonder
    3. Kwetsbaar
    4. Nieuwsgierig
    5. Behulpzaam


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer